نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
میثم مجیدی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کاپیتان آلومینیوم اراک گفت: من بازیکن تیم اراک هستم و اگر موقعیت پیدا کنم باز هم مثل بازی رفت به استقلال گل می‌زنم. این وظیفه من و مسئولیتم در قبال باشگاه است.

میثم مجیدی، بازیکن اسبق استقلال و کاپیتان آلومینیوم اراک در گفت‌گو با خبرورزشی، درباره دیدار تیمش مقابل قهرمان این فصل لیگ برتر و گلی که در دیدار رفت به ثمر رساند صحبت کرد. او همچنین درباره تونل افتخاری که شاید برای استقلالی‌ها تشکیل بدهند نیز اظهاراتی را مطرح کرد:

با استقلال، تیم قهرمان این فصل بازی دارید...

استقلال یکی از تیم‌های خیلی خوب امسال بوده و به حق باید گفت که لایق قهرمانی بودند. جا دارد این قهرمانی را به همه اعضای این تیم و سرمربی آن تبریک بگویم.

شما در بازی رفت مقابل استقلال مساوی کردید؟

ما در آن بازی لایق کسب سه امتیاز بودیم. تمام آمار مسابقه به نفع تیم ما بود. باید برنده می‌شدیم که این اتفاق نیفتاد و شرمنده هواداران تیم آلومینیوم شدیم، اما در بازی برگشت تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را در زمین مسابقه نشان بدهیم.

مسابقه با استقلال را چطور پیش بینی می‌کنی؟

با توجه به اینکه حالا استقلال قهرمانی تیم فصل شده دیگر مسابقه ما با این تیم آن حساسیت‌های خاصی ندارد و حتماً دو تیم راحت‌تر مقابل هم به میدان می‌روند. قطعاً این باعث می‌شود زیبایی‌های مسابقه افزایش پیدا کند.

چطور؟

چون اضطراب و استرس خاصی روی دو تیم نیست. اما به هر حال ما تمام تلاشمان را میکنیم تا از قهرمانان فصل امتیاز بگیریم.

اگر به ما بگویند برای استقلال تونل افتخار درست می کنیم/ بتوانم باز هم به استقلال گل می زنم

تو در بازی رفت گلی به استقلال زدی که دو امتیاز از این تیم گرفت؟

بله! من وظیفه خودم را انجام دادم و وقتی به میدان رفتم، ماموریت داشتم که در عمق دفاع تیم استقلال بایستم و آنجا از موقعیت‌ها استفاده کنم. خوشحالم که توانستم خواسته کادر فنی را انجام بدهم و تیم‌مان شکست نخورد.

در بازی برگشت هم گل می‌زنی؟

تمام تلاشم را می‌کنم تا تیم موفق شود. اگر فرصت بازی پیدا کنم باید بهترین بازی ام را نشان بدهم. چون من بازیکن تیم آلومینیوم هستم و به این تیم و هوادارانش متعهدم که با تمام وجود برای تیم به میدان بروم.

قبل از بازی با بازیکنان و کادر فنی تیم سابقت صحبت می‌کنی؟

از هم تیمی‌های سابقی که با آنها در استقلال بودم امروز فقط روزبه چشمی، وریا غفوری و سید حسین حسینی در تیم هستند و حتما آنها را می‌بینم و قهرمانی شان را تبریک می‌گویم. همینطور به آقا فرهاد .

مدیرعامل باشگاه شما گفته برای استقلال تونل افتخار تشکیل می‌دهیم. موافق این کار هستی؟

من بازیکن باشگاه هستم و تابع تصمیمات مدیریت و سرمربی تیم. قطعا اگر بگویند برای تیم استقلال تونل افتخار تشکیل بدهیم این وظیفه ماست که خواسته باشگاه را انجام بدهیم.

حرف باقیمانده ای هست؟

از هواداران تیم خوب آلومینیوم خواهش می‌کنم در این چند بازی آخر با قدرت از تیم حمایت کنند تا بتوانیم خواسته مدیران باشگاه و هواداران را برآورده کنیم. ما دنبال این هستیم که در جمع تیم‌های یک رقمی‌جدول بمانیم و تا میتوانیم به صدر نزدیک شویم. امیدوارم در نهایت این اتفاق بیافتد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • MostafaCFC AU ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    تو کجا با وریا هم تیمی بودی آخه تو استقلال؟ وریا اومد منصوریان تو رو گذاشت کنار.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی