سرمربی استقلال به وعده خودش عمل کرد/ فرهاد دست مهدوی‌کیا را خالی گذاشت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به حساسیت دو دیدار باقیمانده تیم استقلال فرهاد مجیدی حاضر نشد دروازه‌بانان تیمش را به اردوی تیم زیر ۲۳ سال ایران بفرستد.

فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال پس از اعلام لیست ۲۳ نفره تیم ملی امید فوتبال ایران به مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرد امیرعلی صادقی، علیرضا رضایی و سینا سعیدی‌فر را به اردوی تیم ملی نخواهد داد.

او با اعلام نیاز نسبت به هر سه بازیکن جوان تیمش تا پایان دیدار هفته آخر مقابل نفت مسجدسلیمان از باشگاه استقلال خواسته بود که هر طور شده اجازه این سه بازیکن را بگیرند. مجیدی که غیر از حسین حسینی دروازه‌بان دیگری روی نیمکت تیمش ندارد حضور هر دو دروازه‌بان دوم و سوم تیمش در اردوی تیم امید را غیر ممکن دانسته و با توجه به حساسیت مسابقات پیش رو اعلام کرده پس از دیدار تیمش در هفته آخر روز هشتم خرداد بازیکنان منتخب مهدوی کیا در استقلال را در اختیار تیم زیر ۲۳سال خواهد گذاشت.

طبق اعلام قبلی در حالیکه بازیکنان تیم امید باید روز چهارشنبه بیست و هشتم اردیبهشت خودشان را به کادرفنی تیم ملی معرفی می‌کردند تا این لحظه هیچ یک از دعوت شدگان تیم استقلال به هتل محل استقرار شاگردان مهدی مهدوی کیا نرفته اند.

ناگفته نماند؛ کاروان تیم امید ایران ساعت ۲۱ امشب عازم شهر بغداد خواهد شد تا پس از دو دیدار دوستانه مقابل این تیم از طریق ترکیه راهی ازبکستان شود. مسابقات قهرمانی امیدهای آسیا در کشور ازبکستان برگزار خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    به وعده خودش عمل کرد؟!!!! فیلم کنفرانس خبری موجوده، مجیدی در کنفرانس خبری میگه همکاری میکنم و بازیکن به تیم امید میدم! بعد کنفرانس بازیکن به تیم ملی نمی‌ده این میشه خلف وعده ! شایدم هم ما برعکس یاد گرفتیم!!! و جالبتر که اگه بازیکناش دعوت نشن فریاد واسفا بلند میشه که چرا از کیسه بازیکن دعوت نمیشه؟! اینا با خودشون چند چند هستن؟جوگیری بعد از ده سال قهرمانی هم عالمی داره ، امیدوارم در آسیا لیاقت داشته باشن و بتونن برای اولین بار در تاریخشون حداقل به نیمه نهایی «واقعی» آسیا برسن!
  • سعید IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    حرف از اسیا زدی خجالت هم خوب چیزیه
  • جواد IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    حاجی اون لنگ که جوگیر شده بودکه خودش رفته فینال آسیا بدون کمک بابا مسعود و گرنه سهمیه گرفتن هم براتون آرزو هستش از تبریز خبر میرسه آقایی تو تونل اخراج شده لنگی که از برد سپاهان خبردار شده ترسیده 9 نقره ببازه گفته در رختکن رو ببندیم نریم که ابرومون میره دومی هم پر پر آره شمسعلی میشه گفت استقلال دو ستاره واقعی دو جام رو داره وگرنه نرفته دوبار جام رو ببینه باهاش عکس بگیره برگرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی