نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
کمرمان شکست تا شهرخودرو باخت؛ چه تیم خوبی بود!/ استقلال با گل زیدانی برنده شد/ فرهاد به قطب سوم فوتبال ایران رسید!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن اسبق استقلال گفت: با توجه به بازی خوبی که تیم شهرخودرو مقابل استقلال نشان داد جای تعجب است که این تیم چرا در انتهای جدول قرار دارد.

افشین حاجی پور، بازیکن خوزستانی سال‌های نه چندان دور استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره بازی این تیم مقابل شهرخودرو و دیدار بعدی مقابل فولاد خوزستان اظهاراتی را مطرح کرد.

دیدار استقلال مقابل شهرخودرو را چطور ارزیابی کردید؟

واقعاً بازی نفس گیری بود. کمرمان شکست تا در نهایت توپ رمضانی وارد گل شد. حساسیت ده دقیقه آخر بازی فوق العاده زیاد بود.

چرا چنین شرایطی به وجود آمد؟

این به خاطر اتفاقات بازی‌های هفته بیست و پنجم بود. وقتی سپاهان استقلال را متوقف کرد و پرسپولیس پیکان را برد فاصله امتیازی به ۴ امتیاز کاهش یافت. قبل از این بازی هم پرسپولیس یک امتیاز گرفت و به سه امتیازی استقلال رسید. به همین خاطر حساسیت خیلی زیاد شد. از طرفی همه انتظار داشتند شهرخودرو که تیم ته جدولی است راحت به استقلال ببازد.

حریف استقلال را چطور دیدید؟

واقعا جای تعجب دارد که تیمی با این فوتبال زیبا در انتهای جدول باشد. داوود سیدعباسی تیم خیلی خوبی را ساخته و پرداخته کرده. این جوانان آینده دار در تیم مشهد فوتبالیست‌های خوبی خواهند شد.

در کل بازی چطور بود؟

یک بازی خوب و جذاب. به ویژه در نیمه دوم و به خصوص بعد از ورود بازیکنان نیمکت نشین استقلال. تیم فرهاد به این سه امتیاز نیاز مبرم داشت و همین باعث شده بود کار سخت تر شود. شهرخودرو همه روزنه‌های نفوذ برای بازیکنان استقلال را بسته بود اما گل استقلال در لحظات آخر به ثمر رسید و همه یک نفس راحت کشیدند.

کمرمان شکست تا شهرخودرو باخت، چه تیم خوبی بود!/ استقلال با گل زیدانی برنده شد/ فرهاد به قطب سوم فوتبال ایران رسید!

درباره آرمان رمضانی صحبتی دارید؟

بازی دادن یا نیمکت نشینی بازیکنان به نظر کادر فنی مربوط است. مثلا اگر من مربی استقلال بودم همیشه مطهری را در ترکیب اصلی بازی می‌دادم. رمضانی هم چون از پرسپولیس آمده سراپا انگیزه است و دوست دارد خودش را به تیم سابق و هواداران پرسپولیس ثابت کند. این پسر خیلی با غیرت فوتبال بازی می‌کند. پابه توپ است و فیزیک قوی دارد. گلش را هم زیدانی به ثمر رساند. همان توپی که روبرتو کارلوس برایش ارسال کرد و زیدان به حالت چرخشی زد. مثل همان بود.

بازی بعدی با فولاد را چطور پیش بینی می‌کنید؟

باید بگویم فولاد در چند فصل اخیر به قطب سوم فوتبال ایران تبدیل شده و جای سپاهان را گرفته است. اگر کمی‌عمقی و ریشه‌ای نگاه کنیم فولاد خوزستان یکی از باشگاههای قدیمی‌و بازیکن ساز است. خوزستان معدن فوتبالیست است. حالا هم با مدیریت حرفه‌ای در این باشگاه شرایطش فصل به فصل بهتر میشود. دیدیم که در فصل جاری هم تنها تیم ایرانی بود که به مرحله بعد آسیا راه یافت.

استقلال چه وضعیتی مقابل این تیم خواهد داشت؟

جواد نکونام مربی است که از دقیقه یک تا نود برای تمام لحظات بازی برنامه دارد و همه دقایق را پیش بینی می‌کند. فرهاد مجیدی باید بداند این بازی برایش حکم شطرنج را دارد. باید به درستی از مهره‌هایش استفاده کند.

نقطه قوت فولاد کجاست؟

مثلث پاتوسی، پریرا و ساسان انصاری توانایی شکافتن هر خط دفاعی را دارد. البته استقلال خط دفاعی قوی دارد ولی باز هم مجیدی نباید بی گدار به آب بزند. در مجموع باید با برنامه‌ریزی دقیق وارد بازی با فولاد شود.

حرف پایانی؟

امیدوارم فرهاد مجیدی در ارنج اولیه بازیها بیشتر تمرکز داشته باشد. این یک پیشنهاد است و فکر می‌کنم بازیکنی مثل صالح حردانی فوتبالیستی نیست که برای نیمه دوم به میدان بیاید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی ساوجبلاغی IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    همه ی مربیان تاجی چون توتاج بازی کردن غیرت توخونشونه ومربی هم بشن غیرت روبه تیمشون تزریق میکنن واین فرق مکتب تاج بادلال خانه لنگه💙💙💙💙💫💫

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی