نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دستیار الهامی هم خداحافظی کرد/ شایعات مطرح شده در فضای مجازی سر سوزنی حقیقت ندارد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال نساجی از قطع همکاری خود با این باشگاه پس از برکناری ساکت الهامی خبر داد.

مصطفی صداقت در مورد اینکه آیا پس از برکناری ساکت الهامی از نساجی قرار است او نیز از این تیم جدا شود، اظهار داشت: دیگر قرار نیست در نساجی بمانم زیرا با الهامی به این تیم آمدم و در این شرایط درست نیست همکاری‌ام با این باشگاه را ادامه بدهم. این اتفاق در تیم‌های قبلی هم برای من افتاد. پس از جدایی الهامی از تراکتور خودم را خانه‌نشین کردم و پیش از آن هم وقتی مجتبی سرآسیایی از شهرخودرو جدا شد، در این تیم نماندم. همان زمان فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه درخواست کرد به عنوان سرمربی شهرخودرو کار کنم اما این درخواست را نپذیرفتم.

وی در خصوص دلیل برکناری الهامی از نساجی در شرایطی که این تیم حدود دو هفته قبل قهرمان جام حذفی شده بود گفت: به هر حال ذهنیت‌هایی که باشگاه و الهامی از هم پیدا کردند، منتج به قطع همکاری شد. البته آنها بهتر می‌توانند این موضوع را باز کنند. موضوع پنهانی هم نیست، اما بهتر است خودشان صحبت کنند. 

دستیار ساکت الهامی در نساجی در خصوص شایعاتی که در مورد فضای رختکن این تیم پس از شکست مقابل مس رفسنجان در فضای مجازی منتشر شده است، توضیح داد: من هم این موارد را دیدم اما آیا باورکردنی هستند؟ نمی‌دانم کدام شیر پاک‌خورده‌ای برای اولین‌بار چنین موضوعی را منتنشر کرد و برخی‌ آن را در فضای مجازی بازنشر دادند، اما مگر چنین چیزی امکان دارد؟ الهامی پس از بازی در رختکن همه بازیکنان را بغل و از زحمات آنها تشکر کرد. حتی به دلیل برآورده نشدن توقعاتی که پس از قهرمانی جام حذفی داشتند، عذرخواهی کرد. ساکت الهامی و باشگاه می‌توانند در مورد این مسائل توضیح بدهند، اما به هیچ‌وجه این شایعاتی که در مورد رختکن نساجی پس از بازی با مس منتشر شده است را باور نکنید و قویا آن را تکذیب می‌کنم، زیرا سر سوزنی حقیقت ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی