نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش بازیکن جنجالی پیشین استقلال به یک شایعه/ چرا باید به پرسپولیس علامت بدهم؟/ این موضوع در شأن من نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رشید مظاهری دروازه‌بان سپاهان اعتقاد دارد این تیم شایستگی قهرمانی در لیگ بیست‌ویکم را داشته است.

رشید مظاهری پس از برتری یک بر صفر سپاهان اصفهان مقابل پرسپولیس و انتقامی که طلایی‌پوشان بابت شکست در بازی رفت گرفتند، اظهار داشت: دور رفت در سپاهان نبودم و این موضوع را حس نکردم. در فکر انتقام نبودیم و آمدیم کار خودمان را انجام بدهیم. در شأن نام سپاهان بازی کردیم و این موضوع خوشحال‌کننده است.

وی در مورد اینکه سپاهان به قهرمانی استقلال کمک کرد، گفت: به تیم استقلال و هواداران خوب این تیم تبریک می‌گویم. ما باید کار خودمان را انجام بدهیم و در شرایطی هستیم که می‌توانیم به رتبه دوم جدول صعود کنیم. امیدوارم شرایط به‌خوبی پیش برود.

دروازه‌بان سپاهان درباره بازی چشم‌نوازی که این تیم در لیگ بیست‌ویکم به نمایش گذاشته است، تصریح کرد: سپاهان فوتبال خیلی زیبایی بازی می‌کند و لیاقت قهرمانی را داشت. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا امسال به نایب قهرمانی برسیم و سال بعد با شرایط خوبی به سمت قهرمانی برویم.

مظاهری درباره دستکش و استوک قرمز خود در دیدار با استقلال که گفته شد به خاطر پالس مثبت به پرسپولیس بوده است، بیان کرد: دستکش و استوک من نارنجی است و خیلی اوقات آبی پوشیده‌ام. ما آمده‌ایم فوتبال بازی کنیم و به این مسائل فکر نمی‌کنم. من باید بار فنی خودم را بالا ببرم تا اگر استقلال یا پرسپولیس مرا خواستند، برگردم. من اکنون در سپاهان بازی می‌کنم؛ چرا باید به پرسپولیس علامت بدهم؟ این موضوع در شأن من نیست.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود به‌خاطر شاگردی یحیی گل‌محمدی در ذوب‌آهن به دنبال پیوستن به پرسپولیس است، عنوان کرد: اگر بخواهم چنین کاری کنم، خیلی راحت با گل‌محمدی صحبت می‌کنم. چرا بخواهم استوک قرمز بپوشم یا علامت بدهم؟ از ته دل می‌گویم سپاهان یک تیم بزرگ است و این‌قدر دغدغه در کشور وجود دارد که دستکش و استوک من چیز خاصی نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سیروس IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    مگه اومدن به پرسپولیس الکیه؟! نود و نه درصد دروازبانان و بازیکنان لیگ برتر ته دلشون آرزوی پیوستن به پرسپولیس رو دارن... فعلا بهترین گزینه برای دروازبانی پرسپولیس علیرضا حقیقی هست . کسی که به این تیم میاد باید یک پرسپولیسی دو آتشه و متعصب باشه. کسانی که بخاطر لج بازی با تیم قبلیشون یا برای دیده شدن توسط دلالان و در نهایت ترانسفر شدن یا رفتن به تیم ملی و ... اینجور مسائل میخوان به پرسپولیس بیان، خیالشون راحت باشه خیلی سریع شناسائی و حاشیه نشین خواهند شد.
    • مرتضی ساوجبلاغی IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      لک که یک لنگی دوآتیشه هست خواهش میکنم نگهش دارین خوب گلریه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی