نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵
۲ |
۴
افشای پیام واتس‌اپی امباپه به رئیس رئال‌مادرید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کیلیان امباپه با یک پیام واتس‌اپی به رئیس رئال مادرید خبر انصراف خود از پیوستن به این تیم را اعلام کرد.

کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن، تصمیم نهایی خودش در مورد آینده را با ارسالی پیامی از طریق واتس‌اپ به فلورنتینو پرس اطلاع داد.

در روزهای آخر اخبار زیادی در مورد آینده امباپه ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن منتشر شد که اکثر آنها بیانگر توافق این بازیکن با رئال‌مادرید بود و اکثر فوتبال‌دوستان به این عقیده بودند که او پس از اتمام قراردادش راهی مادرید خواهد شد تا پیراهن کهکشانی‌ها را برتن کند.

امباپه اما امروز تصمیم گرفت تا به رئال‌مادرید نپیوندد و با تیم فعلی‌اش تمدید کند. این بازیکن فرانسوی تصمیم نهایی خودش در مورد آینده را با ارسالی پیامی از طریق واتساپ به فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال‌مادرید اطلاع داد.

امباپه در پیامش به پرس نوشت: «دوست دارم به شما اطلاع دهم که تصمیم دارم در پاری‌سن‌ژرمن بمانم. می‌خواهم از شما تشکر کنم که این فرصت را به من دادید تا برای رئال‌مادرید بازی کنم؛ باشگاهی که از کودکی طرفدار آن بوده‌ام. امیدوارم تصمیم من را درک کنید.»

کیلیان امباپه قراردادی ۳ ساله با پاری سن‌ژرمن امضا کرد و تا سال ۲۰۲۵ در پاریس ماند.

همچنان جدایی مائوریسیو پوچتینو سرمربی و لئوناردو مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن نهایی است و سران این باشگاه به دنبال گزینه‌های جانشین‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سعید IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    همون بهتر که این بازیکن بی تعصب نیومد رئال.با شنیدن جمله از کودکی... یاد بعضی بازیکنای خودمون میفتم که آخرین لحظه میپیجونن میرن تیم رقیب!
  • ابوالفضل IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    رویای کودکی هه رویای کودکی بود به خاطر پول از دست نمی‌رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی