نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
احمد مددی
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وریا غفوری مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تهران از کسب عنوان قهرمانی توسط شاگردان فرهاد مجیدی ابراز خوشحالی کرد.

احمد مددی در خصوص قهرمانی زودهنگام استقلال در فاصله سه هفته مانده به پایان مسابقات فصل گفت: این قهرمانی بسیار فرخنده و خوشحال کننده است. جا دارد این موفقیت بزرگ را به کلیه مجموعه استقلال تبریک بگویم.

او ادامه داد: از اینکه کاپیتان وریا غفوری جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد بسیار خوشحالم به ارکان باشگاه و تمامی بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم تبریک می گویم چون مزد تلاش و زحمات بی وقفه خود را با کسب جام گرفتند.

مددی درباره اینکه در زمان حضور او به عنوان مدیرعامل استقلال بازیکنان فعلی تیم جذب یا حفظ شدند که در مسیر قهرمانی به فرهاد مجیدی کمک کرد، گفت: آن چیزی که مشخص است همه بازیکنان مورد درخواست آقای مجیدی را همان زمان جذب کردیم و آن دسته از بازیکنانی که باید تمدید می کردند را هم حفظ کردیم. فقط یک بازیکن آقای شیمبا بود که حتی پیش قرارداد را برای او فرستادیم اما به قرارداد نهایی تبدیل نشد.

مدیرعامل سابق استقلال درباره اینکه او در این قهرمانی نقش داشته یا خیر، گفت: واقعا بنده به این چیزها فکر نمی کنم و فقط دوست داشتم استقلال قهرمان شود. البته اگر کسی می خواهد سهمی برای قهرمانی استقلال برای بنده قائل باشد، هواداران واقعی و عزیز استقلال هستند. من هیچ درصدی برای خودم در این زمینه قائل نیستم و الان هوادار استقلالم و قلبم برای این تیم می تپد. هواداران عزیز به بنده خیلی لطف دارند و پیام های پر محبت آنها به بنده می رسد. امیدوارم روند موفقیت‌های استقلال سال‌های سال ادامه داشته باشد تا هواداران ارزشمند این باشگاه از قهرمانی‌ها و عناوین خوشحال باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مسعود رسوبات IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    البته الحق الانصاف نقش مددي در قهرماني بسيار پر رنگ تر از حتي مجيدي و بازيكنان بود. نقشي كه رفتن ايشان در آرامش روحي و رواني تيم داشت كه قابل توصيف نيست!
    • باشه شماهم آبی هستی ! IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      البته ایشون از جذب گفتن اما از دفع روزبه چشمی ،علی کریمی ،فرشید اسماعیلی و مهدی قائدی چرا حرفی نزدن ؟ضمنا همکار و یاور ایشون ناصرخان فریاد شیران تبریک گفتن یا خیر ؟
  • علی حسینی GR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    حالا که تیم قهرمان شده همه خودشونو شریک می‌دونن! شما اگه کار درست میبودین که این همه حجمه از طرف همه حتی از خودی ها نمیخوردین آقا! اگه نظر من هوادار رو میخوای شما از همون اول هم اشتباهی اومدین تو تیم،سردار‌کجا و امثال شما کجا!!!
  • حسین021 IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    بعید میدونم کسی به تو تبریک گفته باشه مددی شما همینکه نبودی بزرگترین کمک و کردی بالاخص آدمهایی که شما وارد باشگاه کردین دردوره تو برای اولین بار هواداران تهدید شدند برای تجمع و اعتراض به عملکرد فوق ضعیف تو بری برنگردی نمونی برامون
  • ع ع IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    تو با زور هوادار رفتی
  • بهترین کمکی که ب استقلال کردی رفتی IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    میگه بازیکن جذب کردم بازیکنایی که رفت چی اسماعیلی قاعدی دیاباته علی کریمی میلیچ خداروشکر سردار اومد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی