نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
غیبت فرزندان مکتب حجازی در مراسم سالگرد حجازی!/ چه کسانی اسطوره را فراموش نکردند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در مراسم یازدهمین سالگرد زنده یاد ناصر حجازی فقط شاهد حضور سه چهره سرشناس بودیم که تازه یکی از آنها هم استقلالی نبود!

زنده یاد ناصر حجازی دوم خردادماه سال ۱۳۹۰ به رحمت خدا رفت ولی به خاطر این که مراسم یازدهمین سالگرد او وسط هفته برگزار نشود، خانواده‌اش امروز (جمعه) مراسم سالگرد او را بر سر مزارش برگزار کردند.

در این مراسم بسیاری از دوستداران زنده یاد حجازی و هواداران استقلال حضور داشتند اما خبری از بازیکنان استقلال و دهها نفری که خود را شاگرد مکتب حجازی می‌دانند، نبود! در میان چهره‌های سرشناس فوتبال ایران هم فقط بهتاش فریبا، امیر حسین صادقی و حسین فرکی آمده بودند که با استقبال خانواده عزیز ناصر حجازی و استقلالی های حاضر در قطعه نام‌آوران مواجه شدند.

در حالی که انتظار می‌رفت بسیاری از چهره‌های سرشناس، همبازیان حجازی و بازیکنان استقلال را در مراسم اسطوره استقلال ببینیم،این اتفاق رخ نداد و البته از بعضی ها هم که ادعاهای آنچنانی دارند خبری نشد که البته خیلی هم عجیب و غیر قابل پیش‌بینی نبود.

۱۱ سال از رفتن ناصر حجازی عزیز گذشت اما مسلما یاد و خاطره او برای همیشه در ذهن مردم فوتبالدوست ایران می‌ماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    روحش شاد و نامش جاودان عقاب بلند پرواز ایران و آسیا🌹 ناصر _خان_ حجازی_ اسطوره_ فراموش_ نشدنی_ استقلال_ تا همیشه نامش بر تارک تاریخ فوتبال ایران حک شده💙🌹و البته منظور ادمین از این متن کنایه آمیز و طعنه ریز فرهاد مجیدی است که گفته بود فرزند مکتب حجازی است ولی در مراسم سالگردش شرکت نکرد، شاید فرهاد مجیدی ترجیح داد روز دوم خرداد ماه بر سر مزار حجازی برود چه اشکالی دارد..
  • Ali IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    بدین دلیل نیامده (نرفته)بودند که اصلا چیزی به نام مکتب فلان وبهمان وجود ندارد شادروان حجازی انسان بود وهمین برای وی بس است درخانه اگر کس است (انسانیت فراتر ازهردین و عقیده ،و آزاد از هرچه رنگ و وابستگی در زمان و مکان خاص ،وعام وعمومی برای همه افراد و اعصار) دوستدار همه شما
  • حسین IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    خدایا روح مرحوم‌ ناصرخان حجازی را قرین رحمت قرار بده آمین یا رب العالمین
  • امیر IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    خبر ورزشی فتنه است،عاشق جنجال درست کردنه.بازیکنان و مربیان استقلال در جریان تغییر زمان مراسم نبودند،همین.کم کرم بریزید و چوب لای چرخ استقلال بگذارید.سالهاست خبر ورزشی را دنبال میکنم،عاشق بهم زدن جو،خصوصا جو تیم استقلاله.برای همینم سالهاست نمیخرمش.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی