پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
۱ |
۵
درخواست مهم ستاره پرسپولیس از کادر درمان؛ از من عکس نگیرید!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

وحید امیری بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس که بعد از مصدومیت سعید آقایی به زمین رفت دقایقی بعد از حضورش در صحنه‌ای از بازی مقابل تیم اصفهانی به دلیل پاره شدن دیسک کمرش نتوانست به بازی ادامه دهد.

وحید که چند سالی از بیماری کمردرد رنج می‌برد بالاخره پس از این اتفاق مجبور شد کمرش را به تیغ جراحان بسپارد. بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس بعد از مصدومیت درد زیادی را در بازگشت از اصفهان، سفر با هوایپما و انتقال به بیمارستان  تحمل کرد.

وحید صبح روز گذشته در بیمارستان آرمان در شمال غرب تهران مورد عمل جراحی قرار گرفت و دو ساعتی زیر تیغ جراحان دست و پنجه نرم کرد تا دیسک آسیب دیده ستون فقراتش مورد ترمیم قرار بگیرد.  او  بعد از عمل جراحی و بعد از آنکه به هوش آمد به هیچ یک از پرسنل بیمارستان اجازه نداد تا کسی با او عکس یادگاری بگیرد. وحید امیری که همیشه به لحاظ ادب و متانت، زبانزد عام و خاص است البته این خواسته را در کمال ادب و متانت انجام داد تا کسی از کادر درمان از او دلخور نشود.بازیکن ملی پوش کشورمان و لایی‌زن به پیکه در جام جهانی، گوشی خودش را هم در روز عمل خاموش کرده بود تا روز کاملاً آرامی را در بیمارستان سپری کند.

بعد از عمل جراحی هم وحید امروز از بیمارستان مرخص می‌شود تا یک هفته بعد از استراحت، فیزیوتراپی خودش را شروع کند. امیری بر خلاف گفته برخی‌ها می‌تواند در جام جهانی تیم ملی را همراهی کند و از دو تا سه ماه دیگر قادر به بازی هم خواهد بود و برای بازی در جام جهانی که اواخر پاییز خواهد بود مشکلی نخواهد داشت.  پس اسکوچیچ کماکان می‌تواند روی سختکوش‌ترین بازیکن تیمش که دوندگی‌اش زبانزد عام و خاص است حساب ویژه ای  باز کند.

شب قبل از عمل هم وحید یک ملاقاتی مهم داشت و آن فرد کسی نبود جز مدیرعامل باشگاه که با او دقایقی حرف زد و احتمالاً با او در خصوص هزینه درمان و بقیه مسائل صحبت کرد. روز گذشته مادر وحید امیری و برادرش ملاقات‌کنندگان خاص بازیکن محجوب پرسپولیس بودند اما وحید از خانواده‌اش خواسته بود که کیان تنها پسرش را به بیمارستان نیاورند چون دوست نداشت کیان، پدرش را در رخت بیمارستان و آن حالت  را ببیند. وحید ساعاتی بعد از عمل شرایط طبیعی‌اش را به دست آورد و ناهار را هم خودش میل کرد. چند بازیکن پرسپولیس و تیم ملی که رفاقت نزدیکی با امیری داشتند روز گذشته با او تماس گرفتند اما با تلفن خاموش او مواجه شدند. آن عده سعی کردند توسط نزدیکان وحید از آخرین شرایط او مطلع شوند تا بعد از خاطرجمعی از شرایط وی و عمل موفقیت‌آمیزش، او را بزودی ملاقات کرده یا با او تماس حاصل کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه سوزان IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    یکی میشه باقری یا وحید امیری که انقدر اخلاق مدار و با شخصیت هستند که با احترام برایشان تیتر میزنن و ازشان یاد می کنند یکی هم میشه مثل ممل نوری و مهدی فنونی که اصلا از انسانیت و ادب بویی نبردند فقط دنبال کارهای بی ارزش و وقت تلف کن هستند همش توهین تهمت اونم تو سن بالا با موهای سفید اصلا خجالت کشیدن بلد نیستند چون شخصیت ندارند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی