نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
حواشی شب تلخ سرخ‌ها بعد از شکست برابر سپاهان/ اعتراض شدید هواداران به ۲ پرسپولیسی و  شادی عجیب بازیکنان سابق
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پرسپولیس با شکست مقابل سپاهان در سیرجان حکم قهرمانی استقلال در لیگ برتر ایران را امضا کرد.

پرسپولیس در ادامه فصل بد خود مقابل سپاهان هم شکست خورد تا با برتری استقلال مقابل فولاد، قهرمانی آبی‌ها در لیگ برتر قطعی شود. سرخ‌پوشان که شنبه شب در سیرجان میزبان سپاهان بودند، بلافاصله بعد از پایان بازی با پروازی چارتر به تهران بازگشتند. گزارش بازگشت سرخ پوشان و حواشی بعد از دیدار این تیم مقابل سپاهان را در ادامه می‌خوانید.

شادی پرسپولیسی‌های سپاهان مقابل یحیی

چند بازیکن سپاهان سابقه بازی برای پرسپولیس را در کارنامه دارند. نفراتی مثل فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو که سابقه کار با گل محمدی را هم دارند، بعد از بازی مقابل چشمان پرسپولیسی‌ها مشغول خوشحالی بودند. این دو بازیکن بعد از دیدن یحیی حسابی او را در آغوش گرفتند و با سرمربی پرسپولیس خوش و بش انجام دادند و به او خسته نباشید گفتند.

سکوت محض در رختکن پرسپولیس

پرسپولیسی‌ها که به غیر از شکست مقابل سپاهان، قهرمانی استقلال را هم قطعی کردند، در پایان بازی بسیار ناراحت بودند و با حالتی غمگین وارد رختکن شدند. نکته جالب سکوت مطلقی بود که بر رختکن پرسپولیس حکم فرما بود و تقریبا هیچکس حوصله صحبت کردن نداشت.

حضور همزمان دو تیم در فرودگاه

اعضای پرسپولیس و سپاهان و همچنین گروه داوری و ناظران بازی تقریبا به صورت همزمان با هم به فرودگاه سیرجان رسیدند. بازیکنان دو تیم در فرودگاه در خصوص بازی و شرایط خودشان برای فصل آینده کلی با هم گپ زدند و برای هم آرزوی موفقیت کردند.

گروه داوری هم با پرسپولیسی‌ها برگشتند

تیم داوری بازی پرسپولیس و سپاهان به همراه ناظر داوری و نماینده فدراسیون هم با پرواز باشگاه پرسپولیس به تهران بازگشتند که در نوع خود جالب بود.

بازیکنان مشغول بازی

در هواپیما اکثر بازیکنان مشغول بازی با موبایل‌های خودشان شدند و بعضی‌ها هم سعی کردند چرتی بزنند و خستگی از تن بیرون کنند.

حواشی شب تلخ سرخ‌ها بعد از شکست برابر سپاهان/ اعتراض شدید هواداران به ۲ پرسپولیسی و  شادی عجیب بازیکنان سابق

گلایه‌های مطهری از فحاشی‌ها

حمید مطهری مربی پرسپولیس که در چند دیدار اخیر و با محرومیت گل محمدی وظیفه هدایت این تیم را بر عهده داشت، از فحاشی‌هایی که به خودش و اعضای تیم در فضای مجازی صورت می‌گیرد بسیار ناراحت بود. مطهری معتقد بود با مشکلات زیاد در این فصل، کادرفنی پرسپولیس همه تلاش خود را برای موفقیت انجام داد ولی این موضوع به نتیجه مطلوب هواداران منجر نشد. با این حال مطهری از عده ای که در فضای مجازی به آن‌ها توهین کردند، بسیار گله داشت و ناراحت بود. گفتنی است به احتمال فراوان مطهری در پایان فصل از پرسپولیس جدا خواهد شد و به تیم دیگری خواهد رفت.

صحبتی از استعفا نشد!

یحیی گل محمدی که دو بار پرسپولیس را به مقام قهرمانی لیگ برتر رسانده بود، در این فصل در تکرار این عنوان ناکام بود و کورس قهرمانی را به رقیب سنتی واگذار کرد. بعد از اتفاقات این فصل و از دست دادن قهرمانی، خیلی‌ها فکر می‌کردند یحیی بعد از شکست مقابل سپاهان از سمت خود استعفا خواهد داد. اتفاقی که معلوم نیست در آینده رخ دهد یا خیر. با این حال در اردوی پرسپولیس و به هنگام بازگشت این تیم از سیرجان خبر یا صحبتی از استعفای گل محمدی نبود و به میان نیامد.

گلایه‌های یحیی !

یحیی گل محمدی که نتوانست در این فصل موفقیتی بدست بیاورد، گلایه‌های زیادی از وضعیت پرسپولیس در این فصل داشت. از مشکلات مالی گرفته تا بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی، جدایی ستاره‌ها، عملکرد نه چندان خوب بازیکنان جدید، اشتباهات داوری و ... مواردی بودند که یحیی خیلی به آن‌ها معترض بود و اعتقاد داشت این مسائل تاثیر زیادی روی عدم نتیجه گیری این فصل پرسپولیس داشت.

انتقاد چند هوادار به ۲ پرسپولیسی

بعد از رسیدن کاروان پرسپولیس به فرودگاه، اعضای این تیم خیلی زود آنجا را ترک کردند و به خانه‌هایشان رفتند. با این حال چند هوادار عصبانی خودشان را به فرودگاه رساندند و با دیدن بازیکنان به آن‌ها معترض شدند. این چند هوادار ناراضی با دیدن حامد لک و سعید آقایی اعتراض شدیدی به آن‌ها کردند ولی این دو بازیکن بدون اینکه حرفی بزنند، فرودگاه را ترک کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • !!! IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    حامد لک= سوشا مکانی
  • امید IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    خوب کردن خوشحالی کردن چون میدونن اینجا سپاهانه شل بازیکنه تماشاگرشوخی نداره بازیکن سابق بوده که بوده ایجاداره حقوق میگیره بایدمحکم بازیکنه باید بازیکنی که میادسپاهان کبیرباغیرت باشه اونموقع که علیل زاده آخربازی اونجورخوشحالی میکنه هیچی نیس هااان؟👍
  • فرشاد IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    پرسپولیس بودن که بودن چندتابازیکن....سپاهان بودن رفتن پرسپولیس(بنگرکله...وعلیل زاده) علیل زاده به سپاهان گل زدداشت خودکشی میکرد
  • خوشبخت IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    این حواشی ربطی به کادر فنی نداردبازیکنان هم مقصرنبستند بعداز بابامسعود لنگ یتیم شده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی