نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰
۰ |
۵
عکس| امباپه در مادرید دیده شد/ انتقال به رئال قطعی است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تصاویر منتشر شده از کیلیان امباپه در شهر مادرید شایعات در مورد آینده این بازیکن را دامن زده است.

خبرورزشی -  کیلیان امباپه به همراه اشرف حکیمی، هم‌تیمی‌اش در پاری‌سن‌ژرمن و نبیل، برادر اشرف حکیمی، در مادرید حضور دارد و همین موضوع شایعات بیشتری را مبنی بر قرارداد این بازیکن فرانسوی با رئال مادرید برانگیخته است.

حضور امباپه در مادرید بار دیگر شایعاتی مبنی بر حضور این فوق ستاره در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در فصل آینده را به همراه دارد. در حالی که کمتر از دو ماه به پایان قرارداد کیلیان با پاری‌سن‌ژرمن باقی مانده و این بازیکن در روزهای آینده در آستانه تصمیم گیری در مورد آینده خود است، حضور او در پایتخت اسپانیا باعث شده شایعات جدیدی به وجود بیاید.

طبق گزارش سایت «کوپه»، این سفر به مادرید فصل تازه‌ای در سریال انتقال امباپه است که در هفته‌های اخیر شاهد انواع اتفاقات بوده و شایعاتی مبنی بر تمدید قرارداد او با پاری‌سن‌ژرمن هم به گوش می‌رسید.

رئال مادرید با وجود همه شایعات در هفته‌های اخیر، مطمئن است که این بازیکن ۲۳ ساله را در تابستان به خدمت خواهد گرفت. باشگاه همچنان معتقد است که پایه‌های پیوستن امباپه به جمع کهکشانی‌ها گذاشته شده است و این بازیکن خیلی زود قرارداد خود را با رئال امضا خواهد کرد.

روزنامه اسپانیایی «مارکا» هم نوشته امباپه فقط باید مقصد خود را برای فصل آینده به طور رسمی اعلام کند، شرایطی که قبل از پایان فصل پی.اس.جی، که در ۲۱ می در برابر متز خواهد بود، رخ نخواهد داد. تا قبل از این تاریخ، امباپه تصمیم خود را اعلام عمومی نخواهد کرد.

عکس| امباپه در مادرید دیده شد/ انتقال به رئال قطعی است؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی