نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
محمد پنجعلی
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد پنجعلی پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به تجدیدنظرخواهی باشگاه گل‌گهر گفت: ما به دنبال حق هستیم ولی کسر امتیاز از استقلال شهامت می‌خواهد.

محمد پنجعلی مدافع اسبق پرسپولیس، درباره وضعیت فعلی این تیم مصاحبه‌ای انجام داد که خلاصه ای از آن را در زیر می‌خوانید:

*درست است که بازی‌ها فراز و نشیب زیادی دارد؛ اما کافی است که امتیاز از دست ندهیم تا به قهرمانی برسیم. کادرفنی پرسپولیس در بازی‌های دوستانه مشکلات و ضعف‌های تیم را پیدا و اصلاح کرده است.

*به نظرم یحیی از آشفتگی و حواشی تیم فاصله گرفت و آنها را به خوبی کنترل کرد و همه شاهدیم انگار از باتلاقی نجات یافتیم و به قهرمانی نزدیک شده‌ایم. ما در زمان برانکو آخر جدول را نیز تجربه کردیم اما حالا به جایی رسیدیم که از ابتدای فصل ادعای قهرمانی داشتیم و در حال رسیدن به آن هستیم.

*میدانیم که اشکالاتی به گل‌محمدی و کادرفنی وارد است اما ما پیشکسوتان به دنبال حاشیه سازی نیستیم و اگر مسئله‌ای به چشم مشکلی ببینیم، آن‌ را به صورت حضوری متذکر می‌شویم. پرسپولیس مثل یک خانواده است و باید حواشی و مشکلات را در خود تیم حل کرد نه آنکه در رسانه‌ها جار زد زیرا این مدل ایراد گرفتن حاشیه ساز است و تیم را ضعیف می‌کنند.

*نمی‌دانم گل‌گهر با چه مدارکی درخواست تجدید نظر داده است اما کسر امتیاز از استقلال به سود ماست و خوشحالمان می‌کند. ما به دنبال حق هستیم ولی کسر امتیاز از استقلال شهامت می‌خواهد زیرا این موضوع برای اولین بار است که به این‌ شکل اتفاق افتاده و بعد از مدتی پیگیری‌های جدی انجام گرفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جعل& پو& لیس IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    منم فکر میکنم کسر 6 امتیاز از لنگ جرات و شهامت میخواهد چطور رای پرونده پدیده رو 2سال بایگانی نگهداشتند از اون حرفاس یعنی اینقدر این فدراسیون بی در و پیکر هست یکی بخودش همچینین اجازه ای بدهد رای صادر رو یا کلا نابود کرده یا در خفا نگه داشته
    • شمسعلی IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
      باید به پنجعلی عزیز گفت کسر امتیاز نیس بلکه برگردون امتیاز ناحقی هس که از پشت میز بهشون دادن ! البته اینا کلا قوانین فوتبال رو میلی بلدن، هر پرونده ای رو با این مقایسه می‌کنن !!
  • فرشاد IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    نه اينکه راي پرونده مرفاي از کيسه به اجرا گذاشته شد و از کيسه کسر امتياز شد،بابا شماي کيسه اي هيچوقت حرف حق و منطق حاليتون نبوده و نيست.
  • ف پرسپولیسی IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    آقای پنجعلی یادش رفته قبل از برانکو دایی و درخشان با هم تیمو بردن ته جدول، برانکو از نیم فصل تیمو تحویل گرفت تازه تیمی که با تفکرات خودش نبسته بودن. از فصل بعدشم که کولاک کرد.
  • لیلا IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    خدا به همرات‌استقلال
  • معاد IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    بدون شهامت دارن وقتی بازیکن سرباز رو وسط فصل میگیرن جرئت نمیکنن به بازیکن که کارت سربازیش جعلیه گیر بدن.اگه رای اومد بیرون اون موقع میتونی دهنتو باز کنی
  • gaber IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    یحیی مشکلی ندارد و الکی بدون دلیل یحیی را زیر سوال نمیبرد. شما اینگونه که از برانکو و دفاع هواداران را دیدی باید یحیی را حمایت کرد. مربیگری این تیم کار علی دایی با اون تنها و درگیریهای بی معنا که تیم را بایک برنامه نود به شکست میرساند و شما حمایتش میکردی دل شیر میخاهد که پرسپولیس را نگهداری. تیمی اشباع شده و قهرمانیهای ادواری و دشمنیها رقیب سنتی و قسم خورده. بله تیم فقط مشکل فوروارد داره که اگر یکی از فورواردهای استقلال را که گرانترین در تاریخ فوتبالمون هستند داشتیم الان راحت بالای جدول بودیم و شما ایراد یحیی را در ذهن مجسم نمیکردی. مشکل ما اوراق شدن پرسپولیس از همه جوانب و نابودی اون هست که تا بحال یحیی را به مرز سکته رسانده. مربیان پیشین هم نمیتوانستن یک دقیقه راه پنج سال قهرمانی را ادامه دهند لااقل در ایران. ما هم سن و سالمون هم تجربه مون اینها را دیده وگذرانده که حرف شما کجای کار بدرد تیم میخوره هیچی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی