تصاویر همه صحنه‌های تکان‌دهنده بازی نیمه‌ تمام پرسپولیس - تراکتور/ مجری تلویزیون هم مجبور به عقب‌نشینی شد/ خروج گل‌ محمدی با کاسکت محافظ!
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

با تداوم جنجال روی سکوهای یادگار امام تبریز و قطع نشدن پرتاب سنگ و بطری از سوی هواداران، در نهایت داور بازی با اعلام نیمه کاره ماندن آن، مسیر رختکن را در پیش گرفت.

استادیوم یادگار امام تبریز امروز در عجیب‌ترین روز خود قرار داشت؛ هرچند پیش از این نیز دیدارهای دو تیم پرسپولیس و تراکتور چه در تهران و چه در تبریز بدون جنجال پایان نیافته بود، اینبار اما در شرایطی که هر دو روزهای پایانی فصل را با نگرانی‌های بزرگی در حال پشت سر گذاشتن بودن، خبری از جوسازی و حواشی قبل از بازی نبود.

پرسپولیس برخلاف گذشته خیلی راحت و بدون حاشیه پا به فرودگاه تبریز گذاشته بود و در هتل خود اسکان یافت و در ادامه نیز راهی استادیوم یادگار امام شده بود. استادیومی که بعد از مدت‌ها بار دیگر با اعلام سخنگوی دولت مجوز حضور ۳۰ درصدی تماشاگران را به دست آورده بود. البته مسوولان برگزاری با عبور از این ظرفیت اعلام شده، پذیرای بیش از ۶۰ هزار هوادار بودند و البته انتظار می‌رفت حضور تی‌تی‌های پرشور در روزی که پرسپولیس به دنبال تثبیت جایگاه دومی خود است و تراکتور نیز می‌خواست از منطقه سقوط کاملا فاصله بگیرد، باعث زیباتر شدن بازی نیز شود.

همانطور که گفته شد هیچ حاشیه‌ای از سوی عوامل دو تیم که باعث نگرانی درباره جنجالی شدن بازی شود شکل نگرفته بود اما مشخص نشد که چرا از همان دقایق ابتدایی جو روی سکوها ملتهب و نزدیک به انفجار بود. برخی هواداران بدون جهت و هیچ تحریکی از همان ثانیه های آغازین بازی با فحاشی و در ادامه سنگ پرانی و پرتاب بطری، بازی را به سمت جنجال بردند.

شدت این جنجال‌ را از دقیقه ۲۰ بازی شاهد بودیم. جایی که ترابی قصد داشت سومین کرنر تیمش را به ثمر برساند ولی با سنگ پرانی‌ها ضمن آسیب دیدن باعث توقف بازی شده بود. این اتفاق نگرانی بزرگی را برای ادامه بازی شکل داده بود. مهدوی به عنوان داور این بازی اما به دنبال آرام کردن جو بازی بود و مشخص بود که کاری از دست وی برای آرام کردن جو برنمی‌آید.

در شرایطی که هر لحظه به شدت جنجال‌ها افزوده می‌شد، بزرگترین آن را در ابتدای نیمه دوم شاهد بودیم. جایی که یحیی گل محمدی که به دلیل محرومیت در منطقه فنی و نیمکت قادر به همراهی تیمش نبود، قصد حضور در جایگاه ویژه را از مسیر سکوی منتهی به این منطقه را داشت که فحاشی‌ها، پرتاب بطری و سنگ و حتی برخورد فیزیکی به اوج خود رسید!

هر چه بود این اتفاق مانع از این نشد که بازی در زمین به جریان درنیاید. با سوت مهدوی بازی برای نیمه دوم استارت خورد اما بار دیگر یک ضربه کرنر برای پرسپولیس همه چیز را به جنجال کشید. عالیشاه که در این بازی به عنوان کاپیتان وارد زمین شده بود، بعد از قطع نشدن پرتاب سنگ و بطری، با عصبانیت و فریادزنان چند سنگ پرتاب شده را به سمت تابلوهای تبلیغاتی پرتاب کرد تا به این شکل به دنبال آرام کردن خشم درونی خود از اقداماتی شود که ۵۰ دقیقه تمرکز آنها را برهم زده بود.

با این حال با این اقدام او پرتاب‌ها و فحاشی‌ها شدت بیشتری گرفت و ورود مسلمی‌پور به ماجرا و درگیری با کاپیتان پرسپولیس، حواشی را چند برابر کرد. رفته رفته بازیکنان دو تیم داخل زمین هم به درگیری لفظی و فیزیکی با یکدیگر پرداختند که بعد از دقایقی و آرام شدن شرایط، دو کارت قرمز از سوی داور بهمراه داشت تا حامد پاکدل و مسلمی پور از دو تیم اخراج شوند و کار با ۱۰ نفر برای تراکتور و پرسپولیس بار دیگر دنبال شود.

بازی سرد و بدون موقعیت دو تیم تا دقیقه ۷۰ ادامه یافت تا یک کرنر دیگر نصیب پرسپولیس شد؛ اینبار هم عالیشاه موفق به حضور در محل کرنر و ارسال آن نشد. این در شرایطی بود که کاپیتان پرسپولیس به شدت بابت برخورد سنگ به زانویش گلایه داشت و کار را با مصدومیت دنبال می‌کرد. با این حال رامین رضاییان با درخواست از عالیشاه برای زدن کرنر حتی در این موقعیت سخت و شاید هم غیرممکن به دنبال ادامه بازی بود. اما پرتاب دوباره سنگ و بطری حتی باعث شد تا کمک داور هم از منطقه خود خارج شود و وارد زمین شود! این در حالی بود که رامین رضاییان به دنبال این بود تا کمک داور را به منطقه خودش بازگرداند و بازی به جریان بیفتد تا شاید تیمش موقعیتی برای برتری برابر حریف به دست بیاورد.

اما ناگهان داور از میان پرتاب سنگ‎‌ها خود را به توپ که در نقطه کرنر مستقر بود رساند و با برداشتن آن و حضور در میانه میدان برای دومین بار بازی را متوقف کرد. او اینبار اما سوت نیمه کاره ماندن بازی را نواخت تا همه چیز به کمیته انضباطی و سازمان لیگ در خصوص این بازی و حواشی آن سپرده شود.

این در حالی بود که تیم داوری و پرسپولیس برای خروج از زمین و حضور در رختکن باید مسیری ۵۰ متری پیست تارتان را می‌رفتند که البته در این منطقه هم از پرتاب سنگ و فحاشی‌ها بی نصیب نماندند! آنها هر طور شده خود را به رختکن رساند اما در سمت دیگر کیانی و دیگر بازیکنان تراکتور به همراه ساغلام به عنوان سرمربی این تیم به دنبال آرام کردن هواداران و پیگیری دوباره بازی بودند که البته بی نتیجه ماند.

نکته دیگر از جنجال‌ها در استادیوم یادگار امام مربوط به یحیی گل محمدی حبس یکساعته او در جایگاه ویژه بود. سرمربی سرخ‌ها که به دلیل محرومیت به زحمت خود را به جایگاه ویژه رسانده بود، به دلیل جو سکوها و استادیوم موفق به خروج از این منطقه و حضور در رختکن تیمش نشده بود. در نهایت بعد از نزدیک به یک ساعت، یحیی گل محمدی با اسکورت یگان ویژه و در شرایطی که کلاه محافظ یکی از اعضای یگان را نیز بر سر داشت، مسیر رختکن را در پیش گرفت و البته این اقدام او و همراهی مهدی کیانی به عنوان کاپیتان محبوب تراکتوری‌ها نیز مانع از این نشد که از باران پرتاب سنگ و ... بی نصیب بماند.

در حالیکه برخی هواداران تراکتور که صرفا برای تماشای بازی آمده بودند بعد از این اتفاق مسیر خروجی را در پیش گرفته بودند، برخی هواداران نیز به امید ادامه بازی و برخی دیگر نیز به امید ادامه این رفتار دور از انتظار خود، سکوها را ترک نکرده بودند. ساغلام مربی ترکیه ای تراکتور با احساس وضعیت تیمش با سود بردن از بلندگوهای استادیوم خواهان پایان دادن به این اقدام هواداران بود و بازیکنان و اعضای تیم نیز با دور زدن در کنار سکوها به دنبال آرام کردن آنها بودند، اما کار پایان یافته بود و این بازی در دقیقه ۷۰ متوقف شد و باید منتظر رای کمیته انضباطی در این خصوص ماند.

خلاصه این بازی و اتفاقات آن را در زیر ببینید:

محمدرضا احمدی، مجری برنامه فوتبال برتر بلافاصله بعد از توقف بازی تراکتور و پرسپولیس واکنشی عجولانه به اتفاقات داشت.

دقایقی بعد و زمانی‌که رامین رضاییان قصد ارسال کرنر از سمت راست را داشت، ادامه بارش سنگ و بطری در نهایت داور را مجاب به توقف کامل بازی و هدایت بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس در بین حملات شدید هواداران به رختکن کرد. اما جالب اینجاست محمدرضا احمدی بلافاصله بعد از بازگشت به استودیوی شبکه سه، مدعی شد داستان از اینجا آغاز شده است. احمدی در آن لحظه گفت: "همه هواداران خودشان دیدند چه اتفاقی رخ داده و شاید آن لحظه‌ای که عالیشاه آمد و عصبی بود و نتوانست خودش را کنترل کند و سنگی که به طرف هواداران پرتاب شد درگیری آغاز شد."

البته هوادارانی که تصاویر را مستقیم تماشا کردند احتمالا نظر متفاوتی با مجری برنامه فوتبال برتر داشته و معتقدند درگیری پیش از واکنش عالیشاه شروع شده بود. البته محمدرضا احمدی که احتمالا خیلی زود از واکنش هواداران پرسپولیس نسبت به قضاوت خود آگاه شده بود، گفته قبلی خود را به‌نوعی تکذیب کرده و مدعی شد تنها در مورد چیزی که از دور دیده صحبت کرده و در محل حادثه نبوده و چند باری روی این موضوع تاکید کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • darioush US ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    vaghean ke khejalat avar hast, hich kojaye donya shoma hamchin chizy nemibinid
    • حمید IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
      به نظرمن فقط مدیریت ورزشگاه بایداین حجم ازدعواهاروکنترل میکردکه نکردحالا بایدکمیته انضباطی تصمیم بگیره
  • بهنام IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    تیم تراکتور برای بزرگی کردن هنوز شایسته و اماده نیست.
    • کوهمره_جروق IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      اینا مشخص هست کیا هستن.آیا نیروانتضامی باهاشون برخورد میکنه؟که بعید میدونم.باید برخورد شدید بشه.اینا با اغتشاشگران هیچ فرقی ندارند.ادمین لطفا
    • مهدی ابراهیمی DE ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      نه بابا ، بازیکن بیاد سنگ پرتاب بکنه بعد همه چیز عادی پیش بره؟ نه داداش اینجوریا هم نیست ، اگه خودتون بودین ازادی رو رو سر اون بازیکن خراب میکردین
  • darioush US ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    haman eshtebahate bazyhaye ghablyash ra dobare hey darad tekrar mikonad,chera inghadr santer mikonand? barayeh key?
  • دریکوند IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    یک سه صفر بادآورده دیگر برای سوگلی در راه است پارسال سر سپاهان را بریدید و امسال تراکتور باید قربانی پیروزی بشه
    • شمسعلی IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      باشه شما درست میگی !!!! قانون شما میگه:تیمت از پشت میز بابت بازیکنی که کارت بازی داشته امتیاز بگیره ولی پرسپولیس بخاطر حاضر نشدن حریفش در زمین بازی نباید بازیش سه بر صفر بشه! قانون شما میگه تیم پرسپولیس زیر رگباری از سنگ باید بازی کنه حتی اگه داور توپو برداره و فرار کنه باید بدون توپ فوتبال بازی کنن🤣!!! قانون شما قانون جنگله نه قانون فیفا
    • Eli IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      چراچرت وپرت میگی 3امتیازبادآورده؟؟؟خجالت بکش،تو میتونستی تواین میدون جنگ بازی کنی؟؟؟واقعاکه فهم وشعورنداری بجای طرفداری کورکورانه یکم درک ومنطق داشته باش
    • محسن IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      دوست عزیز نگران نباش. ما منتظر آرای عجیب و غریب کمیته انضباطی بر ضد خودمون هستیم.
    • حمید IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      مثل امسال گلگهر. مثل زمانی که صمد مرفاوی صبا باطری را برای اسقلال نابود کرد که دیگه اسمی ازش نیست، و...
    • بهمن DE ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      متأسفم برای امثال تو قطعا تو هم اگر در ورزشگاه بودی همان اوباش سنگ پرون هستی . بازی رو داور به علت وحشی‌گری شما ناتمام اعلام کرده بعد میگی امتیاز باد آورده امتیاز باد آورده که معلومه سهمکی شد امسال
    • بن IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      فارغ از جانب داریهای احساسی و تعصبات بیجا، باید بررسی شه چرا پرسپولیس توی شهرستانها تا این حد نامحبوبه. اون از اصفهان که اتفاقات نارنجکو و... همه میدونن. این از تبریز، و قبلا هم توی اهواز و... باید بررسی شه دلیل این نامحبوب بودن چیه.
    • مهدی همدانی IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      متاسفم برات! کاش کمی از منطق خودت استفاده می کردی! البته اگر منطق داشته باشی! نه تنها تو درک و منطق نداری بلکه سرمربی کیسه هم مثل تو فکر می کنه!
    • فرهاد IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      3-0 باد اورده دیگر از کسانی که ادعامیکنند نتایج باید در زمین رقم بخورد در اصفهان بر خلاف قانون تیم پرسپولیس 2 تا 30 دقیقه در زمین نماند و زماتنی که دید سپاهان در حال ورد به زمین است فرار کرد تا با تبانی با ناظر و فدراسیون یک 3-0 باد اورده ببرد . در تبریز هم زمانی که 9 نفره شد از زمین فرار کرد در رختکن قایم شد و جالبه داور میگوید 10 دقیقه که منتظر بودم فکر کردم پرسپولیس میخواهد بازی کند یعنی دارو ادامه بازی را منوط به رضایت پرسپولیس دانسته نه منوط به شرایط باازی برخی از سایتها مانند سایت ک ورزش 3 هم 3 روزه همه چیز را وارونه نشان میدهند تا یک 3-0 دیگر برای پیروزی بدزدند و خبر ورزشی هم با سانسور اخبار واقعی به این قضیه کمک میکند قیافه حق به جانب درویش در کنار میثاقی و نیشخندهایوی به صحبتهای مدیرعامل تراکتور را ببینید تا متوجه این دسیده مشترک شوید
  • darioush US ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    mibayest az Sepah estefade mikardand, khoub mnaeloum hast ke police ba in afrad hamkary tangatange darad, chera in etefaghat hamiseh bayad baraye perspolis biyoftad!? dar Esfehan? dar hamin Tabriz chandin bar? komite enzebathy chonke in team ghablan ham az in karha karde bayad jarimeash ra chandin barabar konad
    • تیردا IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      آب از سرچشمه آلودس. حواریون سلطنتی تاج و استیلالامروز. چشم دیدن مروم و تیم مردمی پرسپولیس را ندارند. اکثر حکام فعلی همان طرفداران حکام شاه و تاج هستند.
  • خخخخخخخ IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    پیروزی محبوب ایران
  • کیسه کشای حقیر و آدم فروش بدبخت IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    واقعا بی شرفی محمدرضا احمدی جلو هشتاد میلیون آدم حرف میزنی بعد میزنی زيرش؟ خودت فیلمت رو ببین و خجالت بکش بیشرف
  • ... IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    تاسف آوره ! شماها برا فوتبال ایران آبرو نزاشتید بعد انتظار میزبانی هم دارید !
    • علی IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      میهمان که بی آبرویی کنه باید آبروشو ببری تا آدم بشه .! عالیشاه اگر حرمت میهمان بودنشو میدانست کار به اینجا نمیرسید .
  • مرتضی IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    واقعا چراااااا؟؟؟ یاد اون اتفاق لیگ مصر افتادم که کلی آدم تو ورزشگاه با چاقو کشته شدن و لیگشون تعطیل شد.
  • علی IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    این مساله تازگی نداره،این از عواقب آراء ناعادلانه کمیته انضباطیه،فردا باز کمیته انضباطی پرسپولیس رو جریمه و محروم میکنه،به تبعش در بقیه شهرها این رفتارهای زشت ادامه پیدا میکنه
  • محمد IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    اقای عالیشاه نقش اصلی دراین اغتشاش داشت وباید دو میلیارد تومان جریمه شوذ واز دنیای فو تبال اخراج شود۰
    • جواد IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      داداش گلم 10بار با سنگ وهزار چیز دیگه زدنش،تو بودی عصبانی نمیشدی
    • ، IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      چون شما دستور میدید باید ۲ میلیارد. جریمه بشه 😶😏. مگه شما فیفا هستی که تعیین می‌کنی که باید اخراج بشه یا ن ؟!😤. انگار کی هستی که تعیین مشخص می‌کنی 😏😏
    • رضا IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      راست میگه باید علیشاه 2میلیارد جریمه کنن 3 امتیاز به تیم کیسه بدن خخخخخ
  • م IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    این هم برای خودنمایی و جذب چند فلاور این حرف رو زده
  • غریب اشنا IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    باسلام اقای احمدی شما نشان دادی طرف دار پیروزی هستی اگر بگوی نه یاید به عقلمان شک کنیم شما زود به قول خودت بهترین رفیقت هست علی شاه خیلی پسر خوبیه خوب کسی شک ندارد پسر خوبی هست شما چرا زودذمقصر را تراکتور دانستی تازگی ها حرفت را میزنی بدذمیگوی ما کاری نداریم رای هم نمیدهیم چقدر زشت است شما مرد هستی نباید زیر حرفت بزی امشب هم باز تیکه انداختی گفتی من تبریک میگم کاری هم ندارم به اقای کامرانی فر خودت هستی نه مردم فکر کردی با هالو ها طرفی تمام فوتبالی ها میدانند شما پیروزی هستی طرف قرمز با این رییس فوتبال و مدیران و مجریان باید ر........به این فوتبال
    • مسعود IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      احتمالا اون اتفاقاتی روکه داری تعبیرمعکوس میکنی مال لیگ اتیوپیه که بجای بازی پرسپولیس وتراختورتویه کانال دیگه اشتباه زدی و دیدی!!!!احمدی طرف پرسپولیس وعالیشاه روگرفت؟؟؟؟؟!!!!!حالا گیریم احمدی برعلیه تراختورحرف زده درصورتی که کاملا برعکسشه ؟مگه احمدی کمیته انضباتیه؟؟؟؟!!!!
  • اس اس IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    اینا همش از قبل طراحی شده توسط خود لنگییا بود چرا که با این کار می‌دونستن کمیته انضباطی بازی روسه هیچ میکنه و خیلی خوب هم این کارو کردن
    • محمد IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      قشنگ از حرفات معلومه خود خود کیسه کشی اونم بصورت مصدری کیسه کشی
  • حسن پرسپوليسی IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    بخدا ما مسلمانیم آخه با چه نیتی سنگ پرتاب میکنی چه پدر کشتگی آخه دارید مگه جنگه ! یه مسابقه فوتبال چه ارزشی داره
  • امیر IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    مقصرعالیشاه بود.
  • امیرعلی IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    پرشورهانه پرروهابرازنده این هوادارانه مگه جنگه امیدوارم سقوط کنه تالیگ یه نفسی بکشه والله شرم آوره چندساله کارشون همینه به امیدیه رای عادلانه
  • رامین تاج IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    من نمیدونم چرا همه رسانه ها میترسن در مورد این جماعت صحبت کنن از روزیکه سال88 اینا به لیگ برگشتن یه عده که اصلا دنبال فوتبال نیستن و دنبال شعارهای قومیتی فحاشی سنگ پرونی آوردن پرچمایکشورای دیگه شعار علیه ایران هستن اومدن پشت این تیم جو استادیومهارو مسموم کردن هیچکس کاری بارشون نداره
  • محسن IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    ايراد ما ايرانيها اينه كه خيلي تعارف داريم ،واقعيت اينه كه تماشاكران تبريزي بسيار ناجوانمردن بار اولشون نيست اين اتفاقات ميفته ،اين شهر لياقت داشتن سهميه توي فوتبال كشور را نداره ،اين همه شهر اذري زبان داريم تو كدوم شهر اين اتفاقات ميفته يكبار براي هميشه امتياز تراكتور را لغو بشه ،جالب اينه كه ادعاي جوانمردي هم دارند،اون بيشرفي كه توي تصاويىربه يحيي حمله ميكنه تصويرش مشخصه ،براي نيرو انتظامي مثل اب خوردن بازداشتش كنيد بعنوان نمونه تو همون استاديوم شلاقش بزنن تا حساب كار دست همه بياد
  • علی IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    طرفداران پیروزی که خودشون رو بجای طرفداران تراکتور جا زدن و از ترس باختن یا مساوی با تراکتور و سوم شدن اینکار رو کردن که سه امتیاز رو بهشون تقدیم کنن وقتی دیدن دقیقه 70 بازی مساویه و کاری از دست تیمشون برنمی‌آید شروع به سنگ‌پرانی کردن که به اسم تماشا گران تراکتور تمام شه .هرچند از مربیان پرسپولیسی تراکتور هم بر میاد که تبانی کرده باشند برای تقدیم امتیاز به پیروزی .البته پیروزی چیا از رای کمیته انضباطی مطمئن هستند که این کارا رو می کنند.
    • شمسعلی IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      آره ه ه ، شرلوک هلمز کی بودی تو! پروفسور، تو ورزشگاه تبریز کل ورزشگاه پرسپولیسی بودن و از دقیقه یک سنگ پرت می‌کردن به تیم خودشون🤪🤔
  • . IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    چقدر زشت بنده به عنوان یک استقلالی همیشه برای اقا یحیی احترام قائلم.
  • سعید IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    کار عالیشاه که زشت بود، تماشاگر هر کاری کنه بالاخره اشتباه غلط هر چی، جریمه اش رو باید کمیته برگزاری و سازمان لیگ مشخص کنه، یعنی چی سنگ پرتاب کردن به سمت تماشاگرا؟
    • !!! IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      بهتره به جای قضاوت عالیشاه خودتان را یک لحظه جای او بذارید. او به سوی تماشاگر سنگ پرت نکرد چون اصلا امکانش نبود که بشون بخوره. او سنگهارا با خشم به بیرون از زمین میتداخت. البته که بهتر بود خودش رو کمترل میکرد ولی صبر ادم هم اندازه داره
    • استقلال سرورته IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      یه بازیکن این همه پول میگیره نباید غیر حرفه ای رفتار کنه... تماشاچی جوگیره اما بازیکنی که چند میلیارد میگیره اجازه همچین اشتباهی نداره که جنجال از اونجا چند برابر شد... در ضمن یادتون نرفته که ۲ فصل پیش تماشاگرای بی فرهنگ لنگ یکصدا میگفتن اشک)( و میخندیدن در آخر کار تماشاگران تبریزی قابل دفاع نیست ولی آتیش بیار عالیشاه بود...
  • سعید IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    بنظرم باید تراکتور رو فصل بعد همه بازی های خانگیش بدون تماشاگر باشه، دفعه اولشون هم نیست.
  • مهدی IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    وقتی میگفتیم از اول فصل تیمهای استقلال و سپاهان و تراکتور باهم متحد شدن که هر جور شده پرسپولیس دوباره قهرمان نشه، امروز یک نمونه اش بود. دقیقا معلوم بود که زنوزی و ساکت و آجرلو همه جوره بر علیه پرسپولیس عمل میکنن. واقعا متاسفم واسه این فوتبال که تماشاگر هاش اینجوری رفتار میکنند. معلوم شد تو این ۵ سال خیلیا بیش از حد سوختن از حسادت
  • ق ر IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    تحریک کننده واقعی هوداران مدیر عامل سپاهان اقای ساکت است که فقط گفت امسال فوتبال پاک داشتیم و این فاجعه کمتر از فاجعه پرتاب نارنجک به اتوبوس پرسپولیس در اصفهان نبود و مقصر بعدی کمیته انضباطی و اخلاق فدارسیون فوتبال هستش که از ترس مافیا مدارا میکند حتما باید نفراتی کشته شود تا ......
  • میثم IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    چرا پرسپولیس هرجا میره، کتک و سنگ و فحش میخوره؟ اصفهانم فحش و سنگ خوردن. چرا واسه استقلال یا تیم‌های دیگه این اتفاق نمیفته؟ کرم از خود درخته. تو اون پنج سال، حمایت‌های بی‌انتهای بابا مسعود، باعث شد این تیم، منفور کل ایران بشه. تیمی که وزرا و نماینده های مجلس و معاون رئیس جمهور سابق و وزارت امور خارجه هوادارنش باشن، معلومه که منفورِ ملت میشه
    • ببو گلابی: IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      چون به قطار در حال حرکت سنگ میزنن نه به قطار درب و داغون مثل تیم کیسه. سنگپرونها هم که معلومه کیا هستن؛ یه مشت کیسه‌کش و شله‌زردی و ترتری. در ضمن تو که از بی‌فرهنگها دفاع میکنی حتما خودتم بی‌فرهنگی. کار بد نکوهیده است خواه علیه استقلال باشه یا علیه پرسپولیس. حالا اینکه شما از سنگپرون دفاع میکنی زیاد عجیب نیست. در ضمن بابا حمید هم داره علنا از کیسه حمایت میکنه پس منفور ملت باید باشه ولی ما به تیمهای رقیب سنگ نمیزنیم، گل میزنیم.
    • عشق پرسپولیس IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      هر جا میره سنگ نمیخوره، فقط اصفهان و تبریز سنگ میزنن. همش هم بدلیل ۵ سال سوختید از حسادت که همش پرسپولیس قهرمان میشد. امسال هم از اول فصل معلوم بود ساکت و زنوزی و آجرلو باهم متحد شدن برعلیه پرسپولیس. اما اینقدر پررو هستید که بازم از رو نمیرین شماها
  • شهاب IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    جالبیش اینه ازدیدگزارشگرتبریز همه چی عادی بودازنظرتماشاچی فوتبالی تماشاگرای تبریزی افتضاح بودن ولی اگه این نوعی نافرمانی مدنی بودمن به عنوان یه پرسپولیسی دوآتیشه میگم یاشاسین
  • جواد IR ۰۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    من یک تاجی هستم ،به عنوان یک بیننده بیطرف نه عالیشاه ونه رضاییان و نه هیچ‌یک از بازیکنان رقیب دیرینه را مقصر نمیدانم.با توجه به تصاویر تلویزیونی مقصر فقط و فقط هواداران تراکتورسازی بودند که از دقیقه یک با پرتاب سنگ و اشیاء مختلف به زمین و فحاشی باعث ایجاد تنش ونیمه تمام ماندن مسابقه شدند.از هواداران تبریزی سوال میکنم درصورتیکه یکی از آن سنگها به سر بازیکنان داخل زمین یا عوامل برگزاری مسابقه برخورد میکرد و خدایی نکرده اتفاق بدی می‌افتاد چه کسی پاسخگو بود؟آیا بازیکنان پرسپولیس دشمن بعثی یا خارجی بودند که با آن شدت به آنان حمله شد؟ درصورت عدم برخورد محکم و قانونی با تخلف هواداران تراکتورسازی از سال آینده هیچ تیمی در تبریز امنیت نخواهد داشت و خدایی نکرده اتفاقی تلخ مانند اتفاقی که برای سرباز احمدی در اصفهان افتاد بوجود خواهد آمد. امروز هم لطف خدا بود که خون از دماغ کسی نیامد
  • حح IR ۰۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    این کاپیتان پیروزی چطور به خودش اجازه می دهد با تماشگرها سنگ پرتاب کند و باعث شروع ۶۰ هزار تماشاگر دو آتیشه بشه باید مجازات شود وبا احساسات این تماشاگر بازی نکند و بعد یک تعداد آدم های بی شعور و کم سطح در تلویزیون بدون شفاف سازی تماشاگر را محکوم کنند دورد بر تماشاگران با فهم که صبور بودند این کاپیتان پیروزی را نزدند
  • محمدرضا IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    ما اهل شهرستان اراک وحامیان تیم ایرالکوشهر خودمان هستیم واز طرفداران تراکتور انتظار این بر خورد ومیهمان نوازی نداشتیم متاسفانه این بازی از شبکه جهانی پخش شده وجهان شاهد چنین فرهنگی از ما را دید وما از رفتار پسندیده تيم پرسپولیس هم کمال تشکر داریم که در مظلومیت قرار گرفته بود انشالله مسئولان با قضیه طوری برخورد مؤثر داشته باشند
  • انسان FI ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    نویسنده و گزارشگر عزیز،آنطور که از نحوه درج گزارشتان انگاری یکطرفه قضاوت می کنید وپرسپولیسی بودنتان را عیان می نمایید.هرچند ماهیت خبر ورزشی درمورد دو تیم سوگلی بر همگان معلوم است.(ولی بکل حرکات ورفتار بازی عاملش هرطرف که باشد،محکوم است!)
  • حافظ IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    متاسفانه سیاست چنددهه ایران در بین اقوام ایرانی اتحاد که ایجاد نکرده فاصله ها خیلی زیاد شده یک روز ایران را با فرهنگ وتمدن می‌شناختند ولی فشارها اقتصادی وسیاسی روی ورزش واستادیوم ها داره نشون میده ورزشگاه ها کشورها دیگه خانم ها و آقایان در کنار هم ولی...
  • سحر IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    این پرچم پرسپولیس حالا حالا بالا هست .تراکتور وقتی لیگ بعدی رو یک دسته پایین تر شروع کردی میفهمی که با سنگ و چوب باید بزنی به خودت .عصر قاجار هم اینکار و نمیکنن .آقای احمدی .هر کار کنی پرسپولیس رکوردش پابرجاست .دست و پای الکی نزن
  • مهندس محمد IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    همیشه اونجا همینطوره با پان ترک باید برخورد شود و تارو مار شوند.... باید از مرحله خود شیفتگی عبور کنند.... این بازی ها باید در زمین بی طرف و بدون پان ترکها برگزار شود.. حسودان پرسپولیس دارند میترکند. بیچاره ها دق کردند از اینهمه قهرمانی پرسپولیس.... موندن دیکه چجوری زهرا به این تیم برسانند... عرضه ندارند که میزبانی کنند. جان مردم را به بازی می‌گیرند باید سخت تنبیه شوند وگرنه همین است....
  • خادم IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    کار غلط بود. اما یادمان باشد که زخم زبان بدتر از زخم جان است. تو همین آزادی صد هزار قرمز پرسپولیسی صد دقیقه به امیر قلعه نویی فحش می دادند. اونجا همه چیز گل و بلبل بود.
  • حسن IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    سه امتیاز کم کنید بدین به استقلال تا هم اینا تنبه بشن هم استقلال قهرمان بشه 😄😄😄😄😄
    • لنگ منفور IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      لنگی جون تاج کبیر قهرمان شده .سه امتیاز رو پست کن برای بابا مسعود خخخخخخ
  • حسین IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    آقای احمدی عزیز خجالت بکشید چرا موضوع رو رنگی میکنید در تصاویر روی سکوها مشخصه چه خبره فحاشی سنگ پرانی سنگی که به سر یحیی رو سکوها میخوره فرار کمک داور بابا عیبه به شعور بیننده احترام بزارید چرا مجوز ۳۰ درصد میگیرید ۶۰ هزار راه میدید وجهه ایران و ایرانی رفته بعد رنگیش میکنید ماجرا رو واقعا وجدان یاحق
  • وطن IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    خبر ورزشی کاملا یک طرفه نوشته
  • سید IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    خدا‌ وکیلی علیشاه سنگ رو به سمت تابلو پرت کرد ؟
  • م IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    اتفاقا همه دیدند کی مقصر بود وهوادارای تراکتوردرس خوبی از وحشیگری دادند نها یت پستی وناجوانمردی رو به نمایش گذاشتند !!!!!
  • Mehdiii IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    در کنار عصبانیت و پرخاشگری مردم در اثر شرایط سخت و دشوار اقتصادی جامعه و سوای اینکه قهرمانی های متوالی و تکرار نشدنی پرسپولیس برای رقبا بسیار سخت و غیر قابل تحمل شده و اینگونه عقده گشایی می کنند، فرهنگ هواداری و لذت بردن از فضای ورزشگاه کلا در ایران تعطیل و رو به فنا رفته است. مدیریت ضعیف باشگاهها در حوزه هواداری و در برخی موارد خط دهی مدیران به لیدرها و بازی هایی با کیفیت فنی بسیار پایین از عوامل ایجاد این چنین بی فرهنگی های سخیف و تهوع آور است. به نظرم اگر در بازی دیروز دو تیم فوتبال سطح بالایی ارائه می دادند آن وقت متن به حاشیه غلبه پیدا می کرد و این افتضاح رقم نمی خورد.
  • مهد IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    آقای احمدی گزارشگر ؛ این بار اول نیست دارین جناحی گزارش میکنین آقا استقلال قهرمان شد دیگه نمی‌خواد بیش از این خودتون رو نش.ن بدین
  • کیسه بابا حمید IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    الان کمیته انضباطی سه هیچ به نفع کیسه رای صادرمی کنه
  • محمد IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    اگر حکم سنگین صادر نشه از این به بعد همین آش و همین کاسه است
  • خرم IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    چرا این اتفاقات فقط برای پرسپولیس رخ می دهد؟ ظلم بابا مسعود به فوتبال ایران باعث شده مردم شهرهای بزرگ نسبت به پرسپولیس کینه به دل بگیرند.
    • !!! IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      چرا این اتفاقات فقط برای پرسپوایس رخ میدهد؟ چون به تیم بنجول بدردنخور نه حمله میشه نه حسادت میشه نه کینه ورزی میشه نه ....
  • ناشناس IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    من خودم یه آذری زبان هستم ولی متاسفم برای یکسری آدم های که در استادیوم بودن و با حرکت های زشت آبروی ما مردم آذربایجان را زیر سوال میبرن.درود بر مردم بااصالت وغیرتی مردم آذربایجان
  • ناشناس IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    من خودم آذری زبان هستم و متاسفم برای یه تعداد مردمی که در استادیوم بودن وبا رفتاروحرکت زشت اصالت وغیرت مردم آذربایجان زیر سوال میبرن.درود بر مردم بااصالت وغیرتی مردم آذربایجان شرقی و غربی واردبیل
  • همشری کورش IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    باباپراین فوتبال تخته کنیدبره اون ازفدراسیون فاسدش که همه برکنارشدن اینم ازاینهمه جنجال هرروزبدترازدیروزبابابسه دیگه
  • عاشق پرسپولیس IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    چون میترسن تیم آذری رو محروم کنن سروصداها حکم قاطع نمیدن شش ماه بازی تراکتور بدون تماشاگر بشه ادب میشن چکار کردن که میگن بی شرف مگه هم وطن خودت نیست تعصب کور تا کجا
  • علی IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    تقریبا میشه گفت یه عده ای همه را مچل کرده اند. هیچ اتفاقی نمی افته. اتفاق افتاد. درست یا نا درست مسببین به هدف خود دست یافتند. فقط میدونم اینا تبریزی و آذربایجانی و تراکتوری نبودند. همه اینا نتیجه بی عملی و مسئولیت ناشناسی برخی مسئولین است.
  • پ FR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    اقای رییسی مثل سایر برنامه هایشان قاطعانه پرسپولیس واستقلال وهمه تیم های دولتی را بفروشند وبه بخش خصوصی واگذارکنند. ونیز فدراسیون را از دست تیم پرسپولیس واستقلال خارج کنند قبلا شکوری رییس دبیرخانه بود وازاین سمت کاملا برای پرسپولیس استفاده کردند که همه فکر میکنند فقط بابامسعود تاثیرگذاربوده درحالیکه شکوری عامل اصلی بوده است.والان هم سرمربی تیم ملی اقای استیلی است وسرمربی تیم امید مهدوی کیا یعنی پرسپولیسی ها هنوز فدراسیون فوتبال را دردست دارند و لذا سایر تیم ها که متوجه هستند دنبال جوسازی برعلیه پرسپولیس هستند واحتمالا این اتفاقات تبریز ناشی از این تبعیض ها درفدراسیون فوتبال بوده است.
  • علی IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    پرسپولیس دیگه اون پرسپولیس سابق نیست و باید منحل بشه .
  • محمود IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    کاری نمیشه کرد چون پرسپولیس مردم سراسر کشور عاشقند دشمن هم دارند مانند امام علی ع
  • Mohsen IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    فقط سه بر صفر عادلانه س
  • امین LT ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    تا کی میخواهید پشت این عنوان تماشاگر نما از واقعیت فرار کنید.این وافعیت کل جامعه ماست .چی کاشتیم که الان انتظار درو داریم ؟چطور از مردم انتظار داریم رفتار درست از خودشون نشان بدهند؟ایا ارزش برای مردم قایل شدین ؟ایا شان شخصیت براشون گذاشتین ؟معلومه که اینجا این عقده سر باز میکنه .اینا اگه چند تا دونه ادم بودن خود مردم باید تحویلشون میدادن به پلیس اینا یه ورزشگاه بودن که شعار میدادن
  • سید IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    چرا پرسپولیس به هر شهر یا شهرستانی می‌رود یاباهر تیمی در تهران بازی می‌کند دراخر فقط باعث درگیری می‌شود.یعنی تمام مردم ایران وشهرستانها مشگل دارند بجز پرسپولیس .آیا هنوز مسئولین به این نتیجه نرسیده اند که باید با یک برخورد قاطع این تیم وتمام عواملش را سر جا بنشانند .چرا باید یک تیم اینقدر منفور تمام شهرهای دیگر ایران باشد .چرا این درگیری‌ها برای دیگر تیم‌ها رخ نمی‌دهد. هر کجا طرف مقابل هرتیمی پرسپولیس بوده درگیری رخ داده .کمیته انظباطی باید یک بار برای همیشه یک برخورد قاطع با این تیم بکند .
    • اهورا IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      دوست عزیز این پرسپولیسی که میگی ۵۰میلیون جمعیت پشتشه پس اون اقلیتهاهستن که با اکثریت مشکل دارن
  • علی IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    واقعاً از شهدای غواص که اکثراً هم تبریزی بودند خجالت نمی کشید که پرچم ترکیه رو به استادیوم آوردید . خیالتون راحت ما یک وجب خاک مون و نمی دیم . این و توی این چهل سال ثابت کردیم
  • دوچرخه سواران IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    حاصل توهمات ذهن مریض یک دوچرخه فن : بخاطر بازیکن یه تیم امتیاز گرفتن عادلانست ولی سه صفر شدن بازی ای که بخاطر هواداران تیم حریف متوقف شده ناعادلانست. توقع دارن زیر سنگ اندازی بازی ادامه پیدا کنه
  • سینا IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    اون زمانی که یحیی گل محمدی مدافع تیم ملی بود و در یک بازی مهم پنالتی تیم ملی رو به آسمان کوبید. از همان زمان منفور مردم شد. با اینحال کار هواداران تبریزی اشتباه بود.
  • رحیم IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    از حرفهای محمدرضا احمدی کاملا مشخص شد که این برنامه‌ها برای پرسپولیس از قبل نوشته شده بود
  • مسعود IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    وقتی این تماشاچی ها پرچم یه کشور دیگه را میارن تو استادیوم و فریاد خلیج عربی سر میدن اگه اونموقع باهاشون برخورد میشد الان کار به اینجا نمیرسید ولی الانم منتظر رای کمیته انضباطی باشید که قطعا به ضرر پرسپولیس خواهد بود
  • محسن IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    تبریز امروز همه چیز را باخت بی فرهنگی به اوج رسید
  • حسین IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    تقابل تیم مردمی و تیم دولتی نتیجه رای بازی را هم می‌توان حدس زد
  • سهند IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    متاسفم به این نوع گزارش.واقعا مشخص است که چقدر پول گرفتید تا اینطور بنویسید یا برای اینکه بتوانید بازدید کننده پیدا کنید.چقدر حقیرانه قلم زدید.همه شاهد بودند که کدام بازیکن چیکار کرد.خدای فیلم بازی کردن هست
  • علی IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    خدا رحم کرد که کسی کشته نشد وگرنه چه کسی جوابگو بود انسانیت کجا رفته باشگاه تراکتور باید تحریم و جریمه بشه تا تماشاگرهاش فرهنگ فوتبال دیدن پیدا کنند
  • حسن IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    بازیکنان پرسپولیس هم در تنش افزایی بی تاثیر نبودن...مثلا ترابی پارسال شعار تنها راه نجات کشور...را نشان دادن از اون روز به بعد شعار های سیاسی و جبهه گیری ها شروع شد ..ورزش باید از سیاست دور باشه همون روز ترابی باید اخراج میشد... امروز هم با بوسه زدن بر پرچم پرسپوبیس قصد جریحه دار کردن هوادلران سپاهان را داشت...
  • مریم IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    بازیکن لنگ سنگ پرتاپ میکنه سمت هوادارای تراکتور واقعا ندیدین؟مکتب عبده همینه خوب کاری کردن هوادارای تراکتور
  • حسن IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    بازیکنان پرسپولیس هم در تنش افزایی بی تاثیر نبودن...مثلا ترابی پارسال شعار تنها راه نجات کشور...را نشان دادن از اون روز به بعد شعار های سیاسی و جبهه گیری ها شروع شد ..ورزش باید از سیاست دور باشه همون روز ترابی باید اخراج میشد... امروز هم با بوسه زدن بر پرچم پرسپوبیس قصد جریحه دار کردن هواداران تراکتور
  • محمد IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    واقعا در جریان اتفاقات نیستم ولی هرچه بوده .در نهایت طبق معمول به سود پرسپولیس اعلام رای میکنن..همیشه اینجور بوده
  • ایرانی IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    حقشه کمیته انضباطی تیم تراکتور رو حداقل 3 بازی بدون تماشاچی و یک جریمه نقدی جریمه کنه.همچنین از سه بازی در خانه محروم بشه.جریمه باید به اندازه ای باشه که دیگه همچین رفتارهای زشت و زننده ای از این تیمها و هواداراشون سر نزنه. با آبرو ایران و ایرانی بازی میکنن. این رفتار نه تنها ورزشی نیست.انسانی هم نیست.بازی هم باید 3 بر صفر به نفع تیم میهمان بشه. اگه یک درصد هم به موضوع شک دارن کافیه یکبار فیلم رو از اول بزارن و ببینن تا متوجه مقصر و شروع کننده بشن.بهترین سند و مدرک فیلم بازیه.والسلام
  • فریبرز IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    من خودم استقلالی هستم ولی بعضی از هواداران تراکتور گنده شو درآوردن شما لیاقت لیگ برتری رو ندارین لیگ برتر واسه شماها خیلی بزرگه . ب هر قیمتی فقط میخواین دیده شین بعد منچستر اوله شورشو دراوردین
  • سیلوستر IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    فقط پرسپولیس سرور همه
  • حمید IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    نتیجه تشدید مباحث قومیتی و تضعیف انسجام ملی و مذهبی همین حوادث میشه
  • یاسین IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    من به عنوان یک استقلالی برا آقا یحیی احترام قایلم واقعا مربی با شخصیتی کار تماشاگران بسیار زشت بوده و ابرو ایرانیها را برده
  • ناشناس IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    برا همه پرسپولیسیا و تراکتوریا واسه ساختن همچین روزی متاسفم
  • رامین IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    تبریزیها انسانهای با فرهنگی هستند و در عین حال تیم محبوب خود تراکتور را بسیار دوست دارتد وباید این تماشگر نماهای وحشی و بی ربط را شناسایی و تحویل قانون دهند و اجازه ندهند تعدادی بی شعور و یا شاید مزدور به اعتبار و حیثیت فرهنگ اصیل اذربایجان لطمه بزند
  • اصغررحیم پاک IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    آبروی تبریز رفت این چکاری بود کردن وای
  • مالک ریگی IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    تبریزیا ادمای بافرهنگی بودن اینکار ازشون بعید بود مارو نا امید کردن
  • دنیا IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    وقتی اونقدر وطن فروشن که پرچم ترکیه و باکو با خودشون به ورزشگاه میارن نمیشه غیر از این ازشون انتظار داشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی