نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس با سه ملی‌پوش/ یحیی این بازیکن را نمی‌خواهد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که ۴ بازی تا پایان فصل باقی مانده اما در مورد نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس هر روز اخبار جدیدی به گوش می‌رسد و گمانه زنی ها در مورد تمدیدی‌ها و ورودی‌های جدید هر روز بیشتر می‌شود.

درحالی که ۴ بازی تا پایان فصل باقی مانده اما در مورد نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس هر روز اخبار جدیدی به گوش می‌رسد و گمانه زنی ها در مورد تمدیدی ها و ورودی های جدید هر روز بیشتر می‌شود. در این راستا چند روز قبل محمد محمدی معاون ورزشی سرخپوشان اعلام کرده بود که در ۴۸ ساعت آینده قرارداد میلاد سرلک و مهدی ترابی تمدید می‌شود اما ۴۸ ساعت هم گذشت اما خبری از تمدید نشد. در این زمینه محمدی به آخرین خبر گفت: دلیل اینکه خبر رسمی منتشر نشد این هست که مسابقات در روزهای پایانی لیگ فشرده است و این بازیکنان فرصت نمی‌کنند به باشگاه بیایند وگرنه قرارداد هر دو بازیکن آماده امضا است و مشکلی نداریم. 

همچنین در روزهای گذشته اعلام شده که اولویت باشگاه پرسپولیس فعلا تمدید بازیکنان این تیم است و برنامه ای برای جذب علیرضا بیرانوند ندارند اما معاون ورزشی این باشگاه تاکید کرد: برخی می‌خواهند شیطنت کنند. مدیربرنامه های این بازیکن با باشگاه در تماس است و پیگیر وضعیت بیرانوند هستیم اما مشخص است که فعلا باید تمدیدی ها را به سرانجام برسانیم و به موازات آن پیگیر وضعیت بیرانوند هم هستیم.


 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی