نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
۰ |
۵
تلاش آچار فرانسه استقلال برای آرامش مجیدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزبه چشمی این روزها با دو جلسه فیزیوتراپی در روز سعی می کند تا بتواند خودش را به بازی آخر استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان برساند.

روزبه چشمی هافبک دفاعی با تجربه استقلال که یکی از مهره‌های مورد نظر و مورد اعتماد فرهاد مجیدی برای دیدارهای حساس پیش رو به شمار می‌رفت با مصدومیت در مصاف مقابل شهرخودرو علاوه بر بازی استقلال مقابل فولاد قطعا دو بازی با آلومینیوم اراک و مس رفسنجان را هم از دست داد. بازیکنی که در این فصل برای فرهاد مجیدی حکم آچار فرانسه را داشت و با جدایی سربازها از این تیم مدتی در دفاع میانی به زمین می‌رفت.

کانال رسمی باشگاه استقلال در این باره اعلام کرد کادر فنی و پزشکی در تلاشند تا ستاره این تیم را به بازی هفته آخر مقابل نفت مسجد سلیمان برسانند تا خیال سرمربی استقلال بابت در اختیار بودن همه مهره‌هایش راخت باشد، اما خبرهای رسیده از اردوی استقلال حاکی از آن است که این موضوع همچنان در هاله‌ای از ابهام است.

در همین ارتباط از اعضای تیم استقلال شنیدیم روزبه چشمی این روزها با تجویز کادر پزشکی دو نوبت در روز فیزیوتراپی می‌کند تا کشیدگی همسترینگش را هرچه سریعتر از بین ببرد. لیزرتُراپی و ماساژدرمانی از جمله برنامه‌های این روزهای روزبه چشمی است که در دستور کارش قرار داده شده تا احتمال بازگشتش در مدت زمانی کمتر از دوهفته را بیشتر کند.

پیش از این گفته شده بود چشمی حداقل ۱۰ روز و حداکثر دو هفته زمان لازم دارد تا بتواند به شرایط مسابقه برگردد. این بازیکن در دقیقه پنجم بازی مقابل شهرخودرو از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی شد و با همان شرایط، ۴۰ دقیقه در زمین باقی ماند تا بین دو نیمه با زبیر نیک نفس تعویض شود.

ناگفته نماند؛ دیدار هفته پایانی استقلال روز هشتم خرداد در تهران مقابل نفت مسجد سلیمان برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی