نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مطهری: مسئولیت این باخت هم با ما و کادر فنی است/ از پرسپولیس به طور شایسته تقدیر نشد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از تیمی که پنج دوره قهرمان لیگ شده به طور شایسته تقدیر نشد.

حمید مطهری پس از شکست دو بر یک مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار داشت: تشکر می‌کنم از مسئولین و مجموعه شهرسیرجان که این شرایط را فراهم کردند که پرسپولیس در این شهر میزبان باشد. از مسئولان گل گهر هم تشکر می‌کنم. به تیم خوب سپاهان تبریک می‌گویم شایسته قهرمانی در این فصل هم بودند. تبریک می‌گویم به کادر فنی‌شان چون باشگاهی با ساختار خوب هستند. دو گل ساده خوردیم. روی ضربات ایستگاهی گل‌های ساده‌ای خوردیم و گل دوم حتی روح تیم ما را آزار داد و خراب کرد. 

وی افزود: ما این سبک بازی را انتخاب کردیم، نیمه دوم هم مالکیت بازی با ما بود. تعداد پاس‌های زیادی داشتیم در زمین به حریف ارسال‌های خوبی انجام دادیم، اما تنها روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم. به بازیکنان‌مان خسته‌نباشید می‌گویم.

مطهری در پایان نشست گفت: می‌خواهم یک نکته را بگویم شاید بگویید بهانه‌جویی است من خود گفته‌ام باید قوی‌تر از بهانه‌های‌مان باشیم. مسئولیت این باخت هم با ما و کادر فنی است. از تیمی که پنج دوره قهرمان لیگ شده به طور شایسته تقدیر نشد. به این روزها فکر می‌کردم و پیش‌بینی آن را کرده بودیم. آنطور که باید به تیم رسیدگی نشد. بعدها جزئی‌تر در موردش صحبت می‌کنم، اما به طور کلی می‌گویم پرسپولیس شایستگی رسیدگی بیشتری بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آره من یه لنگی هستم IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    راست میگه خداییش لورن بلان. چرا از لنگ تقدیر و تشکر بعمل نیاوردید؟ اگه بابا مسعود بود مطمئن باشید واسه شادی دل لنگیا هم که شده یه جام پلاستیکی با اسنپ میفرستاد واسشون
  • آره من یه کیسه کش هستم IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    شما به زور وزیر جدید و امتیاز معیشتی و پنالتی گیت قهرمان شدید قهرمانی چرک برشما مبارک!!! راستی آخه شما تو ترکیه از ترس باخت قایم شده بودید و گرنه شما باید میاوردید جام رو حضوری تقدیم میکردید وقتی نبودید جام ور با اسنب فرستادن!!!!!
  • احمدی IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    آقای مطهری بازم بهانه حالا چون ازشما تقدیر نشد سبب شد ببازید به سپاهان بابا بسه خستمون کردید یکبار این بهانه ها اعتراض ها استعفاها جنگ رسانه ای بارقیب و بیانیه دادنها رو از برانکو ندیدیم تازه اون نه ستاره ای داشت نه لیستش کامل بود و اتفاقا کلی مشکل مالی داشتیم اما لذت بردیم از خودشو تیمی که درست کرد شما ثابتکردید بدون بازیکن وستاره هیچکاری نمیکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی