شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
۰ |
۳
عادل فردوسی‌پور
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عادل فردوسی‌پور در برنامه این هفته فوتبال ۱۲۰ حسابی به بازیهای هفته پایانی لیگ برتر انگلیس پرداخت و اتفاقات جالب هفته‌های پایانی فوتبال انگلیس در سنوات گذشته را برسی کرد.

برای عادل فردوسی‌پور مثل همه هواداران لیورپول فرداشب شب بسیار مهمی است. شبی که شاگردان یورگن کلوپ آخرین شانس‌های خود را برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس جستجو می‌کنند. همان طور که می‌دانید لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم رسیده و باید با رئال مادرید بازی کند اما برای لیورپولی‌ها و عادل فردوسی‌پور قهرمانی در لیگ برتر انگلیس اهمیت بیشتری دارد و آنها بی صبرانه منتظر لغزش منچستر سیتی و گواردیولا مقابل شاگردان استیون جرارد در تیم آستون ویلا هستند.

عادل چندی قبل در واکنشی به شانس لیورپول گفته بود: من شخصا مثل بسیاری از هواداران لیورپول ترجیح می‌دهم تیم محبوبم بین انگلیس و اروپا، قهرمان لیگ برتر جزیره شود؛ در واقع این جام برای ما لیورپولی‌ها حساس تر و مهمتر از لیگ قهرمانان اروپاست. البته این خیلی خوب الست که لیورپول همه جامها را تصاحب کند اما اگر قرار به انتخاب باشد من لیگ برتر انگلیس را ترجیح می‌دهم.

گفتنی است فردا شب از ساعت ۱۹.۳۰ به وقت تهران لیورپول میزبان ولورهمپتون است و منچستر سیتی هم در خانه از آستون ویلا پذیرایی می‌کند و اگر شاگردان گوردیولا این بازی را ببرند، قطعا قهرمان خواهند شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی