نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
ادعای یک سایت بلژیکی درباره گلر آنتورپ/ بیرانوند رایگان در پرسپولیس؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه‌های خارجی و داخلی انتقال علیرضا بیرانوند به پرسپولیس را تمام شده می‌دانند اتفاقی که گلر ملی‌پوش هم اخیرا به آن اشاره کرد و از علاقه‌اش به بازگشت خبر داد.

رسانه‌های خارجی و داخلی انتقال علیرضا بیرانوند به پرسپولیس را تمام شده می‌دانند اتفاقی که گلر ملی‌پوش هم اخیرا به آن اشاره کرد و از علاقه‌اش به بازگشت خبر داد. نکته مهم اما بحث پرداختی قرمزها برای جذب این گلر است. پیش از این عنوان شده بود که پرسپولیس مجبور است ۷۰۰ هزار یورو به آنتورپ بلژیک بپردازد تا رضایتنامه بیرو صادر شود و حتی برخی رسانه‌ها از بند فسخ یک میلیون یورویی وی خبر داده بودند.

با این حال سایت nieuwsblad بلژیک در گزارشی مربوط به نقل‌وانتقالات تیم آنتورپ به جدایی محتمل بیرانوند اشاره کرد و نوشت: «شاید او را فراموش کرده باشید اما علیرضا بیرانوند ۲۹ ساله پس از حضور قرضی در بوآویشتا و عدم استفاده از بند فسخ قرارداد توسط این باشگاه پرتغالی، به صورت طبیعی در تابستان به آنتورپ بازخواهد گشت اما آینده‌ای در این باشگاه ندارد. او مورد توجه پرسپولیس است و با این تیم به توافقاتی رسیده است.» شاید مهم‌ترین نکته بخش پایانی این گزارش باشد: «پرسپولیس مجبور نیست مبلغی برای [رضایتنامه] او بپردازد اما واقعیت این است که خارج شدن آنتورپ از قراردادی با دستمزد بالا، نکته مثبتی برای این باشگاه بلژیکی محسوب می‌شود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی