شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
۷ |
۵
اتفاق باورنکردنی در ماجرای پرحاشیه بازیکن گابنی گل گهر
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از درخواست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و پیگیری‌های پلیس فتا، پای پلیس بین‌الملل به ماجرای بازیکن گابنی تیم گل‌گهر باز شد.

پرونده تخلف باشگاه گل‌گهر در ماجرای اریک بانیاما بازیکن گابنی این تیم در نهایت پس از بررسی در کمیته انضباطی، کمیته استیناف و اعاده دادرسی تأیید شد تا این پرونده از بُعد رسیدگی به نتایج باشگاه سیرجانی بسته شود، اما هنوز ابعاد دیگری از این ماجرا در کمیته انضباطی در حال رسیدگی است.

بعد از درخواست کمیته انضباطی و پیگیری‌های پلیس فتا، مشخص شد که منشا ایمیل‌های جعلی ارسال شده به فدراسیون فوتبال ایران از کشور هنگ‌کنگ بوده و فرد یا افرادی از این کشور ایمیل‌های جعلی را به ایران ارسال کرده‌اند، موضوعی که پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر را با پیچیدگی‌هایی همراه کرده است.

در واقع اکنون پرونده اریک بانیاما در کمیته انضباطی از زاویه جعل در دو بُعد پیگیری می‌شود. ابتدا در خصوص فرد جاعل یا افرادی که این مدارک را با مقاصد مورد نظر خودشان جعل کرده‌ و دوم فرد یا افرادی که این مدارک جعلی را به فدراسیون ارائه داده‌اند و یا بر اساس قانون متهم به استفاده و ارائه اسناد مجعول هستند.

پیرو پیگیری‌های کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و با توجه به اینکه بر اساس گزارش استعلام دریافت شده، منبع ارسال ایمیل‌های جعلی کشور هنگ‌کنگ بوده، از پلیس بین‌الملل (اینترپل) درخواست شده پیگیری‌های لازم را در خصوص شناسایی افراد جعل کننده در این کشور انجام دهد. تاکنون نتیجه تحقیقات پلیس بین‌الملل اعلام نشده است.

 پرونده بازیکن گل‌گهر همچنان در انتظار پاسخ استعلام‌های لازم و شناسایی جاعلان مدارک غیر واقعی و همچنین ارائه دهندگان اسناد مجعول مورد استفاده در داخل کشور است تا علاوه بر اعلام رأی نهایی در خصوص نتایج، از بُعد اسناد جعلی موجود در پرونده نیز احکام لازم صادر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    موضوع عجیبتر اینکه بلافاصله پس از بازی با گل گهر ، کیسه با قاطعیت خاصی گفت این بازیکن با وجود داشتن کارت بازی ، مشکل بازی کردن داره! عجیب نیییس آیاااااا؟!!
    • هادی IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      احسنت اصلا کیسه و گلگهر دستشون تو یه کیسه هست امید وارم تشت رسوایی کیسه و گلگهر بیفته صدای قهرمانی کثیف کیسه ها رو شه یه ننگ دیگه به ننگ هاشون اضافه شه
  • رضازاپاتای پرسپولیس IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    ایناربطی به گل گهرنداره فدراسیون بایدجواب گوی جعل واطلاعات قلط باشدواینکه گل گهریک نفره این بازیهارو نکرده ۱۱نفروکادرفنی بودن چرابایدکل تیم جریمه فدراسیون وبقیع روبده گل گهرهمیشه استقلال برده حالا میخوادبااین بازیکن به ناحق امتیازبگیره تازه اصلیش اینه اگه ازگل گهرکم شدنبایدبه کسی داده شودگل گهرجریمه کردن ازاون وراستقلال تشویق کردن این کارهایعنی چی گل گهرجریمه شدکم شددادن امتیازبه بقیه معنیش چیه یعنی تشویق واقعامسخرست
    • هادی IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      ولی قطعا به کیسه ربط صد در صدی داره
    • سیامک IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      اقا رضا شما هم ساده ای! اصلا مطرح کردن این قضیه همش بخاطر این بود که یه حالی به استقلال بدن. وگرنه اینهمه قساد وتخلف تو این فوتبال میشه فدراسیون ککش هم نمیگزه!!
  • مجهول الهویه IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    ۱- اینها چه ربطی به گل گهر داره اونا. از سیرجان رفتن هنگ کنگ ۲- این پیچیدگیهایی که گفتید و پلیس اینترپل باید وارد عمل بشه، چجوری ازش یک تیم اگاه بود که بلافاصله افشاگری کرد، اگه بازی آخر بود با استقلال، این بازیکن همه بازیهاشو بازی کرده بود آیا؟
    • هادی IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      اولا که بازی اخرشون که نبود دوما کیاستعلام میگیره درباره بازیکن فدراسیون سوما وقتی عوال فدراسیون استقلالی هستن سر نخ رو میدن دست عوامل کیسه کی شروع میکنن کارشون رو رفتن یه نفر هنگکنگ برا کیسه که کاری نداره و بعد تایید میشه که مشکلی نیست ولی اونجا دسیسه کیسه نمایان میشه که بلا فاصله بعد بازی اقدام به شکایت میکنن تو یک سال گذشته کل ورزش ایران تو بخش فوتبال پر از ادمهای مفسد بوده سجادی و مصطفوی و اولیایی کامرانی فر و افشاریان و عزیزی خادم و موسوی ماجدی و رفیعی مشاور حقوقی فداسیون...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی