نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
۱ |
۴
رضاییان هم به سرنوشت بازیکن مغضوب دچار می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رامین رضاییان مدافع راست پرسپولیس حرکت جالبی در بازی مقابل ذوب آهن انجام نداد.

رامین رضاییان مدافع راست سابق تیم ملی که در نیم فصل از الدحیل در لیگ ستارگان قطر به پرسپولیس پیوست، به جز در چند بازی، عملکرد خوبی در تیمش نداشته است. رامین هرچقدر در ارسال‌ها و ضربات ایستگاهی خوب است، در کارهای دفاعی متزلزل نشان داده و پرسپولیس چند گل را در بازی‌های اخیر از سمت رضاییان دریافت کرده است.

از مسائل فنی که بگذریم، رضاییان حرکت عجیبی در بازی با ذوب آهن انجام داد و موقعی که تابلوی تعویض بالا رفت و قرار بود جای خود را به سیامک نعمتی بدهد،در ابتدا اصرار کرد که در زمین بماند و بتواند ضربه ایستگاهی که برای پرسپولیس اعلام شده بود را بزند و در نهایت هم که راضی به تعویض شد، روی نیمکت به این تصمیم معترض شد. در نهایت مثل همیشه با دخالت کریم باقری این موضوع ختم شد و رامین هم بعد از بازی از هواداران و کادرفنی پرسپولیس عذرخواهی کرد.

با وجود معذرت خواهی رضاییان، ممکن است یحیی گل محمدی در خصوص رامین تصمیمی مشابه با مهدی عبدی بگیرد و دفاع راست تیمش را جریمه کند. عبدی بعد از اینکه بدون اجازه بازی دوستانه پرسپولیس را ترک و راهی جشن قهرمانی نساجی شد، از سوی باشگاه پرسپولیس با جریمه نقدی مواجه و البته از چند جلسه تمرین هم منع شده بود. هرچند احتمال اینکه رامین از تمرین کردن منع شود کم است، ولی این احتمال وجود دارد که این بازیکن با جریمه نقدی و یا حتی نیمکت نشینی در دیدار مقابل سپاهان مواجه شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهکلگ IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    شت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی