نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
تصمیم دقیقه نودی در خصوص ۲ بازی حساس/ بازی پرسپولیس و استقلال بدون تماشاگر شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۲بازی حساس هفته بیست و هفتم لیگ برتر به احتمال فراوان بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر فردا برگزار خواهد شد که مهم‌ترین بازی‌های این هفته که اهمیت زیادی در تعیین تکلیف تیم قهرمان دارد، در شهرهای سیرجان و اهواز انجام خواهد شد.

تیم پرسپولیس که طبق رای کمیته انضباطی باید در زمین بی‌طرف از سپاهان میزبانی کند، در نهایت از بین گزینه‌های مختلف ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان را برای این بازی انتخاب کرد که البته با وجود کش و قوس‌های فراوان درمورد حضور تماشاگران در این بازی، ظاهرا مجوزهای لازم در این زمینه صادر نشد تا دو تیم در ورزشگاه بدون تماشاگر به مصاف هم بروند. البته این موضوع به شکل شفاهی به سازمان لیگ اعلام شده و تاکنون نامه کتبی در این خصوص به کمیته مسابقات این سازمان ارسال نشده است.

همچنین در مورد بازی فولاد و استقلال که در ورزشگاه شهدای فولاد انجام می‌شود هم شفاهی به سازمان لیگ اعلام شده این مسابقه بدون تماشاگر خواهد بود اما مدیران این مجموعه همچنان منتظر دریافت نامه کتبی هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    به خاطر مسائل سیاسیه و گرنه برای چی باید بازی بدون تماشاگر بشه؟! اعتراضات مردم نسبت به گرانیها به اوج رسیده تو خوزستان هم شلوغ شده بود،از ترس شعار هواداران داخل ورزشگاه علیه نظام بخاطر گرانیهای اخیر و پخش شدن صدای مردم از رسانه بازی رو احتمالا بدون تماشاگر کنند..ولی در کل به نفع استقلال میشود چون استقلال بازیهاشو بدون حضور تماشاگر روانتر و بدون استرس بازی می کند..
  • darioush US ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    bebinid dar inja bayad be federasioun shack kard? chera in kar ra kardand? chonke tarfdarhaye Foulad estadium ra pour mikardand va az in taraf ham dar Sirajan tarfdarhaye Perspolis pour mikardand!? inha boye toutete midahad?! bayad begoyand chera yekho, shoma midanid ke dar federasiuon va sazemane leage va akhlage bishtareshan Esteghlaly hastand, khode Fathy goft

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی