نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
با دوجین مسئول هیچ کسی به فکر تیم ملی نیست/ مگر رئیس فدراسیون قرار است فوتبال بازی کند؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: اینکه چون فدراسیون رئیس ندارد نمی‌توانیم حریف تدارکاتی برای تیم ملی انتخاب کنیم بهانه است چون تیم ملی کشورهای دیگر که نمی‌خواهند با رئیس فدراسیون فوتبال ایران مسابقه بدهند.

مهدی مناجاتی سرمربی و مدیر اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگو با خبر ورزشی، درباره وضعیت این روزهای تیم ملی فوتبال در شرایطی که رقبای تیم ملی‌مان در گروهی که ایران با آنها قرار دارد اظهاراتی را مطرح کرد.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان با اطلاع از این که تیم‌های انگلیس و آمریکا هر کدام چندین بازی دوستانه برای کسب آمادگی بیشتر جهت حضور در جام جهانی را تدارک دیده اند و قرار است در این حد فاصل در لیگ ملتهای یوفا و لیگ ملتهای کونکاکاف در دو قاره اروپا و آمریکا حضور پیدا کنند گفت: «این شرایط تنها به ضرر تیم ملی فوتبال ایران تمام می‌شود. چون ما در فاصله باقی مانده تا شروع جام جهانی باید هر چه بیشتر تیم ملی مان را مورد ارزیابی قرار بدهیم تا نسبت به شرایط روز مسابقه نقاط ضعف و قوت تیم ملی را برطرف کنیم».

وی افزود: «باید به سراغ کشورهایی برویم که سبک فوتبال شان به انگلیس، آمریکا و یکی از سه تیم اروپایی که قرار است تیم سوم این گروه شوند شبیه باشد. در این صورت می‌توانیم خودمان را بهتر مورد ارزیابی قرار بدهیم».

کارشناس فوتبال کشورمان در این باره که برخی نبود رئیس، در فدراسیون فوتبال را دلیل این مسائل می‌دانند، خاطرنشان کرد: «این حرف در هیچ دکانی خریدار ندارد. مگر کشورهای دیگر قرار است با رئیس فدراسیون فوتبال ایران مسابقه بدهند؟ آنها تیم ملی ایران را می‌شناسند و نماینده معتبر فوتبال کشورمان که از طرف فدراسیون با آنها وارد مذاکره می‌شود».

با دوجین مسئول هیچ کسی به فکر تیم ملی نیست/ مگر رییس فدراسیون قرار است فوتبال بازی کند؟

مناجاتی ادامه داد: «شکر خدا به اندازه یک دوجین مسئول در فدراسیون فوتبال ایران حضور دارد که حداقل برو و بچه‌های کمیته بین الملل آن می‌توانند در این زمینه به تیم ملی کمک کنند و سراغ حریفان تدارکاتی بروند. بیان این حرف‌ها، در این شرایط برای از سر باز کردن مسئولیت است».

سرپرست اسبق تیم ملی فوتبال تصریح کرد: «اگر اولین بارمان بود به جام جهانی می‌رفتیم این حرفها خریدار داشت ولی به لطف تلاش مسئولان قبلی فدراسیون و سرمربیان پیشین تیم ملی، امسال برای سومین بار متوالی به جام جهانی می‌رویم و همه این روزها را قبلاً پشت سر گذاشته ایم. باید از دوره‌های قبل درس گرفته باشیم و از دقیقه و ثانیه این روزها نهایت استفاده را ببریم. چون هر روزی که به جام جهانی نزدیک می‌شویم و تدارکی نمی‌بینیم کارمان سخت تر می‌شود».

وی در پایان تاکید کرد: «اگر ماه آینده تکلیف رئیس فدراسیون مشخص نشد و انتخابات به دور دوم کشید تکلیف چیست؟ لابد آن وقت هم می‌خواهید بگویید فعلا رییس نداریم و بازی هماهنگ نمی‌شود؟ این حرف‌ها را کنار بگذارید. من از آنهایی که در فدراسیون هستند یا در مقام‌های بالاتر در وزارت ورزش کار می‌کنند و به کارهای فدراسیون نظارت دارند می‌خواهم نسبت به این موضوع بی‌تفاوت نباشند و از پیشکسوتان فوتبال ایران می‌خواهم در این زمینه به مسئولان هشدار بدهند».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • gaber IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    چیز غریبی نیست در همه دستگاهها و رده ها دوجین مسئول خواب زده و بدون دستپخت. تازگی نداره. عادت کردیم به تنبلی و خواب. گاها از خود میپرسم کسی در کشور بجز حرافی کاری عملی میکند یا شاید کم کم این حرافیها هم برایشان زحمت داشته ودیگه این هم نداشته باشند. کجایی مدیر اصفهانی که عوض کارکردن فقط خنده تحویل امت میدادی. همین خنده های بیدانا هم دیگه نیست. بابا یک خورده تکان بخود بدهید شاید سکته بخاطر چاقی سراغتان آید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی