نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
بیانیه تند باشگاه پرسپولیس علیه استقلال/ یک تیم خاص دائماً از اشتباهات داوری سود برده/ ۶ پنالتی مشکوک برای آن‌ها گرفته شد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای به اشتباهات داوری علیه تیم در فصل جاری و روند مشکوک داوری‌ها به نفع یک تیم خاص اعتراض کرد.

در بیانیه باشگاه پرسپولیس آمده است: بیست و شش هفته از فصل جاری لیگ برتر گذشته و اشتباهات داوری نه تنها کم نشده بلکه هر هفته بیشتر و تاثیرگذارتر شده و ماجرا جایی مشکوک و نگران‌کننده می‌شود که می‌بینیم یک تیم خاص دائما از اشتباهات داوری سود برده و بقیه تیم‌ها مخصوصاً پرسپولیس اکثرا ضرر کرده‌اند.

در تصدیق و تایید این ادعا همین بس که در طول فصل، باشگاه‌های مختلف پس از بازی‌شان با این تیم خاص از داوری شکایت و گله داشتند و بارها دیدیم و خواندیم که فلان تیم به خاطر قضاوت پر اشتباه داور در بازی با آن تیم خاص به کمیته داوران و فدراسیون فوتبال رسماً شکایت کرده است!

گواه دیگر نیز اظهارات رسمی کارشناسان داوری است که بعد از هر بازی درباره قضاوت داوران در بازی‌های این تیم صورت گرفته و مشخص کرده یک تیم تا چه حد از اشتباهات داوری سود برده است. هر چند با احترام به جامعه داوری باید گفت اشتباه داوری وقتی است که یک یا دو بار به نفع یک تیم خاص رخ می‌دهد نه از ابتدا تا انتهای فصل!

از توصیه عجیب یک کمک داور به گرفتن پنالتی (که فاصله ۳۰ متری تا صحنه داشت و دید مناسبی هم نداشت) گرفته تا  حداقل ۶ پنالتی مشکوک دیگر به سود این تیم، عدم اخراج بازیکنان‌شان در بازی‌های مختلف و نگرفتن پنالتی حریفان مسائلی بود که تا دیروز وجود داشت.

دیروز هم عینا همین اتفاقات افتاد. در بازی پرسپولیس داور از یک خطای پنالتی به راحتی گذشت، آفساید مهاجم پرسپولیس در حالت تک به تک به اشتباه اعلام شد و داور وقت اضافی هم برای بازی کم گرفت. از آن طرف در بازی آن تیم خاص داور خطای خطرناک بازیکن را کارت قرمز نداد و پنالتی حریف هم سوخت. واقعا این سوال پیش می‌آید که چطور می‌شود هر هفته این همه هماهنگی در تصمیمات داوری به ضرر پرسپولیس و به نفع یک تیم خاص رخ می‌دهد؟ چگونه است که امید عالیشاه به خاطر تکل خطرناک کارت قرمز مستقیم می‌گیرد ولی بازیکن یک تیم خاص برای خطایی بدتر و خطرناک‌تر فقط کارت زرد؟

کمیته داوران و فدراسیون فوتبال نظارت و مدیریت‌شان را بیشتر کنند و اگر اشتباه می‌کنیم بگویند. ما منتظر پاسخ هستیم چرا که خیلی ضرر کرده‌ایم. خودمان هم کلافه‌ایم از این همه اشاره به اشتباهات داوری اما مگر این اشتباهات تمامی دارد؟ از اول فصل نگران این روند بوده‌ایم و هر هفته اظهارات کارشناسان ثابت می‌کند که نگرانی‌مان اشتباه نبوده است. ضعف داور دربی و اشتباهات علیه پرسپولیس در چند بازی مقابل پدیده، هوادار، نفت آبادان، آلومینیوم که باعث هدر رفتن امتیازات مهم شده با اعتراض باشگاه همراه شد ولی هیچ تغییری در این روند نمی‌بینیم. درخواست ما فقط و فقط اجرای عدالت است نه ذره‌ای بیشتر نه کمتر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تیرغیب IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    با درود همین اشتباهات داوری شما را در دوبازی رفت وبرگشت مقابل استقلال از شکست نجات داد
  • Mahdi IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    در بازی رفت و برگشت دربی داوری به نفع پرسپولیس 4 امتیاز را از استقلال گرفت. همه ی دنیا هم دیدند
  • !!! IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    لقب خاص برازنده اون تیم معمولی درجه دو نیست.
  • lol US ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    اینها خودشونو به خواب زدن یا واقعا میخوان از این حربه استفاده کنن تا هوداراشون بهشون اعتراضی نکنه؟ یا شاید دارن به نوعی پشت کار اشتباه یایا درمیان و شلوغ میکنن تا اون دو جلسه تعلیقی یایا دانمارکی بعد اتفاقات بازی با ذوب آهن لازم الاجرا نشه؟؟ اصلا واقعا این بیانیه واقعیه یا کسی خواسته شوخی کنه این حرفهارو نوشته؟توی برنامه فوتبال برترِ خودشون و کاملا مستند و با مدرک،تا اینجای کار لنگیا بیشترین امتیاز رو از اشتباهات داوری کسب کردن! این آش اینقدر شور شده که بقیه تیمها صداشون دراومده!به نظر شما پشت پرده زمین ندادن به لنگیا تو هیچ کدوم از شهرهای ایران که تیم لیگ برتری دارن به چه معناست؟هیچ تیمی از لنگیا بخاطر حمایت های بیرون زمین ازش خوشش نمیاد و این هم توی همین چند روز اخیر با زمین دادن بهشون کاملاً مشخص شد!بعد اینها اومدن این بیانیه رو دادن؟جدا احساسم اینه یا شوخیه یا میخوان داورا رو توی این چهارتا بازی بعدی تحت فشار بزارن بلکه بتونن با این فشار ازشون امتیاز بگیرن!خوده طرفدارای لنگ هم خندشون گرفته به این بیانیه!رفت بخدا بابا مسعودتون و از این به بعد قهرمان توی زمین فوتبال مشخص میشه نه با ل
  • . IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    امسال چیری گیرت نمیاد بیا اینو داشته باش دستت خالی نباشه
  • شمسعلی IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    اشتباه یه بار اشتباه دو بار ، نه سه بار ! نیم فصل اول تعداد پنالتی های گرفته شده برای کیسه از تعداد گل‌های زدش بیشتر شده بود !! احتمالاً سجادی بهشون گفته: گفتم تیمم رو قهرمان کنین، نگفتم ضایع بازی دربیارین😂😂😂
  • اس اس‌تیم‌مردمی IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    خخخ‌بازهم بیانیه‌پولیس‌بیانیه‌داد‌. اخرین‌‌ دست‌وپای زدنها‌واخرین‌فرار‌روبه‌جلوهای‌لنگ‌حقیر‌‌.بیش‌ازهمه‌از‌چشم هوادارای خودشون هم می افتند.اون 5جام جعلی خیلی توقعاتشون را بالا برده بود .عدالت اینه که اون 5جام جعلی را بازگردانند و به‌صاحبان‌اصلیشون‌پس بدهند
  • الکیسه السعودی IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    امسال تمام فدراسیون و وزارت ورزش و کمیته داوران و دولت و حکومت دست به دست هم دادن تا هر طور شده تیم محبوب یادگاران و سرداران یه جام کثیف ببره واقعا خیلی تابلو دارن کثافتکاری میکنن از اونا بدتر رسانه ها هستن که قشنگ چشمشون را روی این همه کثافتکاری میبندن دیشب بازیکن کیسه اخراج نشد اما امروز صدایی از کسی در نیومدحالا اگر این اتفاق برای پرسپولیس افتاده بود از تدارکات و مدیر و مربی و بازیکن حریف با رسانه ها مصاحبه میکردن!!! شرافت کجاست؟؟؟!!!!!
  • لنگی جام ندیده IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    هوادارهای محترم تاج زیاد سربسر لنگیها نذارید بنده خداها پدرشون از دست دادن دارن هذیون میگن... فدراسیون بجای وام 10میلیاردی برای تیم وابسته به نظام یک روانشناس خبره در سوگ استخدام نماید.
  • استقلال مکتب عشق IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    بخاطر همین چیزها این فصل استقلال قهرمان میشه چون اینا شخصیت تیمی خوبشون😀 رو با این بیانیه ها لگد مال کوب کردن
  • کیسه حکومتی قانون گریز IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    پنالتی پرسپولیس با گل گهر نمی گیرن اون وقت برای کیسه بازی با گل گهر مس رفسنجان و هوادار رفت و برگشت دو تا دوتا سهمیه پنالتی دارن اتاق فکری سجادی آجرلو و ماجدی با ضربه زدن به پرسپولیس و سهمیه ها پنالتی ها و کمک امتیاز معیشتی ها سر تیم ها بریدن تا کیسه بعد ده سال قهرمان کنند پاکترین مقام کیسه با قاطعیت همون سومی مرفاوی ایست
  • مح IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    آقای پیروانی این اطلاعیه بازی فقط زیرسرشماهست وبس این بازیهای نخ نما لوث شده میخوای ذهن هواداران روبه کدوم سمت میبری پسربروتیمتودرست کن سانترروی دروازه ات میادبازیکناتون انگاردارن پشمک میخورن دروازبان فقط توپ رومشایعت کردچرابابیانیه نویسی افکارهوادارهاروبه بازی میگیری الان حق تیمت بایدجای تیمHVADARباشه دوم براش خیلی زیادبااین مدل بازی کردن
  • محمدطاها IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    باز دوباره شروع شد،باشگاه بیانیه نویس😂تموم شد،خیلی تاثیرگذار بود! قویتر از بهانه هاتون باشید، حرفتونو تو زمین بازی بزنید⚽😏 بله تیمی که بیست و شش بازی باخت نداشته صد درصد تیم خاصیه🔥💙 دیواری کوتاه تر از دیوار داوران پیدا نکردن تا از روی آن بپرند،پنج سال گذشته داوران فوق‌ العاده بودن‌ الان پر اشتباه شدن😜
  • بیانیه جدید IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    بععععله مثلا همین چند هفته پیش این بازیکن استقلال بود که با دست گل زد نه پرسپولیس یا در بازی با آلمینیوم توپی که بازیکن در آفساید بود و منجر به گل شدرو استقلالیا گل کردن نه پرسپولیسیا (گل اول ) یا توی همین بازی اونجایی که بازیکن آلمینیوم میتونست یه خطر جدی برای حریف پایه ریزی کنه کمک داور آفساید گرفت اونم استقلالیا بودن پرسپولیس نبود همینطور در بازی با نساجی برای اینکه استقلال ببره حمله بازیکنش رو آفساید گرفتن اون هم اصلا پرسپولیسی نبود بابا آخه شماها با همه کارها کار دارین چرا سرتون به کار خودتون نیست شماها با تار تار چیکار داشتین که با مطرح کردنش دو امتیاز مفت دیگه از دستمون پرید اصلا میدونین چیه ؟! هرکی نمیخواد ما برای ششمین فصل قهرمان بشیم جمع کنه از ایران بره !
  • ساوالان IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    کدام کمیته داوران!!!!!! این بیانیه چی هست نوشتید.. کل دولت بسیج شده استقلال امسال قهرمان شود. اقای درویش شما هم جزو اون افرادی هستید که کمک کردید تا استقلال امسال صاحب کاپ شود. شما مدیر عامل پرسپولیس نیستید بلکه بله قربان گویی وزیر استقلالی هستید در این چند ماه چه کار کردی. کدام پرونده را حل کردی. از دادن بدهی ناچیز استوکس عاجز بودی..پرونده پدیده را رها کردی..به دستور وزیر از فدراسیون وام گرفتی تا دهان طرفدار را ببندی. بازیکنان استقلال را مقایسه کن با بازیکنانی که پرسپولیس جذب کرده.. وگر نه یک بچه هم میداند. کمیته انظباتی و داوری و ... عملا جاده صاف کن استقلال بودند. از معیش و پنالتی بگیر بیا تا اخر.. مگر می شود مربی داوران متهم به شتیل کند بعد تبریه شو.د.. اقای درویش خواهشا پرسپولیس را رها کن تا مدیر قوی بیاید. این چگونه باشگاهی هست که لیگ تمام شد و بدون هیت مدیره ماند . چون با بودن هیت مدیره دست وزیر در تصمیات کم رنگ می شد.. اقای درویش شما را دنبال نخود سیاه فرستادند. شما نمی توانید گوش ببرید
  • Threem IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    سطح داوری ها یکی نیست یه داور یه برخورد رو خطا میگیره و داور دیگه همون صحنه رو خطا نمیگیره
  • /// IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    با سلام،واقعا بخش بیانیه نویسی پرسپولیس روی سنگ پای قزوین را سفید کرده،چقدر دروغ می نویسید؟کافی است یک اشتباه داوری را کارشناسان تایید کنند مابقی خیالات واهی خود را هم به آن میچسپانند و اعتراض به داوری!!در بازی ذوب آهن و پرسپولیس بر طبق نظر کارشناسان آفساید تمیروف اشتباه بوده کدام کارشناسی پنالتی شما را تایید کرد؟کدام کارشناس گفته که پنالتی پدیده در مقابل استقلال گرفته نشده؟واقعا پررویی هم حدی دارد،در همان بازی با پدیده در نیمه اول قبل از اینکه حتی نیک نفس وارد بازی شود تک به تک سلمانی آفساید اعلام شد آن را ندیدید؟در تمام بازی ها استقلال از داوری سود کرده؟در بازی مقابل آلومینیوم پرسپولیس از داوری ضرر کرده؟منظورتان تک به تک بایرامی است که آفساید گرفته شد یا پنالتی شیرجه ای تمیروف؟ ۶ پنالتی مشکوک برای استقلال گرفته شده؟واقعا خجالت آور است که بیانیه نویسان پرسپولیس مردم را کر و کور فرض کرده اند،در بازی قبل از پیکان و پرسپولیس سیلوا مقابل همین پیکان اخراج شد آن وقت استقلال مَصونیت دارد؟
    • آنتی لنگیزاسیون IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      این لنگیای متوهم سبک مغز خودشون کارشناس همه چیز هستن. از کارشناس حقوقی گرفته تا داوری و...چهارتا کور و کچل لنگی میشینن دور هم و صحنه ها رو میبینن و اگر دوست داشته باشن مثلا داور پنالتی اعلام کنه، خودشون اعلام میکنن این پنالتیه. البته خب از یه مدیر درب و داغون مثل درویش بیش ازین هم بر نمیاد که دور و بریای باشگاهش بهتر ازین باشن. مربیای لنگی غوغا راه میندازن که چرا تو فضای مجازی انگ تبانی میزنن بهمون، ولی نمیبینن که همین درویش بعد از بازی با هوادار علنا در مصاحبه با تلویزیون و جلوی چشم میلیونها بیننده میگه چرا مربیان لیگ همشون استقلالی هستن و شاکی میشه که چرا هوادار جلوی لنگ سفت و سخت بازی کرده!!!ببخشید دفعه دیگه شل میکنن جلوتون مثه پیکان و ذوب آهن و...
  • کیسه ی مظلوم و منفور. IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    بابا فقط یه کلام!اون تیم خاص و البته بی خاصیت از اول فصل قرار بود جام بگیره.حالا به هر کلک و پولتیکی .باید به وزیر و نوچه اش اجر تبریک گفت که تا این حد در کثافتکاری و دغلکاری استادند و به قول و قراری که از اول فصل باهم گذاشتند توانستند عمل کنند!حالا این وسط کیسه کشا فکر میکنند مثلا خودشون امتیاز جمع کردند.
  • میرهاشمی IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    فقط خجالت بکشید خجالت
  • لنگی مستعصل IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    خدایی .این دیگه اخر پرویی هست .لنگیها حالا که نه توزمین میتونن نتیجه بگیرند و نه مثل پنج سال گذشته بابا مسعود بالا سر تیم هست.برای اینکه از خشم هواداراشون در امان باشن .باخت و عدم نتیجه گیری رو میندازن گردن همه خخخخخخخخخ
  • آره من یه لنگی هستم IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    بالا برید پایین بیاید استقلال قهرمانه... اشتباه داوری هم واسه همه تیم هاست. حالا یکی کمتر یکی کمی بیشتر. اینکه شما یه تیم درب و داغون دارید و مشتی بازیکن کور و کچل و دوتا مربی خل وضع تقصیر داوره؟
  • کیسه دوچرخه سوار استخ لال IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    بیخود خودتان را خسته میکنید.از اول فصل معلوم بود که تیم هوچی گر حکومتی.که نامش گویای همه چی میباشد به خاطر ساکت کردن طرفداران هوچی گر آنها بعداز۱۰سال وقهرمانیهای مسلسل وار پرسپولیس کبیر برای یکسال باید جام را به آنها اهدا کرد فقط به این طریق آنها هم راضی و تا ۱۰سال دیگر دوباره غار نشین خواهند شد.بگذارید امسال را خوش باشند
  • هومن US ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    مثل این پیر زن های غرغرو این مسولان پرسپولیس هی نق می زنند. بابا نیم فصل اول معلوم شد استقلال ۴ امتیاز از داوری ضرر کرده ، از جمله نبردن پرسپولیس. این یعنی ۶ امتیاز بیشتر از پرسپولیس به خاطر داوری استقلال ضرر کرده ، حالا همش چرا حرف ... می زنید . در ۲۶ بازی میانگین ۱۰۰ دقیقه هر بازی ۳۵ تا گل زدید یعنی به ازای هر ۸۴ دقیقه یک گل ، یعنی ۱٪ شانس گل به ازای هر دقیقه حالا داور ۲ دقیقه هم اضافه می گرفت ، لبته ۱.۵٪ شانس گل خوردن داشتید
  • تارا IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    باشگاه پیروزی بیجاکرده بیانیه میده نمیشه که تاامتیازازدست بدن یادبیانیه دادن وحمله به استقلال بیفتن وقاحتم حدی داره ازباشگاه وزین استقلال کبیرخواهش میکنیم فوراًجواب دندان شکنی به این بده
  • 6 IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    كيسه است ديگر...
  • اس اس کبیر IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    باورکنیدمشکل تیم پیروزی داوری نیست.مشکل فقط وفقط نبودن بابامسعودومامان اذر است.ازاقای سجادی خواهشمندم مثل بابامسعودیک جام اسنپی به ادرس باشگاه پیروزی ارسال بفرمایندتاسوزش دوستان کمترشود.
  • مجهول الهویه IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    خطای واضج منجر به گل ده امتیازیشون از قلم افتاد.
  • عادل IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    بیانه نویسی رو هم به تاکتیک پیروزی اضافه کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی