نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
۷ |
۵
پاتک نساجی به پرسپولیس/ مغز متفکر گل‌محمدی در آستانه جدایی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران نساجی برای هدایت این تیم به دنبال حمید مطهری دستیار یحیی گل محمدی در پرسپولیس هستند.

نساجی که  با جدایی ناگهانی ساکت الهامی مواجه شده به دنبال یک جانشین مناسب برای او و هدایت این تیم در فصل جدید رقابت‌ها است. به همین جهت شنیده‌ می‌شود حمید مطهری دستیار یحیی گل‌محمدی یکی از گزینه‌های نیمکت قائمشهری‌ها برای فصل آینده خواهد بود.

مربی پرسپولیس قبل‌تر در مصاحبه‌ای گفته بود که دنبال چالش سرمربیگری هستم، همین موضوع احتمال جدایی او را در آخر فصل از پرسپولیس بیشتر می‌کند.

حالا مربی پرسپولیس در آستانه یک چالش جذاب قرار دارد و باید دید که در آخر فصل چه تصمیمی می‌گیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نقش جهان IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    اشتباه محض حیف نساجی
  • شمسعلی IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    کدوم مغز متفکر شماهم...ولمون کنید بابا
  • مهدی IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    مغزاگه اینه من پروفسورم جمع کنیدبابا فقط حرف بلده بزنه بندکفشمون وسفت بستیم اصلاتمرین میکنن بهتربره بابا فیط مهدوی کیاعلی کریمی...
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    مغز متفکر 😳؟ تو رو خدا جای دیگه نگید این حرفو... اینجا خودمونیم اشکال نداره. آخه کجای کار این خل وضع به تفکر میخوره؟ غیر از گنده گویی های بی معنی و خنک بازی و سر هم کردن اباطیل؟ نبنظرم نساجی همون بدون مربی کار کنه صد شرف داره به اینکه با این دله دیوونه قرارداد ببنده. آخه آدم با دست خودش خودشو میندازه تو چاه؟
  • اس اسی IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    اتفاقا این ادم‌انگیزشی باید سر مربی بشه ببینیم‌کت تنه کیه نه یایا نه این ادم انگیزشی هیجی بارشون نیس
  • hassan IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    نساجی تیم خوبیست ول افرادی دورو بر این تیم هستند که نمی‌گذارند این تیم راحت بکار خود ادامه دهد اگر مطهری به نساجی برود سرنوشتی مانند دیگر مربیانی که به نساجی رفتند و دوام نیاوردن خیلی‌ها به نیم ویک فصل نکشید مطهری مربی خوبیست نه برای نساجی مطهری نباید با نساجی خودرا بسوزاند البته الهامی حسینی و مطهری با یحیی کار کردند قبلی ها رفتند یحیی کس دیگری را برای خوددستو پا کرد هیچ اتفاقی نیفتاد این را بدانید اگر یحیی موافقت کند حتما جایگزین خوبی خواهد داشت جای نگرانی نیست البته موفقیت نساجی را آرزو میکنم
  • آتش سرخ IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    نمیدانم چرا همه خودشونو به نفهمی میزنند از وقتی آقای ماجدی رئیس موقت فدراسیون شده، چرا بطور اتفاقی تمامی فدراسیون و فوتبال در خدمت تیم استقلال شده، از داوری گرفته تا بازیهای حساس بیرون از خونه و بی تماشاگر،حتی اگر پرسپولیس اختلاف 6 امتیازی را جبران کنه باز هدیه 1 امتیازی فدراسیون، البته بطور کاملا" اتفاقی، بابا خودتونی، هرکه باور بکنه، خجالت هم خوب چیزیه، دیگه گندش رو بالا آوردید همه را مسخره کردید همون اول لیگ، یک جام میدادید به این تیم جام ندیده قال قضیه رو می کندید. بیچاره چند ساله که عقده کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی