نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
خبر بد برای هواداران سرخ‌ها/ ستاره تیم در آستانه یک انتقال شوکه‌کننده!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سادیو مانه مذاکرات موفقی با لیورپول نداشته و حالا یک باشگاه بزرگ اروپایی به سراغ او آمده است.

طبق نوشته یک رسانه آلمانی، مذاکرات سادیو مانه با لیورپول برای تمدید قرارداد به خوبی پیش‌ نمی‌رود و همین موضوع باعث شده او به هدف اول بایرن مونیخ در نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شود.

قرارداد سادیو مانۀ 30 ساله در تابستان سال 2023 به پایان می‌رسد و گفته می‌شود که این ستاره سنگالی مذاکرات دشواری با مدیران لیورپول بر سر قرارداد جدید خود داشته و از ماندن در جمع سرخهای آنفیلد ناامید شده است.

فلوریان پلتنبرگ، گزارشگر اسکای اسپورت آلمان در گزارش خود مدعی شده که بیورن بزمر، مدیر برنامه مانه، به دنبال تیم جدید برای این بازیکن است و تلاش دارد تا موکل خود را یکی از تیم‌های بزرگ اروپا منتقل کند.

طبق ادعای این خبرنگار پر طرفدار در شبکه های اجتماعی، مدیر برنامه‌های مانه با حسن سالیحمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن در مورد انتقال مانه به آلمان صحبت کرده و خوشبینی‌ها زیادی در مونیخ بابت این انتقال وجود دارد.

در روزهای گذشته نیز حمیدزیچ از خرید مهمی برای بایرن مونیخ خبر داد و مدعی شد که همه بابت این انتقال شگفت‌زده خواهند شد.

گفته می شود که مانه به دنبال سه برابر شدن دستمزد فعلی خود در لیورپول است که حدود 100 هزار پوند در هفته است و بایرن با پرداخت آن مشکلی نخواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجید پرسپولیسی IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    100هزارتا در هفته واقعا برای همچین بازیکنی کمه ! بازیکن از این مانه بنجل تر دارد هفته 300/400هزار پوند از یک تیم لیگ برتری میگیره حالا این بیچاره....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی