نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دوراهی سرنوشت‌ساز بازیکنی که ترکیبی از جهانبخش و ترابی است/ او به استقلال می‌رود یا پرسپولیس؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعید صادقی بازیکنی که گل‌محمدی اعتقاد دارد مخلوطی از علیرضا جهانبخش و مهدی ترابی است از هردو باشگاه پرسپولیس و استقلال پیشنهاد دارد.

فرامرز شبانی-خبر ورزشی:سعید صادقی بهترین پاسور لیگ برتر از همین حالا مورد توجه دو ابرقدرت فوتبال ایران قرار گرفته است.

فرهاد مجیدی فصل گذشته نیز خواستار استخدام سعید صادقی شد و این بازیکن تا یک قدمی تیم استقلال نیز رفت اما درنهایت تصمیم گرفت در گل گهر سیرجان بماند و زیر نظر امیر قلعه‌نویی بازی کند.

یحیی گل محمدی اما بسیار به شاگرد قدیمی‌اش اعتقاد و باور دارد. سرمربی پرسپولیس که خودش سعید صادقی را به پدیده مشهد برد و در این تیم نام او را بر سر زبان‌ها انداخت معتقد است؛ سعید صادقی مخلوطی از علیرضا جهانبخش و مهدی ترابی است. حرفی که شاید پربیراه هم نباشد. سعید صادقی یک هافبک شوتزن و تکنیکی که از شم گلزنی خوبی نیز برخوردار است. او درسمت چپ و راست به عنوان وینگر بازی می‌کند و سبک بازی اش بی شباهت به علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی نیست. همچنین سرعت و قدرت دریبل زنی سعید صادقی شبیه مهدی ترابی است و بعضا به نظر می‌رسد او سریع تر از ستاره پرسپولیس نیز باشد.

در مورد سعید صادقی شایعاتی شنیده می‌شود مبنی بر اینکه این بازیکن در دوران کودکی و نوجوانی به تیم استقلال و رنگ آبی علاقه داشته و خودش تمایل دارد در آینده به این تیم ملحق شود. البته بازیکنان بسیاری را سراغ داریم که پس از حرفه ای شدن چشم به روی علاقه دوران کودکی و نوجوانی بسته و راهی تیم رقیب شده اند و سعید صادقی هم حالا شاید تصمیم دیگری بگیرد.

هرچند دراین میان علاقه امیر قلعه‌نویی به این هافبک انرژیک نیز می‌تواند درآینده حرفه ای سعید صادقی تأثیرگذار باشد. شاید سعید صادقی همچون تابستان سال گذشته بار دیگر قید پیشنهادات وسوسه انگیز آبی و قرمز را زده و به تیمی‌ملحق شود که سرمربی آن امیر قلعه‌نویی باشد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Taji IR ۰۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    سعید صادقی رو مصدوم کن
  • سلطان US ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    یکی از دوستام تو اینستا گفت گفت طرف تاجی هست فکر کنم فصل بعد در استقلال هست مگر اینکه ترابی تمدید نکنه و دوریش هایجک بزنه در کل شانس استقلال بیشتره
    • ف دال IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
      تاجی؟! زمان تاج، خودش که هیچ، گمون کنم حتی ابوی محترمش حوالی خط استوا و در ارتفاع 10، 11 متری از سطح زمین در حال تکامل (از کال‌ـی به رسیده‌گی) و فتوسنتزینگ بوده! تاج!!!!!! برید اسم تیم‌تونو پس بگیرید تا انقدر با پیروزی پیروزی گفتن، تف سربالا نندازید. پرسپولیسی‌ها، هر چه بود و شد، انقدری جنم داشتن که اسم تیم‌شونو پس بگیرن و با چنگ و دندون حفظش کنن. شما هم اگه از اسم تیم‌تون و اسطوره‌اش اینطور دفاع و پاسداری کرده بودید، الآن تیم هزارنام‌ـه نبودید، با اسطوره‌ای که با آژان وآژان‌کِشی از زیر دست و پا و خلاصه، سایر نواحی دیگه‌ی شیوخ‌العرب آزادش کردید. یاهو.
  • مهران IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    همون بهتر بره استقلال.یحیی اونو خراب میکنه...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی