بازیکن محبوب هواداران در لیست خرید یحیی گل محمدی/ مذاکره با پرسپولیس برای بازگشت به جمع سرخ‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک سپاهان در پایان فصل بازیکن آزاد محسوب می شود و به همین دلیل پرسپولیس کار چندان سختی برای به خدمت گرفتن او ندارد.

سروش رفیعی هافبک سابق پرسپولیس در زمان کالدرون طی تصمیمی غیرمنتظره در لیست خروج این باشگاه قرار گرفت و مجبور به ترک تیم مورد علاقه خود شد. رفیعی اما در یکی دو فصل اخیر نمایش خوبی در ترکیب ساپاهان داشته و حتی به تیم ملی هم دعوت شده است.

هافبک تکنیکی و خلاق سابق پرسپولیس در لیگ بیست و یکم جزو برترین بازیکنان لیگ بوده و حالا خبرهایی در خصوص مذاکره اش با سرخ ها برای بازگشت به این تیم شنیده می شود.

رفیعی در پایان فصل بازیکن آزاد محسوب می شود و به همین دلیل پرسپولیس کار چندان سختی برای به خدمت گرفتن او ندارد.

شماه 7 سابق سرخ ها اخیرا در مصاحبه ای اعلام کرده بود که در تابستان گذشته از استقلال هم پیشنهاد داشته اما به خاطر علاقه شدیدش به پرسپولیس هرگز حاضر نشده تا به این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهد.

رفیعی بعد از جدایی از پرسپولیس مدتی در شهر خوردو شاگرد یحیی گل محمدی شد اما در این تیم چندان مورد اعتماد یحیی نبود و حالا باید دید در صورت بازگشت احتمالی به پرسپولیس آیا او می تواند به ترکیب ثابت سرخ ها برسد یا نه.

البته شاید مدیران پرسپولیس با توجه به مصدومیت طولانی مدت امیری و جدایی احتمالی یکی دو بازیکن در خط میانی تصمیم به جذب رفیعی گرفته اند تا خلا بازیکن در این نقطه از زمین را پوشش بدهند.

گفته می شود رفیعی طی روزهای آینده با باشگاه پرسپولیس رسما وارد مذاکره خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ادریس IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    سروش رفیعی بازیکن خوبی نیست بدرد پرسپولیس نمیخوره ............
  • سرخدل IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    فقط اونجا که نوشته سه پا هان 😂🤣😂🤣😂🤣
    • Sepahan IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      حیف چیزی که میخوام بگم منتشرنمیشه همین خوبه چندروزبیشترنمیگذره به سرورتون باختید👍
  • امیر IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    سروش بازیکن خلاق و هافبک کلاسیک هست خیلی بدرد پرسپولیس میخوره و بازیکن باتعصبی هست ایشالا که بیاد
  • فرشاد IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    بسلامت خوش اومدی
  • فرشاد IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    اگه موندقدمش به چشم اگه نموندمشکلی نیس موفق باشه قرارنیس بازیکنی از سپاهان مستقیم میره پرسپولیس فوش بخوره قضیه شجاع علیل زاده وبنگرکله....فرق میکردکه90دیقه بهشون فحاشی شداوناحقشون بودبعدم طرفداراسپاهان دوست ندارن از پرسپولیس بازیکن بگیریم امیدوارم آقای ساکت و سلطان دوربازیکناکه توپرسپولیس هستندخط بکشه بمونه براخود پرسپولیس یاهرجادیگه به غیر سپاهان
    • بدون اسطوره IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      همین که امثال ساکت با پرسپولیس زاویه دارند و این موضوع رو حتی پنهان نمیکنن دلیل بر حق بودن پرسپولیس است همینکه کریمی دقیقه نود بخاطر رفتار استقلالیا با نصف مبلغ پیشنهادی پرسپولیسی میشه دلیل بر کسوت اصالت این مکتب رو میده همینکه کل بزرگان تاریخ فوتبال از این مکتب هستند دلیل بر شخصیت این مکتب رو داره البته وقتی میبینی از داخل خانواده استقلال اونطور ناجوانمردانه بر علیه مرحوم حجازی که کلی حق گردن این باشگاه داره میان و کودتا میکنن تا اخراج و خونه نشین بشه دیگه سخت نیست پیدا کردن علت اینکه چرا اکثرا پرسپولیس و به هر تیم دیگه ای ترجیح میدند
    • سعید IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      در جواب بدون اسطوره باید گفت بزرگان فوتبال از دید شما چه کسانی اند ؟
    • ایران IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
      آقا سعید نمیخای بگی که مجیدی و منصوریان بزرگای فوتبال اند؟! بزرگای فوتبال علی دایی و کریمی مهدویکیا و باقری و عابدزاده برند فوتبال ایران هستند و این و دیگه نمیشه بخاطر اینکه این عزیزان پرسپولیسی اند شما استقلالیا منکرش بشین
  • صفربیگ اینالو IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    باسلام به اهالی ارتش سرخ صد البته که بزرگان فوتبال ایران پرسپولیسی هستند امثال علی پروین علی دایی علی کریمی محمد پنجعلی کریم باقري افشین پیروانی بخصوص اقایحیی گل محمدی وخیلی های دیگر که هرکدام نام آشناوپراوازه افتخاری برای ایران کارتش سرخ هستند بازگشت اقاسروش به خانه اش خوش یمن وخسته باد
  • خیخون IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    پرسپولیس خونه سروش هست. باید جذبش کنن. خیلی وقت هست خلاقیتی در خط هافبک پرسپولیس ندیدیم. درسته گل‌محمدی علاقه به کار در جناحین داره ولی تیمی در حد پرسپولیس باید چندین پلن برای شرایط مختلف داشته باشه. امسال دیدیم که هر وقت چپ و راست پرسپولیس را بستن، تیم فلج شد. نمیشه که با این تفکر جام گرفت، باید تمام جوانب کار را سنجید و بازیکن برای اجرای نقشه ها جذب کرد. بزرگترین حسن برانکو در جذب بازیکن همین توجه به چندپسته بودن بازیکن و قابلیت انعطاف پذیری بازیکن برای اجرای پلن های مختلف بود. خواهشا این تابستون که دیگه حسابتون پر و پیمون هست، هوشمندانه بازیکن جذب کنید که سال دیگه همینموقع باز نگین سرمون کلاه رفت!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی