واکنش مدیر باشگاه سپاهان به ادعای معاون پرسپولیس/ با این کارها نمی‌توان فالوئر گرفت!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر تیم فوتبال سپاهان نسبت به ادعای معاون باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

ادعای باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه در بازی برگشت مقابل سپاهان باید کل ظرفیت ورزشگاه در اختیار میزبان قرار بگیرد، علاوه بر واکنش سازمان لیگ، حالا واکنش باشگاه اصفهانی را هم در پی دارد.

رضا فتاحی در خصوص اظهارات محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: در بازی رفت صحبت از این بود که برای نصب پرچم‌ها و بنرها ظرفیت ورزشگاه به صورت ۵۰-۵۰ تقسیم شود که ما مخالفت و اعلام کردیم باید طبق قانون باشد. در نهایت با نظر غلامرضا سلیمانی ناظر مسابقه قرار شد ظرفیت کل ورزشگاه برای نصب پرچم و بنر در اختیار ما قرار بگیرد و پشت دروازه تیم مهمان را خالی بگذاریم. اصلا صحبت و بحثی در مورد تعداد هواداران نبوده است.

مدیر تیم فوتبال سپاهان گفت:‌ نمی‌دانم این کارها و حرف‌ها برای چیست؟ با این کارها نمی‌توان فالوئر گرفت. همانطور که محرم نویدکیا گفت هرکاری می‌کنیم رابطه این دوباشگاه خوب شود اما برخی با اقداماتشان اجازه این کار را نمی‌دهند. این کارها به جز بالا بردن تنش بین هواداران دو تیم، هیچ ثمری ندارد و متاسفانه فقط رابطه دو باشگاه را خراب می‌کند.

 بر خلاف صحبت‌های محمدی، بر اساس این صورتجلسه، دو تیم با تایید ناظر مسابقه برای تقسیم بندی استفاده از ظرفیت ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک جهت نصب پرچم و بنر به توافق رسیده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلال مظلوم IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    ظاهراً بوی تبانی میاد به گزینه های فصل بعد پرسپولیس که الآن تو سپاهان هستن توجه کنید مثل بازی رفت نورافکن اسماعیلی سروش رفیعی احمدزاده امیدوارم نظارت محسوسی به بازی سپاهان بشه نویدکیا هم قول نزدیکتر کردن رابطه دوتا تیم رو داده اتفاقات ناخوشایندی قرار تو این هفته بیافته از جنگ روانی فولادیا ونیمکتشون تا تبانی در سیرجان
  • مهرداد IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    لنگیا خیلی پرو تشریف دارن بازی رفت تو اراک بدون تماشاگر بوده بازی برگشت هم باید بدون تماشاگرباشه اگه قراره باتماشاگرباشه50/50 آقای سهیل مهدی من نمیدونم چیکارس فقط نشسته حقوق بگیرشده تاببینه تیم حکومتی چه خواسته ای داره بگه چشم
  • کیسه ی مظلوم و منفور. IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    حالا مثلا رابطه ی این دوباشگاه خوب نشه کی ضرر میکنه!پرسپولیسی که در کل ایران و جهان هوادار داره یا اون تیمهایی که نهایتا یه ورزشگاه ۵۰هزار نفری رو پر میکنند!یه چندسالیه یه سری کیسه کش و دشمن پرسپولیس با عظمت سعی در ایجاد دشمنی بین پرسپولیس و سپاهانی کردند که هر دو ریشه ی شاهینی دارند .البته که پرسپولیس با ان تاریخ و بزرگی از این دشمنیها و خباثتها و حسادتها ضرر نخواهد کرد اما اون خائنینی که در لباس سپاهان سعی در ایجاد حاشیه دارن باید بدانند که این دو تیم شاهینی هستند و این دشمنان هیچ غلطی نمیتوانند بکنند همانطور که تا بحال نتوانسته اند .
  • با افتخار تاجی ام IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    آقای فتاحی شما به برزگواری خودتون ببخشیدشون, این آقا تا مهر حکم اش خشک نشده تمام آموخته ها و تاثیرات هوچیگری را از مکتب عبده به نمایش گذاشت. من یک تاجی از تمام طرفدارهای فهیم سپاهان تقاضا دارم به دلیل بازی هایی که (محمد محمدی) برای تیم ما انجام داده، رفتار این آدم را به تاجیها نسبت ندید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی