نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
لژیونر سرخ‌ها به هواداران پرسپولیس امیدواری داد/ بازگشت به جمع سرخ‌ها در پایان فصل؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شجاع خلیل‌زاده دافع تیم ملی اعلام کرد هنوز با هیچ تیمی برای فصل آینده قرارداد نبسته است.

بعد از پایان لیگ ستارگان قطر صحبت‌هایی در خصوص بازگشت شجاع خلیل زاده مدافع ملی پوش الریان به پرسپولیس مطرح شد. با این حال چند رسانه قطری چندی پیش مدعی شدند، شجاع با الاهلی قطر توافق کرده و به زودی همبازی کنعانی زادگان در این تیم می‌شود.

موضوعی که خود خلیل زاده آن را تکذیب کرد و گفت  با هیچ تیمی قرارداد نبسته است. شجاع در گفت‌وگو با خبرورزشی گفت: ببینید خیلی دوست ندارم در این مورد صحبت کنم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که من با تیم الریان قرارداد دارم و فعلا بازیکن این تیم به حساب می‌آیم. در مورد شایعات هم که من نمی‌توانم صحبتی بکنم. به هرحال این چیزها در فوتبال وجود دارد و نمی‌شود کاری کرد. من با هیچ تیمی قرارداد نبستم و همانطور که گفتم فعلا بازیکن الریان هستم.

حالا اینکه رسانه‌های قطری چه چیزی نوشتند را نمی‌دانم. به امید خدا به زودی و طی چند هفته آینده تکلیفم مشخص خواهد شد و در آن زمان بهتر و راحت تر می‌توانم صحبت کنم.بعد از این حرف‌های شجاع امیدورای بین برخی از هواداران پرسپولیس به وجود آمد که شاید او تصمیم بگیرد در فصل آینده پرسپولیسی شود. اتفاقی که باید منتظر ماند و دید رخ می‌دهد یا خیر.

متن کامل مصاحبه شجاع خلیل‌زاده با خبرورزشی را در این لینک بخوانید: واکنش شجاع خلیل‌زاده به عقد قرارداد با باشگاه جدید؛ دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود/ درک نمی‌کنم چرا از تیم ملی انتقاد می‌کنند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آتش سرخ IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    آقایون ترا خدا برید دنبال بازیکنانی که بی منت و با افتخار برای تیم بی همتای پرسپولیس بازی کنند نروید دنبال بازیکنانی که فقط اسم دارند و هیچی هم بارشون نیست و تقاضای پولهای آنچنانی را دارند چرا اینقدر این تیم را کوچک می کنید اینا کی هستند که برای بازی توی همچی تیمی شرط میگذارند. جای حیف و میل کردن پول باشگاه جای گرفتن چند بازیکن بی کیفیت دو یا سه بازیکن خوب خارجی برای باشگاه بگیرید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی