نکونام: داور اعصاب‌مان را بهم ریخت/ در زمین خودمان غریبه بودیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با اتفاقاتی که رخ داد شرایط به گونه‌ای شد که در زمین خودمان غریبه بودیم.

جواد نکونام پس از شکست ۲ بر یک فولاد خوزستان مقابل استقلال در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: می‌دانستیم به مشکل می‌خوریم. امروز هم برای این بازی مهم زاهدی‌فر را انتخاب کردند. زاهدی‌فر با سوت‌هایش بازی را پیش می‌برد. در دقیقه ۹۶ به دروازه‌بان حریف کارت زرد می‌دهد. دلیل این کار چیست؟ نه پنالتی گرفت و نه مورد دیگری بود. من سوت زدن داور را متوجه می‌شوم و او با سوت‌هایش اعصاب ما را بهم ریخت. 

وی افزود: دیروز هم می‌دانستیم که این اتفاقات رخ می‌دهد؛ این اتفاقات همیشه برای تیم‌های پایتخت رخ می‌دهد. ما باید با این موارد هم بجنگیم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. می‌توانستیم برنده شویم، اما نشد. دو گلی که دریافت کردیم روی ضد حمله و موقعیت دیگری تیم حریف نداشت.

نکونام درمورد تعویض زودهنگام رضاوند، گفت: نمی‌خواستیم از آرش استفاده کنیم. در این هفته او دچار سرماخوردگی شده بود، اما اگر بازی نمی‌کرد حرف و حدیث‌هایی پیش می‌آمد. آرش از نظر بدنی دچار ضعف شده بود و ناچار شدیم تعویضش کنیم. رضاوند در نیم فصل دوم بهترین هافبک فوتبال ایران بود. او بسیار به تیم ما کمک کرد و ما هم توانستیم به وی کمک کنیم. تعویض زودهنگام وی چیزی از ارزش‌هایش کم نمی‌کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: در بازی امروز توپ‌هایی گل شد که شانس گل نبود. توپ‌هایی که شانس گل داشتیم وارد دروازه نشد. برنامه ما در این مسابقه برای گل زدن و تعویض‌های ما برای هجومی بازی کردن بود. روی اشتباه بچه‌گانه گل خوردیم. بعد از تعویض‌های ما، بازی یک طرفه به سودمان شد. فرصت‌های زیادی هم داشتیم، اما نتوانستیم استفاده کنیم.

نکونام درمورد حضور افراد متفرقه در بخش‌های مختلف ورزشگاه، عنوان کرد: قبل از بازی گفتم که دوست دارم بازی‌های با حضور هواداران باشد. امروز باشگاه ما اشتباه کرد. از دری که اتوبوس‌ها می‌آیند قرار بود ما وارد شدیم که ما را راه ندادند و از در دیگری وارد شدیم. از عصبانیت خنده‌ام گرفت و با مشت به پای خودم زدم.

وی افزود: گفتند بازی بدون تماشاگر است، اما وقتی وارد ورزشگاه شدیم ۵ هزار نفر در ورزشگاه بودند و جایگاه خبرنگاران و... پر از تماشاگر بود. باشگاه ما مقصر است و باید پاسخ دهند که چرا هواداران ما نیامدند؟ در زمین خودمان غریبه بودیم و در زمین خودمان هم شرایط اینگونه است. این دوگانگی همیشه در فوتبال وجود دارد و امروز در حق هواداران فولاد کم لطفی شد. هرچند وظیفه من نیست، اما از هواداران عذرخواهی می‌کنم. امروز هواداران ما به ورزشگاه نیامدند و تیم میهمان هوادار داشت.

سرمربی تیم فوتبال فولاد اظهار داشت: داوری جوری قضاوت کرد که بازی به سمتی برود که خودش دوست دارد. تا به حال دیده‌اید مقابل تیم‌های بزرگ به سود فولاد بگیرند؟ ما حاضریم ۵۰-۵۰ را به سود حریف بزنند، اما موقعیت‌های ۷۰ به ۳۰ را دیگر به ضرر ما نزنند. مربیان همه تیم‌ها وقتی عصبی می‌شوند واکنش نشان می‌دهند، اما امروز ما میزبان بودیم و هرکسی هرکاری دلش خواست با ما کرد و بازهم از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    من آخر نفهمیدم چرا بازیهای امرکز بدون تماشاگر بود هم اهواز ام سیرجان.
  • تاجی اصیل IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    جواد جان بعنوان یه استقلالی میگم تیمی که ساختی واقعا عالی هستش و اینو ثابت کردی که مربیگری توی خونته! قبل از تو این تیم با این بازیکنها دست یه مربی دیگه بود ولی داشت ته جدول دست و پا میرد ، با اومدنت همه دیدن فولاد چه تیمی شد و الان کجای جدوله! این باخت هم چیزی از ارزشهات کم نمیکنه ولی قبول کن استقلال توی این بازی تیمتر بود و همه راههای نفوذ شمارو بسته بود و برای هر تاکتیک شما یه بدل میزد، بخاطر همین بدل تاکتیکی هم تونست دو تا گل بزنه! ایکاش به استقلال بخاطر قهرمانیشون تبریک میگفتی و کاری با داور نداشتی تا مثل بقیه به تو هم لقب بهونه گیر ندن چون واقعا شخصیتت اینطوری نیست و هیچ کسی هم نمیتونه بخاطر این باخت حرفی به شما بزنه چون امروز واقعا روز استقلال بود و در مقابل قهرمان لیگ داشتین بازی میکردین! در کل بعنوان یه استقلالی دوستت داریم و بهت بخاطر تیم خوبت تبریک میگیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی