پاری‌سن‌ژرمن از تلاش دست برنمی‌دارد/ پیشنهاد جدید و فوق‌نجومی به امباپه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فرانسوی با ارائه مبلغ دستمزد نجومی ماهانه همچنان خواهان ماندن کیلیان امباپه در پاریس است.

پاری‌سن‌ژرمن همچنان تلاش می کند تا با ارائه بهترین پیشنهاد مالی، کیلیان امباپه را در تیم خود حفظ کند و مانع پیوستن این بازیکن به رئال‌مادرید شود.

قرارداد امباپه با پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و خبرهای موثق مبنی بر توافق این بازیکن با رئال مادرید برای انتقال رایگان پس از پایان قراردادش منتشر شده است.

امباپه تصمیم نهایی خود را ۱۰ روز دیگر اعلام خواهد کرد و انتظار می‌رود او در آن روز پیوستنش به رئال مادرید را تایید و با هواداران پاری‌سن‌ژرمن خداحافظی کند.

پی‌اس‌جی اما از تمدید با امباپه ناامید نیست و می‌خواهد آخرین تلاش‌هایش را برای حفظ ستاره خود انجام دهد. سایت «اسکای اسپورت» در گزارشی مدعی شده مدیران ارشد پی‌اس‌جی در جلسه نهایی با امباپه و مدیربرنامه‌هایش، بهترین پیشنهاد مالی خودشان را ارائه خواهند داد و می‌خواهند از این طریق کلیان را وسوسه به ماندن در پارک‌دوپرنس کنند. براساس این گزارش، پی‌اس‌جی می‌خواهد دستمزد نجومی ماهانه ۴ میلیون پوند به ستاره فرانسوی پیشنهاد دهد و امیدوار است تا ستاره فرانسوی آن را تایید کند.

با این حال مسئولان رئال مادرید مطمئن هستند که امباپه آخرین پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن را هم رد خواهد کرد زیرا او به پول فکر نمی‌کند و حاضر است با مبلغ کمتری در مادرید بازی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی