لوئیس سوارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

لوئیس سوارس ستاره اروگوئه‌ای اتلتیکومادرید به بهانه‌های مختلف در سال‌های گذشته با چشمانی اشک‌بار دیده شده است.

احتمالا لوئیس سوارس احساساتی‌ترین فوتبالیست روی کره زمین است. اسطوره ۳۵ ساله اروگوئه‌ای در طول دوران حرفه‌ای خود مرتباً در داخل و خارج از زمین اشک می‌ریخت.

پس از مشخص شدن اینکه به زودی اتلتیکومادرید را ترک خواهد کرد، با نهایت احساساتش با استادیوم واندا متروپولیتانو خداحافظی کرد. در دقیقه ۶۰ از زمین خارج شد، برای هواداران دوست داشتنی خود دست تکان داد، روی نیمکت نشست، پیراهنش را درآورد و جلوی صورتش گرفت و بی‌اختیار اشک می‌ریخت. و این تنها باری نبود که این بازیکن خون‌گرم اهل آمریکای جنوبی گریه کرد.

بر باد رفتن رویای لیگ برتر

در سال ۲۰۱۴، زمانی که لیورپول بازی مقابل کریستال پالاس در سلهرست‌پارک را به تساوی ۳-۳ کشاند، سوارس ویران شد. این نتیجه باعث شد تا منچسترسیتی به سمت قهرمانی حرکت کند و قرمزها در نهایت شکست خوردند. آن شب، سوارس به وضوح ناراحت بود؛ صورتش را با پیراهنش پوشانده بود و استیون جرارد او را دلداری می‌داد. او بعداً گفت: «خیلی دردناک بود. ما برای بردن آن بازی با از جان گذشتگی بازی می‌کردیم. یک فرصت منحصر به فرد داشتیم و خیلی خوب بازی می‌کردیم. می‌دانستم با تساوی آن بازی قهرمانی لیگ را از دست می‌دهیم، حال همه بد شده بود.»

ستاره‌ای که همیشه گریه می‌کند!/ پسر احساساتی دنیای فوتبال

اشک شوق

ماه‌ها بعد، پس از شکست تیم ملی انگلیس در جام‌جهانی ۲۰۱۴ در مرحله گروهی، سوارس اشک شوق می‌ریخت. این مهاجم در پیروزی ۲-۱ برای کشورش دو گل به ثمر رساند و پس از بازی در مصاحبه به وضوح متأثر شد. او در حالی که اشک‌هایش را پاک می‌کرد به خبرنگار آمریکای جنوبی گفت: «بله... بله.. من خواب این پیروزی را دیدم و از این لحظه با تیمم لذت می‌برم. برای تمام لحظاتی که گذراندم و انتقاداتی که دریافت کردیم. ما پیروز شدیم.»

ستاره‌ای که همیشه گریه می‌کند!/ پسر احساساتی دنیای فوتبال

فتح لالیگا

لحظه‌ای که هزاران تصویر کمدی از آن ساخته شد. وقتی سوارس در سال ۲۰۲۱ اتلتیکو را به قهرمانی در لالیگا رساند، می‌خواست حس آن لحظه را با عزیزانش به اشتراک بگذارد. اما متأسفانه ویروس کرونا فرصت حضور در ورزشگاه را از خانواده و هواداران گرفته بود. در عوض گوشی موبایلش را گرفت و با خانواده تماس ویدئویی برقرار کرد و بسیار احساساتی شده بود.

ستاره‌ای که همیشه گریه می‌کند!/ پسر احساساتی دنیای فوتبال

جهنم مصدومیت

این فصل، اتلتیکو در یک بازی حساس در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پورتو رفت و نیاز به نتیجه داشت. اما با مصدومیت سوارس در دقیقه ۱۳ و ترک کردن زمین، شانس‌شان متوقف شد. او هم از این موضوع شدیداً ناراحت شده بود. دوباره پیراهنش را جلوی صورتش گرفت و مانند ابر بهار اشک می‌ریخت. خوشبختانه اتلتیکو در نهایت با نتیجه ۳-۱ پیروز شد و سوارس سرحال شد.

ستاره‌ای که همیشه گریه می‌کند!/ پسر احساساتی دنیای فوتبال

ترک بارسلونا

همانطور که لیونل مسی در تابستان گذشته نشان داد، ترک بارسلونا می‌تواند بدبختی بزرگی به شمار برود. سوارس هم در سال ۲۰۲۰ این جدایی را تجربه کرد و وقتی برای آخرین بار در زمین تمرینی بازی می‌کرد احساساتش فوران کرده بود. برای دوربین‌ها دست تکان داد و با چشمانی پف کرده و اشک‌آلود سوار بر رنج‌روور خودش در افق محو شد.

ستاره‌ای که همیشه گریه می‌کند!/ پسر احساساتی دنیای فوتبال

بدبیاری

سوارس چند ماه پس از انتقالش به اتلتیکو فاش کرد که آخرین روزهای حضورش در بارسلونا فاجعه بود. او همچنین ادعا کرد که حتی اجازه نداشت با بقیه هم‌تیمی‌هایش تمرین کند. به رسانه‌های اروگوئه گفت: «آن روزها بسیار سخت بود. من به خاطر شرایطی که داشتم گریه می‌کردم. من پیامی از باشگاه مبنی بر اینکه به دنبال راه حلی هستند تا اوضاع را درست کنند، دریافت نکردم. بیشتر از همه از نحوه انجام کارهای‌شان اذیت شدم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی