نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
تبعات اتفاقات بازی با ذوب آهن؛ گل‌محمدی تا آخر فصل محروم می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده‌ها حکایت ازآن دارد که احتمالا یحیی گل محمدی به دلیل اعتراض به پیام حیدری داور بازی با ذوب آهن پس از پایان بازی تا آخر فصل محروم خواهد شد.

بعد از این بازی هم اعتراضات تندی را متوجه پیام حیدری کرد. او که تمام دقایق بازی برابر ذوب آهن را با سکوت و تفکر روی سکوهای فولادشهر دنبال می‌کرد، بعد از سوت داور مسیر حضور در چمن را در پیش گرفت و در شرایطی که بازیکنان و برخی اعضای فنی تیمش را در حلقه اعتراضی به داور بازی می‌دید، خودش نیز به این جمع اضافه شد و با اعتراض تند نسبت به عملکرد این داور همدانی او را در توقف تیمش در اصفهان سهیم دانست.

بر اساس اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، در دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و ۶ جلسه محرومیت از همراهی تیم در مسابقات لیگ برتر که ۲ جلسه آن به مدت یک سال تعلیقی است، محکوم شد.

اگر ناظر بازی یا داور دیدار ذوب آهن و پرسپولیس گزارشی علیه یحیی گل محمدی نوشته باشند ۲ جلسه محرومیت تعلیقی سرمربی پرسپولیس فعال خواهد شد تا به این ترتیب او تا پاپان فصل فرصت نشستن روی نیمکت تیمش را نداشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدرضا IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    سلام،این‌آقادنبال‌بهانه‌برای‌پوشش‌ ضعف هاشه‌داورها‌هم‌باعملکردضعیف‌شان‌کمک‌ش‌شدن‌آقای گل‌محمدی باشگاه‌وتیم‌وبازیکن‌ها‌رانابودکردی‌برودیگه‌بردار.
  • صادق IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    آخر کی باید به این داوران رسیدگی کند داور بازی پرسپولیس چه کار کرد داور استقلال چگونه قضاوت کرد این جام اینقدر ارزش دارد که این داوران خود و وجدانشان را زیر پا بگذرن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی