نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
تصاویر| جنگ سکوهای ورزشگاه و یحیی از اینجا شروع شد!/ شوکه شدن گل محمدی از اقدام هواداران تراکتور
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی فکرش را هم نمی‌کرد که حضورش در جایگاه ویژه ورزشگاه یادگار امام، جنجالی‌ترین لحظات این بازی را رقم بزند.

یحیی گل‌محمدی باوجود یک دوره کاری نه چندان موفق در تبریز اما هرگز اختلاف خاصی را با هواداران تراکتور تجربه نکرده بود و حتی فصل گذشته پس از پیروزی این تیم به تمجید از شاگردان مسعود شجاعی و تیم تراکتور پرداخت اما ...

ویدیوهای باران سنگ و اسکورت ویژه یحیی توسط ساغلام و کیانی و خروج از مهلکه با کلاه یگان ویژه در حالی بین طرفداران فوتبال دست به دست می‌شود که این همه ماجرای لحظات جنجالی برای سرمربی پرسپولیس را تشکیل نمی‌دهد.

تصاویر | جنگ سکوهای ورزشگاه و یحیی از اینجا شروع شد!/ شوکه شدن گل محمدی از اقدام هواداران تراکتور

یحیی زمانی که برای بازدید از چمن ورزشگاه یادگار وارد زمین شد، با شعارهای تند و باورنکردنی طرفداران تراکتور مواجه شد و در حالی که دقایقی بعد سایر سوژه‌ها توجهات را به خود جلب کرده بودند، کسی پیش نمی‌کرد ورود یحیی به جایگاه ویژه دوباره آتش شعارها را تند کند.

با این حال زمانی که سرمربی پرسپولیس با تی‌شرت رنگ روشن و همراهی مهرداد خانبان برای استقرار در جایگاه VIP از پله‌ها بالا رفت، ناگهان شعارهای تند را متوجه خود دید و در همین حال پرتاب اشیای مختلف به سوی او نیز آغاز شد. اما شدت پرتاب بطری و سنگ باتوجه به برگزاری بازی چندان زیاد نبود.

در بین نیمه یحیی به همراه آنالیزور خود برای حضور در رختکن و انتقال نکات به تیمش تلاش کرد که از پله‌ها پایین برود اما این بار تی تی ها به شکلی باورنکردنی از سرمربی پرسپولیس استقبال کردند و پرتاب سنگ و بطری به حدی زیاد بود که گل‌محمدی نتوانست این ۲۰-۳۰ پله را پایین بیاید.

تصاویر | جنگ سکوهای ورزشگاه و یحیی از اینجا شروع شد!/ شوکه شدن گل محمدی از اقدام هواداران تراکتور

این در حالی است که گل‌محمدی رخ دادن چنین اتفاقی را به هیچ وجه باور نمی‌کرد و در حالی که در جستجوی علت ماجرا بود، از هواداران نزدیک‌تر به خود سوال کرد که چرا به این شدت فحاشی می‌کنند اما حتی این پرسش و فریادهای یحیی هم اثری نداشت.

او حتی یک بار برای فرار از این مهلکه اقدام کرد اما شرایط به شکلی بود که به هیچ وجه نتوانست از وی آی پی خارج شود.

این شروع ماجرایی بود که در ادامه با وساطت ساغلام و کیانی و البته با حضور نیروهای یگان ویژه به پایان رسید؛ تنها یکی از ماجراهای این مسابقه فوق جنجالی.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آنالیزور DE ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    پرشورها ؛ تنها هواداران ایرانی که براحتی و سادگی بازی میخورن !
  • ق ر IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    بله این مشابه همان فاجعه پرتاب نارنجک به اتوبوس پرسپولیس در اصفهان هستش و پشت پرده باید بررسی کرد چگونه عوامل مافیا اصفهان در تبریز نفوذ کردن
  • استقلال بزرگ IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    مقصر وزیرانی هستن که رنگ طرفداری در دست میگیرین..و توله هایشان طرفدار یک رنگ میشون عاقبت طرفدارها اینگونه رفتار میکنن...شاید یه روز با استقلال هم رفتار کنن
  • محمود IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    کل ایران پرسپولیس دوست داره داخل همان تبریز نصف مردم پرسپولیس هستند اینها استقلالی بودند
  • دوچرخه سوار دسته سه IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    واقعا که برای هوادارای تبریزی متاسفم
  • فقط برانکو IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    به عنوان یک پرسپولیسی اینا که سنگ پرانی کردن همه پرسپولیسی بودن تا دقیقه 70 هیچ تاکتیک مثبتی ارائه نشد وجایگاه دوم درحال ازدست رفتن بود هواداران پرسپولیس اعتراضشونو به بازیکنای خودی به این شکل نشون دادن حتی اگر بازی توی تهران بود همینکارو برای این گل محمدی میکردیم آخه یحیی کجا برانکو کجا
  • تراختور IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    طرف محروم بود بعد نکات میگی میخواست بگه معلومه تو آون جو اینطور میشه:/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی