تصمیم عجیب سرمربی پرسپولیس در مورد خرید یک بازیکن!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نام منوچهر صفروف از لیست بازی با سپاهان خط خورد و او به سیرجان نمی‌رود. بازیکنی که واقعا مشخص نیست چرا یحیی گل محمدی او را خریده است؟

در این شرایط اقتصادی حتی ارزان‌ترین بازیکنان خارجی هم برای باشگاههای دولتی ایران گران تمام می‌شوند. روزی که پرسپولیس صفروف و هنانوف را خرید، مسئولان و مربیان باشگاه گفتند ما آنها را بسیار ارزان خریدیم اما عملا می‌بینیم که این دو نفر بازی نمی‌کنند و مشغول تهران‌گردی هستند.

یحیی به هنانوف بیشتر از صفروف اعتقاد داشت اما او هم بعد از بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی نیمکت‌نشین شد و بعید است که مقابل سپاهان هم شانس بازی داشته باشد. صفروف هم که کلا از لیست این بازی خط خورد تا هواداران پرسپولیس بپرسند باشگاه و گل‌محمدی برای چه کاری این بازیکن را خریدند و آیا از کیفیت فنی او خبر نداشتند؟

حتی تمیروف هم که از این دو نفر بهتر است، فراز و نشیب زیادی دارد و نمی‌توان گفت از بازیکنان ایرانی بهتر است. پرسپولیس می‌توانست با پول این سه نفر حداقل ۶ بازیکن جوان بخرد و آینده خود را تضمین کند اما حالا باید منتظر پایان فصل باشد تا بازیکنان تاجیکستانی را رد کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی TR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    🤣😂😂👎👎👎👎👎💙💙💙💙
    • Hamid IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
      ❤️❤️❤️❤️❤️❤️تیم تون که ید طولانی تو دیپورت بازیکن خارجی داره ،تازه اونا که بازیکنانی تاپی بودن چرا دیپورت شدن و شکایت اونا و پرداخت پول آنها معلوم نشد از کجا تامین شد 🤷‍♂️
  • مانا IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    چرا به خرید ۱۴ میلیاردی استقلال(ژستد) کسی ورود نمی‌کند که در طی یک فصل ۲ گل زده؟!
  • بی نام IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    من پرسپولیسیم ولی یحیی آدم دلالیه این ۳تا ازبک که آوردی به اضافه چند بازیکن ایرانی دیگه چه کار مثبتی برای تیم انجام دادن؟ چرا کسی بازخواستش نمیکنه بابت این فجایع؟ چرا الان استعفا نمیدی دیگه دزدی واضح تر از این ۳تا ازبک؟ تو میدونستی پنجره ت بسته س رفتی بازیکن خریدی که تیم فصل نمی تونست بازی کنه بعدش مصدوم شد و کلا دو سه بازی انجام داد اونم در حد فاجعه بود این پولا چرا حروم میشه...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی