نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
می‌خواهیم یک جشن بزرگ برای استقلال بگیریم/ قهرمانی در حضور پرسپولیس ضعیف دلچسب نیست/ فرهاد حق دارد خودش را خالی کند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

جواد قراب پیشکسوت استقلال گفت: ای کاش پرسپولیس در شرایط خوب و بهتری باشد چون در این صورت قهرمانی استقلال ارزشمندتر و دلچسب‌تر می‌شود.

جواد قراب، مدیر اسبق باشگاه و بازیکن سالهای دور تیم استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره پیروزی استقلال مقابل شهرخودرو و شرایط رقیب همشهری این تیم اظهاراتی را مطرح کرد:

با پیروزی استقلال مقابل شهرخودرو چه حالی پیدا کردید؟

خیلی خوشحال شدم. واقعاً خودم را برای این شادی آماده کرده بودم اما وقتی گل زدیم و بازی تمام شد شادی که به من دست داد بیش از انتظارم بود. نمی‌گویم تا صبح نخوابیدم ولی خیلی لذت بردم. ما به این برد نیاز داشتیم.

تا چه اندازه به قهرمانی استقلال امیدوارتر شدید؟

ما تقریباً قهرمان شده ایم و به این موضوع مطمئنیم. منتها فوتبال پستی و بلندیهای خودش را دارد. نمی‌توان نتیجه را پیش بینی کرد. چون فوتبال در زمین برگزار میشود و توپ گرد است.

درباره شهر خودرو صحبت می‌کنید؟

بله! تیم مشهدی انصافاً فوتبال زیبایی را ارائه داد. به خصوص در نیمه اول، ولی خب بازیکنان تیم ما شرایط دیگری دارند. گرچه فشار روی آنها خیلی زیاد است.

چطور؟

وقتی صدر جدول هستید همه از شما انتظار قهرمانی دارند. وقتی تا به حال نباخته اید ناخودآگاه فشار روی تیم تان زیاد می‌شود. از طرفی پرسپولیس هم قبل از بازی استقلال به میدان رفت و برنده. این انتظارها را بیشتر کرد تا استقلال حتماً ببرد.

دلیل برتری استقلال مقابل شهرخودرو چه بود؟

تعویض‌های خوب! واقعاً نفرات ذخیره ای که به میدان آمدند از نفرات اصلی بهتر بودند. واقعا حق ما بود در جام حذفی هم اول شویم. ولی لیگ را دیگر فکر می‌کنم از دست نمی‌دهیم تا انشاالله یک جشن بسیار خوب و بزرگ برای قهرمانی مان برگزار کنیم.

می خواهیم یک جشن بزرگ برای استقلال بگیریم/ قهرمانی در حضور پرسپولیس ضعیف دلچسب نیست/ فرهاد حق دارد خودش را خالی کند

شادی فرهاد مجیدی بعد از بازی را دیدید؟

بله! طبیعی است. فرهاد جوان است. شور و اشتیاق دارد. او برای همین باشگاه است. چرا شادی نکند؟ باید خوشحالی اش را بروز بدهد. یک جایی باید خودش را خالی کند. این برد حق او و تیمش بود. فرهاد یک مربی جوان و خوش آتیه است که اگر به همین شیوه ادامه بدهد، با کادر فنی خوبی که دارد مثل مربی ایتالیایی، آقای مصطفوی و البته بیژن خان طاهری قطعاً استقلال می‌تواند این موفقیت‌ها را تداوم ببخشد.

بازی بعدی با فولاد را چطور می‌بینید؟

در آن بازی هم اگر با آرامش و راحت بازی کنیم نتیجه مورد نظرمان را می‌گیریم. بعد از آن هم تیم اراک را می‌بریم و این تیم تا آخرین روز همه را شکست می‌دهد و با یک امتیاز بالا قهرمان می‌شود.

چه شد که هواداران تا آخر بازی در استادیوم حضور داشتند؟

این هواداران تا دقیقه آخر ماندند و تیم را تشویق می‌کردند. آنها عاشق این تیم هستند. فقط دوست دارم یک موضوع را هم درباره پرسپولیس بگویم.

چه موضوعی؟

این که تمایل ندارم پرسپولیس تا این اندازه ضعیف باشد. دوست دارم آنها هم در بالا و اوج باشند. وقتی دیدم وحید امیری مصدوم شده و شاید جراحی کند و شش ماه دور از میدان باشد ناراحت شدم. موفقیت استقلال زمانی ارزشمندتر می‌شود که آنها هم در اوج باشند. این قهرمانی ارزشمند تر است که پرسپولیس، سپاهان و تیم‌های قدرتمند دیگر در اوج خودشان باشند. ولی متاسفانه پرسپولیس ضعیف شده است. نه مهاجم خوبی دارد، نه دروازه بان و مدافعان خوب. در حالی که استقلال ۲ دروازه بان بی نظیر دارد و بقیه بچه‌ها هم یکی از یکی بهتر هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سهراب IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    قراب جان اگه پرسپولیس قوی بود که شما رنگ قهرمانی نمی دیدید
    • تاج ۲ ستاره IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      مگه تو تا حالا پیروزی قوی دیدی ؟؟؟؟؟؟ منظورت بابا مسعود قویه ؟؟؟
  • !!! IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    اخی. چی بتون گذشته.!
  • کلمران زارعی IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    درود بر آقای قراب نازنین لذت بردام:آقای قراب شیرمادر حلالت واقعا اصولی و با منطق نظرات خودتون رو بیان کردین امیدوارم:شاه فرهاد و سردار آجرلو این مصاحبه رو خونده باشن:تا اینکه در بازی آخر یعنی بازی با نفت مسجد سلیمان آقای قراب رو دعوت کنید این قهرمانی لذتی دگر دارد(شاه فرهاد)
  • شمسعلی IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    واقعا ، قهرمانی کیسه وقتی ارزش داره که وزارتخونه تمام تلاشش برای تضعیف پرسپولیس نکنه و از طرف دیگه داورها دو تا دوتا پنالتی برا کیسه بگیرن و از پشت میز هم براشون امتیاز بذل و بخشش کنن وگرنه این قهرمانی کیسه دوزار هم نمی ارزه! هر چند از همین پرسپولیس تضعیف شده هم خیلی می‌ترسین😂
  • آنالیزور DE ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    آقای قراب همه فرمایشات شما متین و کاملا" درست ! ولی در خصوص تضعیف لنگ لازمه که بگم ؛ لنگ از سرمربی دلالش ضربه خورده ، وگرنه که کلی هزینه های سرسام آور براشون شده و از هر نهاد و ارگان و اداره ایی که فکر کنید پول بهشون تزریق شده ، اما وقتی سرمربی دلالی براش ارجحیت داره دیگه کسی مقصر نیست ! به لطف سلطانیفر و مهندسی نتایج چند فصل بخاطر مشخص شدن نتیجه در بیرون زمین ، مشخص نمیشد بازیکنا کیفیت ندارن و به هر طریقی بود هوادار فقط نتیجه و کسب امتیاز رو میدید و حالا که بقولی به تنظیمات کارخونه برگشتن مشخص شده که چیزی تو چنته ندارن . وقتی داورا دستی همه تیمها رو میکشیدن و بازی و نتیجه رو تقدیمشون میکردن ، هوادارای لنگ فکر میکردن تیمشون عالیه ، همینه که هوادارای لنگیی رو به فوتبال شناس نبودن ؛ میشناسن
  • سرخ کابوس آبی IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    جوادقراب پپه نه ببخشید تپه چراهزیون میگی ضعیف کسه که سفارشی باشه حالا فهمیدی کی ضعیفه
  • مافیا پوکید IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    پرسپولیس همیشه این ضعفها رو داشته منتها بخاطر داشتن یک بازیکن خوب (البته بازیگر خوب ) یک پلی میکر واقعی یک گلزن تمام عیار بنام نامی بابا مسعود این نقاط ضعف به چشم نمی آمد بله آقای قراب شما مو میبینید و ما ریزش مو
  • Milad IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    اقای به اصلاح پیشکسوت پرسپولیس ضعیف نیست ضعیفش کردند چون می خوان یه جام به هرحال بهتون بدن
  • مرتضی ساوجبلاغی IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    فرق یک پیشکسوت تاجی بایک بازیکن ماقبل تاریخ لنگی اینجامعلوم میشه سرت سلامت سلطان💙💙💙💙💣💣💣💣💫💫💫💫👑👑👑👑🧢🧢🧢🧢
  • تاج GB ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    درود برشرفت
  • پرسپولیس همیشه قهرمان IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    ما پرسپولیسی ها امسال شاید قهرمان نشیم ولی مثل شماها استقلالی ها نیستیم که سیزده ساله تیمتون رو ول کردید و فقط عقده یه دونه جام دارید من اگه میدونستم انقدر عقده جام و کاپ دارید همون اول فصل میرفتم از میدون منیریه براتون میخریدم، حالا با اعضای تیم پرسپولیس و طرفدارها بخاطر مصادف شدن لیگ با ماه رمضان و عید فطر امسال قرار شد فطریه و صدقه، خمس و زکات تیم رو بدیم استقلال تا بعد 13 سال حسرت به دل نمونند
    • تاج ۲ ستاره IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      کل افتخارات شما = بابا مسعود ، و دیگر هیچ . بابا مسعود رو از شما بگیرن ب تیم استقلال اهوازم نمی رسین چ برسه به سپاهان یا سروت تاج دو ستاره
  • ذوب آهن IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    به نظرم تیم‌ها ظعیف نیستن قدرت داوری برای شما خوب بود امسال با یک گل همه بازی را درآورد براتون 😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی