نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
۳ |
۵
کنایه معنادار بازیکنان استقلال به سرمربی سابق آبی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال برای اولین بار در لیگ برتر بدون هدایت امیر قلعه‌نویی موفق شد قهرمان لیگ برتر شود.

استقلال در حالی عنوان قهرمانی این فصل را به دست آورد که پیش از این سه مرتبه فاتح پیکارهای لیگ برتر شده بود و در تمام دوره‌هایی که جام قهرمانی را به خود اختصاص داد، امیر قلعه‌نویی هدایت این تیم را برعهده داشت ولی حالا سنت‌شکنی شد و استقلالی‌ها توانستند با سرمربیگری فرهاد مجیدی به چنین موفقیت بزرگی دست پیدا بکنند. 

قهرمانی آبی‌ها در حالی حاصل شد که آنها چند ماه از فصل جاری را درگیر ماجرایی انضباطی با تیمی بودند که اتفاقاً امیر قلعه‌نویی هدایت آن را برعهده داشت و همین مسأله بر میزان حساسیت‌های موجود میان امیر و استقلالی‌ها افزوده بود. 

چند نفر از بازیکنان استقلال روز یکشنبه قبل از اینکه تمرین ریکاوری این تیم آغاز شود، با اشاره به اتفاقاتی که در این فصل بر آنها رفت و ماجراهایی که در نهایت موجب شد عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را به دست آورند، حرف معناداری هم می‌زدند و مدعی بودند بالاخره معلوم شد استقلال بدون قلعه‌نویی هم می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود و این‌طوری نیست که برای قهرمان شدن حتماً باید با یک مربی خاص کار کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سلطان IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    هنوز زوده واستون که به امیر خان تیکه بندازید کار شاخی هم نکردید تازه اول راه هستید
  • بهزاد ایمن IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    این حرفها واسه ایجاد دو دستگی ورخته بین هواداران استقلال لطفا آگاه باشید هیچکس فراتر از استقلال قرار ندید هیچکس... هر کی دارای نظری هست و طرفدار شخصی ولی صدر همه سلیقه ها استقلالی بودن ماست پس آگاه باشید 💙💙💙💙💙💙💙 البته قطعا این چاپ نمیشه اما دوران قلعه نویی دیگه سر اومده همون طور که دوران علی پروین و خیلیای دیگه به سر اومد الان دور مربیان جوان با دانش روزه امثال قلعه نویی اگه دلسوز استقلال باشن باید تجاربشون به نسل بعدی مر بیها منتقل کنند والسلام دور دور نکونام مجیدی ونوید کیا وامثال اینهاست 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
  • سیدرضا US ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    امیر و شاه فرهاد هردو استقلال خونشون هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی