جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰
۵ |
۳
خرید اشتیاه یحیی به درب خروجی نزدیک شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمال جدایی منوچهر صفروف از پرسپولیس در پایان فصل زیاد است.

پرسپولیس برای تقویت خودش در این فصل اقدام به جذب دو بازیکن تاجیکستانی کرد. منوچهر صفروف و وحدت هنانوف دو بازیکن جوان تاجیکی بودند که به پرسپولیس آمدند و با این تیم قرارداد امضا کردند.

بعد از چند ماه تمرین این دو بازیکن بالاخره موفق شدند در نیم فصل دوم مجوز بازی برای پرسپولیس را دریافت کنند. از همان ابتدای حضور این دو بازیکن انتقاداتی به یحیی گل محمدی وارد شد و بعضی‌ها از همان اول معتقد بودند این بازیکنان به درد پرسپولیس نمی‌خورند.

با این حال تاجیکی‌های پرسپولیس شروع بدی در این تیم نداشتند. به خصوص هنانوف که در بازی‌های ابتدایی که برای پرسپولیس به میدان رفت، موفق شد عملکرد خوبی از خودش نشان دهد و همه را نسبت به آینده امیدوار کرد. بعد از گذشت چند وقت و به خصوص در هفته‌های اخیر، وحدت هم دچار افت شد و از ترکیب اصلی پرسپولیس خارج شد.

صفروف هم که به مراتب کمتر از هموطن خود فرصت بازی برای پرسپولیس را پیدا کرد، در چند بازی گذشته حتی در لیست این تیم هم حضور نداشت تا مشخص شود گل محمدی اعتقاد زیادی به این بازیکن ندارد.

او برای دیدار حساس مقابل سپاهان هم صفروف جایی در فهرست پرسپولیس ندارد و در این دیدار هم فرصت بازی پیدا نخواهد کرد. شنیده‌ها حاکی از آن است که به احتمال فراوان صفروف در پایان فصل در لیست مازاد پرسپولیس قرار خواهد گرفت و گل محمدی این بازیکن را برای سال بعد نمی‌خواهد. در طرف مقابل هنانوف با وجود نیمکت نشینی‌های اخیرش، وضعیت بهتری دارد و ممکن است فرصت حضور در پرسپولیس را برای فصل آینده هم داشته باشد. گفتنی است این دو بازیکن تاجیکی برای فصل بعد با پرسپولیس قرارداد دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کلمران زارعی IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    کدام خرید این آقا جواب داده که دومیش پیدا بشه این آقا فقط به فکر پورسانت خودش هست وبس
  • علی IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    لنگ جام ندیده غارنشین
    • ناشناس IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
      خیلی ببخشید اما این شما هستید که ۱۰ ساله جام ندید و برای جام گریه میکنید حالا امسال شانس با ما یار نبود اما هنوز هم بهترین تیم ایران هستیم و به امید خدا تمام این مشکلات رو پشت سر میگذاریم من قسط توهین ندارم اما اول باید توی تاریخ بگردید بعد بیاید کُری بخوانید 🤏🏻👊🏻😎💪🏼
  • لونگ IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    ببخشید میشه بپرسم کدومش اشتباه نبوده
  • قاسم اسماعیل پور IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    حیف پولی ک از مملکت خارج میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی