نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳
۳ |
۵
استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیگ برتر ۸ خرداد تمام می شود و استقلالی‌ها کم کم خود را برای برگزاری جشن قهرمانی آماده می‌کنند.

استقلالی‌ها برای جشن قهرمانی خود در روز ۸ خرداد تدارک مفصلی دیده اند و قرار است بهنام بانی که یک خواننده استقلالی است، خواننده مراسم جشن قهرمانی باشد. طبعا این جشن مهمانان دیگری هم خواهد داشت اما شنیدیم شاید اعضای هیات مدیره استقلال در جشن قهرمانی این تیم شرکت نکنند!

در ماههای اخیر بسیاری از اعضای هیات مدیره استقلال کمتر در رسانه‌ها مصاحبه کرده اند به جز یک نفر که البته بعید است این یک نفر هم در جشن قهرمانی حاضر شود. با این حال حکایت مدیر عامل باشگاه یعنی سردار آجورلو فرق می‌کند و او قطعا از حاضران در مراسم خواهد بود.

استقلال در هفته آخر لیگ و در تهران میزبان نفت مسجد سلیمان است و در این روز جشن قهرمانی این تیم برگزار خواهد شد. شنیدیم مسئولان باشگاه درصددند تا شرایطی را فراهم کنند که تماشاگران بیشتری هم در جشن قهرمانی استقلال حاضر شوند. استقلالی‌ها برای چهارمین بار قهرمان لیگ برتر شده اند و امیدوارند فصل آینده هم بتوانند از این قهرمانی دفاع کنند.

استقلال آخرین بار در لیگ برتر فصل ۹۲-۹۱ قهرمان شده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عشقپولیس IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    من واقعا از ته دلم خوشحال شدم برای استقلال با اینکه پرسپولیسیم یعنی اگه پرسپولیس قهرمان شده بود انقدر خوشحال نمیشدم چون دیگه برای ما طرفدار های ارتش سرخ قهرمانی لیگ برتر یک چیز کاملا معمولیه ۵😜۵😜ولی بیچاره استقلالیا اخرین قهرمانیشون مال کی بود؟؟؟من که یادم نمیاد شما چی؟😁خب بالاخره هوادار های استقلالم گناه دارند دیگه ولی یجوری استقلالی ها خوشحال شدند انگار که ..... باز حداقل اگه قهرمانیشون جوانمردانه بود یک چیزی به هر حال سقف ارزوهای استقلالی ها کف ارزوی ما پرسپولیسیها است بچه ها بزارید استقلال قهرمان بشه به خدا اینها عقده ای میشوند ها😂😂😂
  • سامان IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    خخخ.‌شما‌‌هر‌وقت‌قهرمان‌آسیا‌شدید‌حرف‌بزنید،این‌۵قهرمانی‌هم‌تا آقا‌مصعود‌وزیر‌بود‌با‌انواع‌تقلبی‌ها‌و‌‌ناجوانمردانه‌بردید‌.چرا‌ امسال مسعود‌نبود‌قهرمان‌نشدید😂۲بار‌قهرمان‌آسیا‌شدیم‌.بازی‌رو‌ درو‌ها ما‌بیشتر‌بردیم.میگم‌بچه‌ها‌لیگ‌ایران‌باید‌یک‌جام‌بزاره‌برای‌تیمی‌که استقلال‌رو‌ برد😂😂رکورد‌گینس‌رو‌ زدیم.😂😂💙💙💙‌بسوزید.
  • ممل IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    بسیار جوانمردانه با هدف و با صلابت قهرمان شدند خسته نباشید به فرهاد و پین & بچه ها متشکریم &

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی