نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
گزینه عجیب در فهرست خرید کاتالان‌ها/ یک رئالی در راه بارسلونا!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن سابق رئال مادرید می‌تواند یکی از خریدهای بارسلونا برای تقویت خط حمله این تیم در فصل آینده باشد.

روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی نوشته یوونتوس تا ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) فرصت دارد تا برای دائمی کردن قرارداد آلوارو موراتا ۳۵ میلیون یورو به اتلتیکو مادرید بپردازد. اما به نظر می‌رسد بانوی پیر تمایلی به پرداخت این مبلغ ندارد و به همین خاطر شانس باقی ماندن موراتا در یوونتوس، بسیار کم است.

در صورت جدایی موراتا، لوییس موریل مهاجم آتالانتا از گزینه‌های یوونتوس برای جایگزینی او است. ماسیمیلیانو آلگری به این بازیکن علاقه دارد و او را بازیکنی قابل اعتماد و مناسب برای بازی در کنار دوشان ولاهوویچ ستاره صربستانی خط حمله تیمش می داند.

 گاتزتا همچنین مدعی شده است که باشگاه اتلتیکو مادرید، آلوارو موراتا را به بارسلونا پیشنهاد داده است. این روزنامه به علاقه بارسلونا به آلوارو موراتا اشاره کرده است. اگر بارسلونا در راه جذب روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ شکست بخورد، آلوارو موراتا، بازیکن سابق رئال مادرید، گزینه جایگزین کاتالان‌ها خواهد بود.

در این صورت، معاوضه آلوارو موراتا با آنتوان گریزمان قابل تصور است. همچنین به نقل از نیکولو اسکیرا، یوونتوس قصد ندارد هزینه‌ای بیش از ۲۰ میلیون یورو برای حفظ آلوارو موراتا بپزدازد. اتلتیکو مادرید نیز چراغ سبزی را برای تخفیف در بند ۳۵ میلیون یورویی او نشان نداده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی