نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
واکنش مشکوک مربی استقلال به جدایی و ترک ایران/ همین جام را بدهند جام طلایی نمی‌خواهیم!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مربی تیم استقلال تهران درمورد دیدار برابر آلومینیوم اراک و قهرمانی این تیم در لیگ برتر فوتبال به سوالات خبرنگاران در نشست خبری پاسخ داد.

صالح مصطفوی در نشست خبری پیش از مصاف برابر آلومینیوم اراک در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ابتدا بابت تاخیر پیش آمده عذرخواهی می‌کنم، هواداران استقلال سال‌ها سختی کشیدند و ناراحت بودند که بالاخره خداراشکر توانستیم طلایی ترین جام ممکن را به آنها تقدیم کنیم. خیلی خداراشاکرم که سهم کوچکی در این قهرمانی داشتم و امیدوارم در این شرایط سختی که برای مردم وجود دارد این جام توانسته باشد مردم کشورم را خوشحال کرده باشد؛ به امید موفقیت‌های بیشتر استقلال تهران.

او درمورد بازی فردا گفت: بازی با آلومینیوم بازی سنگینی است، نتایج آلومینیوم مشخص است و تیم خوب و با سازماندهی‌ای هستند که در بخش دفاعی و انتقال از دفاع به حمله جزو تیم‌های خوب لیگ هستند. تقریبا به تمام تیم‌های لیگ ضربه زده اند و ما و بچه‌ها شناخت خوبی از انها داریم و امیدوارم با تدابیر آقای مجیدی پیروز میدان باشیم.

شما به دنبال مهاجرت هستید؟ مصطفوی در این خصوص گفت:‌ در حال حاضر، درحال برگزاری مسابقات لیگ برتر هستیم و با تمام توانم به تیم کمک میکنم تا بتوانیم سه بازی پیش رو را با موفقیت پشت سر بگذاریم، برای آینده بعدا هم میشود صحبت کرد و تصمیم گرفت.

استقلال رکورد امتیازگیری در لیگ را می شکند؟ مربی آبی‌ها در این رابطه گفت: درمورد پتانسیل این تیم خیلی می توان صحبت کرد، ما سه بازی داریم و ۹ امتیاز باقی مانده است. در هر مسابقه برای پیروزی به میدان می رویم و یک تیم خیلی جوان در مسیر خیلی سخت، خیلی‌ها برای این تیم از ابزارهای داشته و نداشته استفاده کردند تا جلوی این قهرمانی را بگیرند، جلوی مسیر را برای بازیکنان جوان بگیرند، از زمانی که نقل و انتقالات شروع شد تا جذب بازیکنان خیلی از خودی‌ها و ناخودی‌ها گرفته که انتظار می رفت بزرگ منشانه از این تیم جوان حمایت کنند، شاید بدتر از همه با زخم زبان و رفتارهایشان تیم را اذیت کردند. این قهرمانی مثل شنا کردن برخلاف رودخانه بود و برای همین باشگاه سپاهان و مدیرعامل محترم شان، جناب ساکت عبارت پاک و سالم را برای قهرمانی به کار بردند. این تیم و شخص آقای مجیدی شبانه روزی تلاش کردند، کار کردند، مقابل سختی‌ها محکمتر شدند، دو ستون دفاعی ما به ناحق از ما جدا شدند اما تیم مسیرش را حفظ کرد. هرگونه اتفاق ناخوشایندی که می شد در یک فصل بیفتد برای ما افتاد.

او ادامه داد: پیش از بازی با گل گهر دو بازیکن این تیم را محروم کردند، فقط هم برای همان بازی. دو تا از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال ایران را از این تیم جدا کردند. این تیم دچار کرونا در نیم فصل شد و آماده سازی نیم فصل را از دست داد اما هیچکدام از این‌ها باعث نشد انگیزه و تلاش بازیکنان و گروه ما کم شود. در این شرایط سخت این تیم توانست سه هفته زودتر قهرمانی را مسجل کند. با همان انگیزه کار میکنیم تا این سه بازی را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

مصطفوی درخصوص اینکه استقلال خواستار دریافت جام طلایی است یا خیر، گفت: دوستان همین جام را به ما بدهند، جام طلایی نمی خواهیم!

او درباره اینکه خیلی‌ها تمایل داشتند قهرمانی را به نام شخص دیگری بزنند، گفت: گفتم که این قهرمانی اول از همه متعلق به هواداران عزیزی است که ظلم‌ها را به چشم دیدند و هیچ کاری از دستمان برنیامد که انجام بدهیم. امسال با تمام وجود از ما حمایت کردند و ول آدم‌های دورو را نخوردند و گول حسودان تنگ نظر و عنودان بدگهر را نخوردند و از تیم شان حمایت کردند. قهرمانی اول برای هواداران و این مردم است. بعد از آن برای گروهی است شبانه روزی سخت تلاش کرد و نتایجش در زمین مشخص است. برای یکایک لحظات مسابقه برنامه وجود داشت و این یکی از خاص ترین و ماندگارترین قهرمانی‌های تاریخ فوتبال ایران است.

صالح مصطفوی دررابطه با اینکه استقلال فصل آینده در لیگ قهرمانان حضور ندارد، گفت: به نظر این یک حسرت بزرگ برای لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود چون این تیم با این مدل نمایش‌هایی که ارائه می دهد با این جذابیت حتی نیمکت نشینان برخی اوقات بیشتر از بازیکنان داخل زمین هیجان نشان می دهند و با این همه تماشاگر خون گرم واقعا جایش در آسیا خالی است ولی بیشتر از اینکه به استقلال ظلم شود، به فوتبال آسیا ظلم شده است و این حسرت بزرگی برای فوتبال آسیاست و امیدوارم تدابیری اندیشیده شود که استقلال فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سلطان IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    قهرمانی مبارک تو مجیدی ودار و دستش ولی دیگه خیلی داری گنده تر از دهنت حرف میزنی بعد از ۳ سال یک لیگ اوردین اینقدر فاز بر ندار ۳ تا حذفی رو دادن رفت پس اینقدر واق واق نکن خواهشا اینقدر هم به بقیه پیشکسوتا تیکه ننداز و جام پاک و مربی پاک بازی در نیار باز هم میگم به تو و مجیدی تبریگ میگم اما اینقدر حرف از مربی سالم نزن همه مملکت فهمیدن چجوری سرمربی استقلال شد پس خواهشا زیاد حرف نزن همچنین یک جام اوردن اینقدر نیش و کنایه نمیخواد یک جوری میگی جام پاک انگار بقیه جام های تاریخ استقلال ناپاکه تو کل زندگیت ۵ دقیقه هم در استقلال بازی نکردی پس در حد و حدودی نیستی که به پیشکسوتا تیکه بندازی فراموش نکن کسی تو رو نمیشناخت که داش علی منصور به عنوان انالیز ازت استفاده میکرد پس اینقدر حرف زیادی نزن و حد و حدودت رو رعایت کن بعد از سه سال که استقلال رو کرده بودید خونه خاله هر وقت میخواستید میرفتید و می ادومدید یک جام اوردید اینقدر باد نکنید در حدی نیستید که به پیشکسوتا باشگاه تیکه بندازی اگر یک جام اوردی اربابت بالای ۵ تا جام رو از استقلال گرفت با قهر کردن های دخترانش من خدا رو شکر سالم هستم
  • Mahdi IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    زنده باد صالح مصطفوی با تعصب درود بر استقلال.
  • شمسعلی IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    مسیر سخت؟ جلوی قهرمانیشو بگیرن؟! 🤣🤣🤣 نکنه فکر میکنن مثل پرسپولیس پاک قهرمان شدن یا فکر میکنه در لیگ برتر انگلیس با من سیتی و لیورپول رقابت کردن؟ برید خدا رو شکر کنین که پاپا سجادیتون هنوز که هنوزه داره روی انتخاب هیئت مدیره پرسپولیس کار می‌کنه و هنوز تصمیم نگرفته! با کمک وزارت، زدن حریفاشون رو تضعیف که نه ، پوکوندن و با کمک امتیاز معیشتی و سهمیه پنالتی هفتگی میگه‌ در مسیر سخت😂😂✋
  • محمدطاها IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    مطمئنا آقای مصطفوی فصل بعد هم در استقلال می ماند، من خودم شخصا با فرهاد مجیدی و مصطفوی صحبت کردم هر دو گفتن کجا بهتر از استقلال، ما هیچ جا نمی‌ریم..بعدش بهشون یاد آوری کردم‌ که‌ هنوز هیچ چیز به پایان نرسیده رویاهای ما را پایانی نیست پس از قهرمانی مقتدرانه رویای شکست ناپذیری و کسب بیشترین امتیاز در تاریخ لیگ انتظار ما را می کشد، جاودانگی نزدیک‌ است..تنها دویست و هفتاد دقیقه پایداری کافیست تا در برابر تمام بهترین ها نام استقلال بدرخشد🏆🔥💙🧿😍
  • darioush US ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    bichare on keshvary ke in agha ra mikhahad rah bedahad, avalan hasoudan, bakhilha khode shomaha boudid, yadetan rafte chekarha va che harfhayee ke mizadid!? vaghean yadetan rafte amale? khode tou avazy yeky az onha boudy, dar perspolis motasefane Goel Mohamady gand zad va liyaghatash ra nadasht, vaela hichvaghat tou va majidi ba in teamat jamy nemididy? bazam migam motasefam baraye on keshvary ke be tou eghamat midahad
  • جواد IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    فعل من به هیچکس و به اینا نمی بازم را خوب گفت و خوب صرف کرد و خوب دماغ داوران و لابیگران و نامردان پرسپولیسی که به هر طریق چوب لای چرخ قهرمانی گذاشتن را سوزاند حالا که ناامید شدن از قهرمانی دهانشان را گل گرفتن از وزیران نامرد و حسودان
  • سردار آزمون عشق است IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    مجید ی نمی رود
  • علی IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    این تعریف و تمجیدا از رئال مادرید و بارسلونای مسی هم نشده😂😂😂
  • مشروح 86 IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    پیش از بازی با گل گهر دو بازیکن این تیم را محروم کردند ولی همون بازی رو 3-0 به نفع ما کردند در حالی که فدراسیون اشتباه کرده بود! دو تا از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال ایران را از این تیم جدا کردند ولی در عوض داسیلوا و عارف غلامی را که در لیست نبودن رو ناگهانبه شکل غیر قانونی وارد لیست کردند! این تیم دچار کرونا در نیم فصل شد ولی هیچ وقت نام کرونایی های خود را اعلام نکرد تا در شرایط بهتری به مصاف پیکان در جام حذفی برود!
  • تاج اصیل اریایی IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    قهرمانی پاک مثل اب زلال بدون بابا مامان را به هواداران اصیل تاج کبیر وبازیکنان وکادرفنی باکیفیت و با دانش بر گرفته از کلاس اموزشی بارسلونا را به تمام تاجی دلان گیتی تبریک تهنبت می گویم هر جا سخن از عطمت نام عول اسیا می درخشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی