جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
۲ |
۵
پرسپولیس تبریز را به عنوان میزبان اعلام کرده بود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از اتفاقات تبریز بسیاری از هواداران پرسپولیس از مسئولان تراکتور و البته مسئولان باشگاه پرسپولیس انتقاد کردند.

بعد از اتفاقات عجیب ورزشگاه یادگار امام تبریز بعضی از هواداران پرسپولیس مدعی شدند که باشگاه محبوب ما می‌خواست بازی با سپاهان را هم که در زمین بی طرف بود،در تبریز برگزار کند! البته نزدیکان پرسپولیس می‌گویند این درخواست هرگز رسمی نبوده و فقط نام تبریز هم مثل چند شهر دیگر مطرح شده بود که تائید هم نشد.

پرسپولیس از باشگاه تراکتور شکایت کرده و باید دید حکم رسمی کمیته انضباطی چه زمانی اعلام می‌شود اما معلوم نیست چرا بعد از اتفاقات عجیب ورزشگاه مشهد مسئولان درس نگرفتند و این همه تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام حاضر شده بودند؟ البته همه تماشاگران هم بد نبودند اما اگر از آن جمعیت ۲ درصدشان هم سنگ و بطری پرتاب کرده باشند کافی است تا چهره هواداران واقعی و اصیل تبریزی را جور دیگری جلوه داده باشند.

خیلی‌ها می‌گویند یکسری از اتفاقات ورزشگاه تبریز هم اصلا فوتبالی نبود و عده ای اندک اهداف دیگری داشتند که خب قاعدتا این موضوع هم باید بررسی شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یاشاسین تراختور IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    تیم پیروزی هرگز در تبریز جایگاه نداشته و با اتفاقات دیشب منفور تر از قبل هم شد و اندک طرفداران آذری زبان خود را از دست داد. سنگ های علیشاه قلب تمام آذری های ایران را جریحه دار کرد
  • مرتضی IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    صد در صد فوتبالی نبود دست‌های پشت پرده بوده صد درصد میخوام یه موضوعی براتون روشن کنم دو سه سال پیش تو ورزشگاه یه تماشاگر جلوی چشم ماموران یگان ویژه ومسئولان امنیتی ورزشگاه ازسکوها پرید داخل زمین وحدود ۲۰۰ متر دوید اما کسی باهش کاری نداشت رسید جلوی کاپيتان تیم ملی و تراختور یعنی آقا مسعود شجاعی با بی احترامی تمام باسیلی گذاشت دم گوش آقا مسعود بنظر شما باهش چیکار کردن ،،، اگه من بودم اجازه نمیدادن ازمیلها بیفتم زمین همونجا ده نفر مامور با باتون کتکم میزدن الان سه ساله دارم فکر میکنم این آقا چطوری اینهمه راه و دوید تا دم گوش آقا مسعود سیلی بزند لطفا دقت کنید ببینید کی پشت این جنجالهاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی