حمله شدید رئیس لالیگا به مالک پاری‌سن‌ژرمن/ تمدید قرارداد امباپه توهین به فوتبال است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خاویر تباس رئیس سازمان لیگ اسپانیا حمله تندی به ماجرای تمدید قرارداد کیلیان امباپه با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن داشته است.

ماندن کیلیان امباپه در پاری‌سن‌ژرمن و تمدید قرارداد او با این باشگه از نظر رئیس لیگ اسپانیا خاویر اسپانیا یک توهین به فوتبال است.

امباپه بعد از مدتها خبرسازی در مورد انتقال احتمالی‌اش به رئال مادرید در نهایت در چرخشی عجیب تصمیم به ماندن در پاریس و رد پیشنهاد رئال گرفت.

تباس رئیس سازمان لیگ فوتبال اسپانیا در واکنش به این اتفاق نوشت: «آنچه که پی‌اس‌جی با تمدید قرارداد امباپه از طریق پول فراوان انجام می‌دهد آن هم بعد از ضرر ۷۰۰ میلیون یورویی در فصول اخیر و داشتن بیش از ۶۰۰ میلیون یورو دستمزد در تیم، نوعی توهین به فوتبال است.»

او در ادامه در توئیت خود ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را هدف قرار داده و در مورد او نوشته: «ناصر الخلیفی به اندازه سوپر لیگ اروپا برای فوتبال خطرناک است.» اشاره او به طرح سوپرلیگ بود که ۱۲ تیم بزرگ اروپایی از جمله رئال‌مادرید و بارسلونا سال گذشته پیشنهاد دادند و در همان شروع طرح، شکست خورد و تباس هم یکی از مخالفان بزرگ این طرح بود.

امباپه توافق کرده به مدت سه سال دیگر در پاری‌سن‌ژرمن بماند و قرار است باشگاه فرانسوی طی ساعات آینده این توافق را به طور رسمی اعلام کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    حالا الخلیفی از جیب خودش خرج می‌کنه خطرناکتر از همه اینها باشگاهی هست به نام کیسه که از جیب مردم سالی پونصد میلیارد هزینه خرید بازیکن می‌کنه ، ده سالی یه جام میگیره و سالی ششصد میلیارد هم ضرر میده!!
  • Iℳaŋ GB ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    امپاپہ حالا ڪہ بہ خاطر پول زیاد ترجیع داد بمونہ پاریس،باید با قهرمانے لیگ قهرمانان و توپ طلا خداحافظے ڪنہ.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی