نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شب گذشته مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال برای استقبال به فرودگاه رفته بود و با یک شاخه گل به اعضای تیمش خسته نباشید گفت.

مسئولان باشگاه استقلال پیش از این به بازیکنان اعلام کرده بودند که اگر بازیکنان ۴ بازی پایانی را با برد سپری کنند پاداش ویژه ای به آنها داده خواهد شد. در این راستا شب گذشته که با شکست پرسپولیس مقابل سپاهان قهرمانی استقلال در لیگ برتر قطعی شد و اعضای این تیم خوشحال از اهواز به تهران بازگشتند در انتظار عملی شدن وعده باشگاه هستند. 

شب گذشته مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال برای استقبال  به فرودگاه رفته بود و با یک شاخه گل به اعضای تیمش خسته نباشید گفت و خودش صحبتی از پاداش به بازیکنان نکرد اما بازیکنان استقلال در همان فرودگاه به اطرافیان مدیرعامل باشگاه اعلام کردند که چه زمانی پاداش ها داده می شود و سراغ آن را می گرفتند. باید دید مدیرعامل استقلال برای این ۴ بازی چه پاداش ویژه ای در نظر گرفته و برای قهرمان شدن این تیم چه برنامه ای در سر دارد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • درود بر سردار آجرلو IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    قهرمان واقعی تیمیه که از صدر تا ذیل دلسوزانه کار کنن و بی سرو صدا فداکاری کنن از روزی که سردار آجر وارد باشگاه استقلال شده تا امروز که قهرمان شدیم بدون شک همین بوده نقش مدیریت و رهبری در هر جمع و تشکیلاتی مهم تر و بارز تر از ارکان دیگر است درود بر شرافت مدیرانی که این فصل فقط و فقط برای شادی میلیونها مردم هوادار استقلال تاج کبیر آسیا مایه گذاشتند و کار کردند
  • علیرضا استقلالی IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    یکی از بهترین بازی کنان استقلال اجرلو بود ایول سردار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی