نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سلبریتی‌ها جرات ندارند مثل علی دایی باشند/ مدیران قبلی به استقلال بازیکن تحمیل می‌کردند/ هیچ باندی در هیئت‌مدیره نداریم
زمان مطالعه: ۸ دقیقه

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: امیدواریم در دیدار حساس پنجشنبه مقابل آلومینیوم اراک بتوانیم پذیرای صد هزار طرفدار استقلالی در استادیوم باشیم.

محمدرضا مدنی؛ حجت کریمی، عضو اقتصادی هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره بازی امشب استقلال و بدون تماشاگر شدن دیدار با فولاد، همچنین بازی آینده مقابل آلومینیوم اراک، نقل و انتقالات تابستانی و مشکلات معیشتی هواداران فوتبال و ارتباط مستقیم این مسائل با سلبریتی‌های کشورمان اظهاراتی را مطرح کرد:

فولاد را شکست می‌دهیم

مدیر باشگاه استقلال درباره دیدار امشب تیمش مقابل فولاد گفت: «انشاالله بازیکنان تیم ما این دیدار را با برد پشت سر می‌گذارند و با کسب این پیروزی کار قهرمانی این فصل را در همین دیدار به پایان می‌رسانیم. تک تک بازیکنان استقلال با توکل به خدا عازم اهواز شدند و مطمئنیم عزمشان برای کسب پیروزی جزم است».

دوست داشتیم هوادار اهوازی به استادیوم می‌رفت

وی درباره غیبت تماشاگران استقلال در بازی مقابل فولاد گفت: «این تصمیم از سوی شورای تامین استان گرفته شد و ارتباطی به باشگاه استقلال ندارد. قطعاً ما هم دوست داشتیم هواداران خونگرم استقلالی خوزستان که میدانیم جمعیتشان بسیار زیاد است می‌توانستند در بازی امشب تیم محبوبشان را تشویق کنند. قطعاً حضور یار دوازدهم استقلال در استادیوم کمک ویژه‌ای به شاگردان فرهاد مجیدی می‌کند».

پیگیر حضورر تماشاگران در بازی پنجشنبه‌ایم

کریمی‌درباره بازی پنجشنبه مقابل آلومینیوم اراک و این احتمال که ممکن است باز هم بازی بدون تماشاگر شود، خاطرنشان‌کرد: طرفداران استقلال سرمایه‌های این باشگاه هستند. ما در تلاشیم تا شرایطی فراهم کنیم که نسبت به بازی‌های قبل پذیرای تماشاگران بیشتری هم باشیم و حتی دوست داریم استادیوم ۱۰۰ هزار نفری آزادی پر از طرفداران آبی پوش شود و تیم محبوب‌شان را حمایت می‌کنند اما همه چیز بستگی به روز مسابقه دارد و از الان مشخص نیست. ولی قطعاً تمام تلاشمان را می‌کنیم که این اتفاق بیفتد و هواداران بیشتری در استادیوم حضور داشته باشند».

استقلال را خودکفا می‌کنیم

این مقام مسئول در باشگاه درباره راه اندازی مدرسه فوتبال باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: «این مدرسه در واقع پایه و اصل آکادمی‌فوتبال برای رسیدن به خودکفایی باشگاه است. در جلسات گذشته هیئت مدیره در این باره بحث و تبادل نظر شد و امیدواریم با فعالیت صحیح و آکادمیک از این مدرسه، باشگاه را به جایی برسانیم که دیگر نیازی به جذب بازیکن از خارج از کشور نداشته و حتی الامکان از سرمایه‌های خودش استفاده کند».

عضو اقتصادی باشگاه ادامه داد: «همچنین با رشد و ترقی مدرسه فوتبال استقلال می‌توانیم در آینده با انتقال بازیکنان به تیم‌های دیگر و حتی باشگاه‌های خارجی، سود تضمین شده ای را به باشگاه تزریق کنیم تا هم به لحاظ ریالی و هم ارزی به درآمدزایی بالایی برسیم. با وجود این همه استعدادی که در روز تست گیری دیدیم، رسیدن به این خواسته دور از ذهن نیست».

نقل و انتقالات بماند برای بعد از قهرمانی

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال همچنین درباره شرایط این تیم در آستانه ورود به فصل نقل و انتقالات تابستانی با وجود شش بازیکن بدون قرارداد تیم استقلال گفت: «فعلاً همه فکر و ذکر اعضای هیئت مدیره معطوف به مسابقات باقی مانده استقلال و کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر است. هیچ تصمیم و برنامه ای در این زمینه گرفته نشده اما قطعاً به موقع در این باره اقدامات لازم صورت خواهد گرفت. منتظریم تا قهرمانی تیم مسجل شود.»

وی در پاسخ به این پرسش که اگر استقلال پیش از پایان فصل به قهرمانی زودهنگام دست پیدا کند امکان دارد فعالیت نقل و انتقالاتی آغاز شود یا نه، توضیح داد: «در این باره هم تصمیمی‌گرفته نشده است. فعلاً هیئت‌مدیره سعی دارد در آرامش کاری کند که تیم برنامه‌هایش را پیش ببرد».

بزرگترین نعمت استقلال مدیران بی حاشیه اش هستند

این مدیره باشگاه استقلال با اشاره به اتفاقات سال‌های اخیر در هیئت مدیره یادآور شد: «خوشبختانه اعضای هیئت مدیره استقلال همه جوره پشت کادر فنی به ویژه سرمربی تیم هستند و تا اینجا اجازه نداده ایم هیچ حاشیه‌ای متوجه تیم استقلال شود. این بزرگترین نعمت برای استقلال در این فصل بود. چرا که در دوره‌های قبل دائم شاهد جنگ و جدل‌های هیئت مدیره با کادرفنی بودیم».

کریمی‌خاطرنشان کرد: «اگر تعریف از خود نباشد این هیئت مدیره بهترین هیئت مدیره طی سال‌های گذشته بوده و یا به عبارتی کم حاشیه ترین هیئت مدیره‌ ای را داشتیم که کمک کرد استقلال در آرامش کارش را پیش ببرد».

سلبریتی ها جرات ندارند مثل علی دایی باشند/ مدیران قبلی به استقلال بازیکن تحمیل می کردند/ هیچ باندی در هیئت مدیره نداریم

مدیران قبلی در امور تیم دخالت می‌کردند

وی درباره وضعیت مدیریتی در ادوار پیش افزود: «در سالهای قبل بعضی از اعضای هیئت مدیره به اندازه‌ی در امور تیم دخالت می‌کردند که حتی در نقل و انتقالات بازیکن به سرمربی تحمیل می‌کردند و نه تنها پشت تیم نبودند بلکه به منافع شخصی خودشان بیش از هر چیز اهمیت می‌دادند. اما حالا هر کسی در پست خودش کار خودش را انجام میدهد. جا دارد از این بابت از سردار آجرلو هم تشکر کنیم».

در استقلال باند و باندبازی نداریم

این مقام مسئول در پاسخ به پرسش خبر ورزشی درباره احتمال وجود گروه بندی و یا مخالفت اعضای هیئت مدیره با یکدیگر توضیح داد: «شکر خدا بین اعضای هیئت مدیره توافق نظر کامل وجود دارد. هیچ باندی در هیئت مدیره نداریم و کسی دنبال باندبازی نیست. در حالی که پیشتر بین اعضای پنج نفره هیئت مدیره گاهی دو نفر در یک جناح و سه نفر در یک جناح دیگر علیه هم توطئه می‌کردند و در نهایت ضربه اش به تیم و هوادار می‌خورد، اما امروز همه مدیران استقلال محکم پشت هم ایستاده اند».

در این شرایط اقتصادی بهترین کار را استقلال می‌کند

حجت کریمی‌درباره تاثیر قهرمانی احتمالی استقلال روی روحیه طرفداران این تیم گفت: «قطعاً یکی از مهمترین دستاوردهای قهرمانی استقلال شادی دل هواداران آن هم در این شرایط معیشتی و اقتصادی خواهد بود. این می‌تواند بهترین هدیه برای قشری باشد که این روزها برای حضور در استادیوم و تماشای بازی تیم شان با مشکلات اقتصادی مواجه هستند. ما می‌دانیم رفت و آمد به استادیوم آزادی همراه با تهیه بلیت و یک خوراکی معمولی  بطور میانگین چیزی در حدود ۳۰۰ هزار تومان برای هر هوادار هزینه در بر دارد».

سلبریتی‌ها نمک روی زخم نباشند

کارشناس امور اقتصادی کشورمان اضافه کرد: «متاسفانه در چنین شرایطی شاهد هستیم که خیلی از سلبریتی‌ها که اکثرشان دولبریتی هم نیستند، در شرایطی که هیچ کاری از دستشان بر نمی‌آید در این شرایط معیشتی با موج سواری روی احساسات مردم سعی دارند صفحات اجتماعی شان را پرطرفدارتر و قیمت تبلیغات استوری‌های شان را بیشتر کنند».

خانمها و آقایان معروف حرف نزنند، عمل کنند!

این مقام مسئول در باشگاه استقلال تاکید کرد: «آقایان و خانم‌های سلبریتی! اگر شما اینقدر از اقتصاد سر در می‌آورید که می‌توانید در این زمینه اظهار نظر کنید، با توجه به شرایط خوب مالی و موقعیت اجتماعی که در آن قرار گرفته اید به جای شعار دادن لااقل از این جمعیت چند ده میلیونی گرفتار مشکلات، هر کدامتان ۱۰ نفر را مشغول به کاری کنید تا بتوانند برای خانواده شان نان ببرند. با شعار دادن شکمی‌سیر نمی‌شود».

وی افزود: «اینکه در این شرایط بیایید فقط حرف بزنید، شعار بدهید و مثلاً با ابراز همدردی خودتان لایک بگیرید، نه تنها فایده ای برای اجتماع ندارد بلکه اوضاع اجتماعی را به سمت و سویی می‌برد که چیزی جز نگرانی و اضطراب برای مردم نخواهد داشت. با حرف زدن چیزی درست نمی‌شود، اگر اهل عمل هستید جلو بیاید».

سلبریتی ها جرات ندارند مثل علی دایی باشند/ مدیران قبلی به استقلال بازیکن تحمیل می کردند/ هیچ باندی در هیئت مدیره نداریم

در اوضاع بد دنیا ما تحریم هم هستیم

کریمی‌توضیح داد: «خیلی از این خانم‌ها و آقایان به هیچ عنوان از اقتصاد سر در نمی‌آورند اما برای دولت و دولتمردان چاره اندیشی می‌کنند! راه و چاه پیشنهاد می‌کنند! اصلا شما می‌دانید در دنیا چه خبر است؟ الان به دلیل جنگ روسیه و اوکراین در تمام کشورهای دنیا قیمت بسیاری از اقلام از جمله گندم، روغن و سوخت گران شده. به اینها اضافه کنید که ایران در تحریم سنگین غرب هم قرار دارد. در چنین شرایطی به جای اینکه نمک روی زخم مردم بپاشید دست آنها را بگیرید».

از افزایش کرایه حمل و نقل خبر دارید؟

این مدیر اقتصادی باشگاه استقلال با اشاره به افزایش قیمت حمل و نقل بین المللی تصریح کرد: «با توجه به اینکه سالهاست در امور اقتصادی فعالیت دارم از قیمت کرایه کانتینرهای باری مطلع هستم. پیش از این هزینه یک کانتینر خالی از مبدا تا ایران به طور میانگین هزار دلار بود اما حالا با توجه به تحولات سیاسی اخیر کرایه یک کانتینر به ۸ هزار و ۵۰۰ دلار افزایش یافته! یعنی برای حمل بار در داخل یک کانتینر جدا از هزینه خرید اجناس و اقلام باید ۸۵۰۰ دلار بابت کرایه کانتینر بپردازید. دلیلش این است که سه شرکت آمریکایی که کانتینرهای باری را در اختیار دارند به دلیل افزایش قیمت سوخت و سایر مسائل سیاسی قیمت‌ها را به بیش از هشت برابر افزایش داده اند».

سلبریتی کمک می‌کند راه حل سیاسی نمی‌دهد

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال با اشاره دوباره به سلبریتی‌هایی که این روزها در صفحاتشان پیام‌هایی در رابطه با گرانی نان و ماکارونی منتشر می‌کنند، گفت: «در دنیا کدام یک از سلبریتی‌ها به این شکل در مسائل اقتصادی و سیاسی کشورهایشان دخالت می‌کنند؟ در فوتبال و یا سینما کدام سلبریتی برای دولت‌ها راهکار می‌دهد که شما می‌دهید؟ در حالی که بارها دیده ایم سلبریتی‌های سینما و یا دنیای ورزش و هنر با اعطای کمک‌های نقدی به صندوق جهانی غذا و یا یونیسف از این طریق همدردی شان با طبقه ضعیف را اعلام می‌کنند. شما هم اگر میخواهید کمک کنید، دست مردم را بگیرید نه اینکه استخوان لای زخم باشید. اینقدر با احساسات مردم بازی نکنید».

سلبریتی‌ها جرات ندارند مثل علی دایی باشند/ مدیران قبلی به استقلال بازیکن تحمیل می‌کردند/ هیچ باندی در هیئت‌مدیره نداریم

چهره محبوب مردمی‌یعنی دایی و پرستویی

این مقام بلند پایه در باشگاه استقلال در پایان صحبت‌هایش با اشاره به دو سلبریتی کشورمان که در زمینه کمک به اقشار ضعیف اجتماع، فعالیت‌های بشردوستانه بیشتری دارند، گفت: «چرا این حرفها را درباره پرویز پرستویی و یا علی دایی نمیزنیم؟ با توجه به شناخت فوتبالی‌ها از علی دایی درباره این چهره شناخته شده فوتبال کشور میگویم که تا به حال چه کسی دیده علی دایی برای دولت و اقتصاد راه و چاه نشان بدهد؟ اما دیدیم زمان زلزله کرمانشاه آستینش را بالا زد و با یک اقدام زیبا و به یادماندنی چطور از خیرین کمک گرفت و شخصاً پای کار رفت و در بخشی از مناطق زلزله زده برای آوارگان خانه سازی کرد. به این می‌گویند سلبریتی».

کسی دیده علی دایی برای رییس جمهور خط مشی تعیین کند؟

وی اضافه کرد: «آیا تا به حال دیده اید علی دایی برای رئیس جمهور یا دولت خط مشی تعیین کند؟ خیر! چون جایگاهش را می‌داند و به راستی یک چهره دوست داشتنی نزد مردم است. علی دایی غیر از این هم کارهای خیر می‌کند و شاید تاکنون دست بیش از صدها خانواده را گرفته است. کدام یک از شما (سلبریتی‌ها) که اینقدر دم از مردمی‌بودن می‌زنید جرأت انجام یکی از کارهای پرویز پرستویی یا علی دایی را دارید یا از این کارها انجام داده اید که ما خبر نداریم؟ شما فقط دنبال فالوور بیشتر هستید تا به جای هر استوری ۱۰۰ میلیون تومان تبلیغات تان را گرانتر کنید. یا با انتشار تصویر صبحانه خوردنتان روی پل طبیعت، با قهوه و کیک شکلاتی مشخص میکنید تا چه اندازه ،درد طبقه ضعیف اجتماعی را درک کرده اید».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی اصیل IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    این میز به کسی وفا نمیکنه از دایی و پرستویی مایه می‌ذاره حرفاش سندیت پیدا کنه ، من آنم که رستم بود پهلوان ! دایی کار خیر می‌کنه شما رو سننه؟! همین امثال شما باعث شدین دایی از فوتبال دور بشه. البته کسی که پست و مقام میگیره این حرفها رو نزنه، کی بزنه؟! شما رو تو کوچه خیابون کی میشناسه که یه شبه بواسطه دوستانتون در وزارتخونه سر از هیئت رییسه باشگاه پرطرفداری مثل تاج درمیارین؟ شماها رو نه کسی می‌شناسه و نه در یادش میمونه. اما علی کریمی ها و فرهاد مجیدی ها رو مطمئن باشین همه در یاد نگه میدارن
  • تاج کبیر IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    والا تو این اوضاع بد معیشتی قهرمانی استقلال به چه دردمون میخوره.دردی دوا میکنه؟سربلندی مردم ضعیف از صد قهرمانی ارزشش بیشتره.اینقدر هوادارها گرفتار شدن که حتی نتایج فوتبال لیگ برتر را هم دنبال نمیکنند.تمام دغدغه زندگی مردم شده سیر کردن شکم خود و اعضای خانواده.بعد یه فوتبالی کافیه یه میلیون تومن از 20 میلیاردی که میگیره کم بشه ببین چه قشقرقی به پا میکنه.خوشحالی ما زمانی هست که در کنار قهرمانی استقلال قشر ضعیف مردم کشورمون هم خوشحال باشند.
  • هومن IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    چه مدیرخوبی چقدرآگاه ودقیق صحبت میکندحرف دل مردم رامیزندامیدوارم مدیرباشگاه استقلال شود
  • حمید IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    خود شما هم همین الان درباره اموری که بهت مربوط نیست حرف میزنی ' البته ضمن اینکه با حرفات تا حدودی موافقم ' ولی خودت هم بایست به حرفت عمل کنی والا حرف قشنگ همه توی مجازی میزنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی