برنامه صداوسیما برای پخش بازی استقلال و پرسپولیس/ جشن قهرمانی آبی‌ها از کدام شبکه پخش می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به همزمانی رقابت‌های لیگ برتر در دو هفته پایانی قرار است بازی تیم‌های استقلال و مس رفسنجان از طریق شبکه ورزش پخش شود.

پخش بازی تیم‌های مس رفسنجان و استقلال در کنداکتور شبکه ورزش قرار گرفته و شبکه سه سه شنبه شب بازی پرسپولیس و شهرخودرو مشهد را پخش خواهد کرد. البته به احتمال بسیار زیاد در هفته آخر همه چیز برعکس می‌شود و بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان همراه با جشن قهرمانی آبی‌ها از طریق شبکه سه پخش خواهد شد.

معمولا هواداران هر دو تیم مطرح پایتخت انتظار دارند بازی تیمهای محبوبشان از طریق شبکه سه روی آنتن برود اما به خاطر همزمانی مسابقات در دو هفته پایانی،این هفته بازی استقلال از شبکه ورزش پخش می‌شود و بازی پرسپولیس از شبکه سه و هفته آخر پرسپولیس به شبکه ورزش می‌رود و استقلال به شبکه سه. اسامی گزارشگران مسابقات هم هنوز اعلام نشده اما بازی استقلال چون در رفسنجان است را گزارشگر همان شهر گزارش خواهد کرد.

گفتنی است همه بازیهای هفته بیست و نهم سه شنبه راس ساعت ۲۰ برگزار خواهد شد هر چند که تکلیف قهرمان مسابقات مشخص شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    کاش بیان نشون بدن کیسه چند امتیاز با اشتباهات و پنالتی ها و گل های خطا گرفته با اون سه امتیاز معیشتی ببینم میتونست چهارم بشه!!!
  • احمد نوری اسرمی IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    تو نیم فصل دوم گل گهر هوادار تراکتور پدیده و فولاد رو با داوری بردن . تازه اگر با پدیده و فولاد اخراج و پنالتی رو میگرفتن احتمال باختشونم بود لعنت به فدراسیون رنگی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی