نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
رحمتی با فرهاد مجیدی رودررو نشد؟/ سرمربی آلومینیوم صبح امروز تهران بود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حریف تیم استقلال عصر امروز یک جلسه تمرین سبک را در تهران برگزار خواهد کرد.

اخبار رسیده از اردوی تیم فوتبال آلومینیوم اراک (حریف هفته بیست و هشتم تیم استقلال) مشخص میکند این تیم بعد از ظهر امروز از شهر اراک عازم تهران شد. کاروان این تیم پس از صرف نهار در مسیر عزیمت به تهران به پایتخت رسیدند.

اردوی شبانه روزی نماینده اراک برای بازی با استقلال در هتل پارسیان آزادی برپا شده است.

خبر دیگر از حریف استقلال این که مهدی رحمتی زودتر از اعضای تیمش به تهران آمده بود. روز گذشته اعلام شد سرمربی تیم آلومینیوم اراک به دلیل شرایط سفر تیمش به تهران فرصت حضور در نشست خبری را پیدا نخواهد کرد و صحبتهایش درباره بازی با استقلال از سوی روابط عمومی باشگاه منتشر می شود که البته محمد نوازی به جای رحمتی حرف زد. همین تناقض باعث شد شایعه شود مهدی رحمتی نمی خواسته در نشست خبری پیش از بازی شرکت کند و این در حالی بود که فرهاد مجیدی نیز به دلیل سفر کوتاه مدت به خارج از کشور در ایران نبود و در نهایت صالح مصطفوی به جایش راهی نشست خبری شد!

خبر دیگر از تیم آلومینیوم اینکه میلاد فخرالدینی با دریافت اخطار در بازی قبلی مقابل صنعت نفت آبادان سه کارته شده و بازی استقلال (تیم سابقش) را از دست داد.

اعضای تیم فوتبال آلومینیوم اراک عصر امروز یک جلسه تمرینی سبک را در یکی از زمین های تمرینی در غرب تهران برگزار می کنند و سپس به هتل پارسیان آزادی محل برپایی اردوی شبانه روزی شان برمی گردند تا آماده بازی با استقلال شوند.

ناگفته نماند؛ دیدار تیم های استقلال و آلومینیوم اراک پنجشنبه شب از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رحمتی IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    رحمتی قلبا پرسپولیسیه اولین باخت استقلال رو رقم میزنه آلومینیم از فرصت مغرور شدن وبی انگیزه بودن استقلالیا بهره میبره 2گل به استقلال میزنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی