ببینید| حرکت غیرمنتظره‌ای که باعث مصدومیت مجیدی شد/ فرهاد دردش را در هیاهو فراموش کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از اتفاقات مهم در پایان دیدار تیم استقلال مقابل شهرخودرو مصدومیت سرمربی استقلال بود که کسی متوجه آن نشد.

دیدار حساس استقلال مقابل شهرخودرو، پس از تساوی پرسپولیس در اصفهان مقابل ذوب آهن، زمانی هیجان انگیزتر شد که صدرنشین بلامنازع لیگ برتر تا آخرین دقایق بازی هنوز نتوانسته بود دروازه تیم قعرنشین جدول را باز کند.

حضور همه عناصر تهاجمی تیم استقلال همراه با فوتبال انتحاری شاگردان فرهاد مجیدی، بیانگر این نکته مهم بود که پیروزی در هفته بیست و ششم و در شبی که پرسپولیس دو امتیاز از دست داده بود تا چه اندازه برای کادر فنی استقلال (بخوانید فرهاد مجیدی) اهمیت دارد.

از جمله اتفاقات نادر و جذاب این بازی (پس از گل چَکُشی و تماشایی آرمان رمضانی) شادی خاص سرمربی استقلال بود که مورد توجه صفحه کنفدراسیون فوتبال آسیا هم قرار گرفت و تصاویر دویدن، تکل زدن و دراز کشیدن فرهاد مجیدی روی چمن استادیوم آزادی بازتاب داده شد.

ببینید| حرکت غیرمنتظره ای که باعث مصدومیت مجیدی شد/ فرهاد دردش را در هیاهو فراموش کرد!

اما آنچه در این شادی به یادماندنی سرمربی محبوب استقلالی‌ها از نظر هواداران و اصحاب رسانه دور ماند، مصدومیت جزئی سرمربی استقلال از ناحیه پنجه دست چپش بود.

نزدیکان تیم در این باره عنوان کردند در لحظه تکل زدن فرهاد مجیدی و دراز کشیدن روی چمن، وقتی وریا غفوری به او می رسد، چون انتظار تکل زدن سرمربی تیمش با کت و شلوار را نداشته ناخودآگاه با نوک پای چپش، روی پنجه دست چپ (در تصویر کاملا واضح است) فرهاد مجیدی رفته و فشار وارد می کند. 

سپس صالح مصطفوی یکی از دستیاران مجیدی هم خودش را به سمت این دو نفر پرتاب میکند و هر سه نفر روی چمن دراز می کشند. اما در همان لحظه کوتاه پنجه دست سرمربی دچار کوفتگی جزئی میشود. طوری که در آخرین فریم تصاویر منتشر شده در سایت AFC هم به وضح دیده می شود که فرهاد به دستش نگاه می کند تا ببیند مشکلی برایش بوجود نیامده باشد.(این لحظه در ویدیویی که در گزارش قرار گرفته قابل مشاهده است)

در نهایت هم فرهاد مجیدی از شدت خوشحالی در آن لحظه خیلی به این موضوع توجه نکرد و همراه با بیژن طاهری که دیرتر از کاپیتان و مربی استقلال به مجیدی رسیده بودند به سمت نیمکت برمی گردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    یاشاسین استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی