نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
۳ |
۴
دلیل عصبانیت شدید مهدی ترابی مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اهالی ریزبین فوتبال در دیدار با سپاهان اصفهان متوجه یک نکته ظریف شدند که کمتر سابقه داشته است.

مهدی ترابی ستاره ملی پوش پرسپولیس در دیدار حساس با تیم اصفهانی عصبی به نظر می‌رسید و با وجود دادن تنها پاس گل تیمش از آن آمادگی آرمانی خودش فاصله گرفته بود.

شنیده‌ها حکایت ازآن دارد که مهدی ترابی به دلیل بدقولی باشگاه پرسپولیس شاکی و ناراحت است. مدیران باشگاه پرسپولیس هفته‌ها پیش به مدیربرنامه‌های مهدی ترابی قول دادند طلب یک میلیارد و۷۰۰ میلیون تومانی او را پرداخت کنند.

مدیربرنامه‌های ترابی نیز قول داد پس از پرداخت این مبلغ، این بازیکن قراردادش با پرسپولیس را تمدید کند اما...

با وجود گذشتن زمان زیادی از آن وعده و وعید هنوز اتفاق جدیدی برای مهدی ترابی نیفتاده و باشگاه اقدامی برای واریز مطالبات این ستاره ملی‌پوش انجام نداده است.

جالب آن که درویش و باشگاه پرسپولیس با خوش بینی مفرط از توافق بر سرتمدید قرارداد ترابی حرف می‌زنند در حالی که این بازیکن عصبانی و شاکی است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ف دال IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    این اهالی ریزبین! دیدگاهی، نقطه‌نظری، دکترینی، تزی، چیزی در باب «این پول‌ها خوردن نداره» و اون 400 هزار دلار ندارن؟! یعنی حتی یه نسبتاً طریف و ریزبین نداریم که بپرسه سرانجام اون 400 هزار دلار چه شد؟! یا طرح این سؤالات صرفه‌ی دنیائی نداره و حافظه‌ی حضرات جلبکـــــ‌ ـیزه می‌شه؟ این بابا حالا طلبکار هم هست؟ عجب بابا..
  • مصطفی IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    شما هم نکات ریز را خوب میبنی و ب گوش مسئولین پرسپولیس میرسو نید چون طرفدارشید ک کار ب جای بد نکشه ولی برای استقلال خدا میدونه چیکار میکنید.یا حق
  • امانی امیدیه IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    فقط پول پول پول.... دریغ از ذره ای اصالت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی