نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
مهدی رحمتی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی رحمتی در حالی در قالب سرمربی آلومینیوم اراک به مصاف استقلال می رود که در دو دیدار اخیر خود مقابل تیم سابقش شکست خورده است.

مهدی‌رحمتی پیش از این و به عنوان سرمربی شهرخودرو در دو دیدار برابر استقلال قرار گرفته که البته در هر دو مسابقه بازنده از زمین خارج شده است. او فصل گذشته و در بازی رفت با گل های خاقانی و دانشگر بازی را به تیم محمود فکری واگذار کرد و در بازی برگشت نیز با همین نتیجه و گل های آرمان رمضانی و مهدی قایدی به تیم فرهاد مجیدی باخت.

این بار رحمتی با نشستن بر روی نیمکت تیم دیگری به دیدار با استقلال می رود. پس از حضور این سرمربی جوان در کسوت هدایت آلومینیوم، آنها نتایج خوبی را به دست آورده اند و پیروزی هفته گذشته مقابل صنعت نفت نیز انگیزه و روحیه آنها را دوچندان کرده است تا بتوانند در استادیوم آزادی برابر تیم قهرمان لیگ درخشان ظاهر شده و نخستین شکست آبی پوشان را رقم بزنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    بازی سختی خواهد بود، یقینا مهدی رحمتی برای تحمیل اولین شکست فصل استقلال و اثبات تواناییهای خود انگیزه خاصی دارد، جدال حسینی و پورحمیدی برای کسب عنوان مرد کلین شیت فوتبال ایران از دیگر جذابیت بازی است🔥💙امیدوارم قهرمانی زود هنگام انگیزه های بازیکنان استقلال را پایین نیاورده باشد، استقلال بهترین فرصت تاریخی را دارد تا به جاودانگی خود بیفزاید..شکست ناپذیری تا پایان فصل،کمترین گل خورده، تعداد کلین شیت و کسب بیشترین امتیاز رکوردهایی هستند که استقلال فرصت جا بجا کردن هر یک از آنها را دارد👏🔥💙🧿

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی